Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Strak van de XTC na een feestje op een 25 jarig huwelijk van een tante. Speed op een chique kerstborrel van het werk. Sos tijdens jubileum etentje oud collega. Hele nacht doorgehaald op een hotelkamer met teveel mensen en teveel drugs"
"kippenZijnRelax zei: Ben ik de enige die denkt dat je gewoon verslaafd bent? - Willen minderen maar dat lukt niet - Meerdere malen per week gebruik - Uitgeput wanneer je niet gebruikt - Niet naar feesten kunnen gaan zonder te gebruiken Ook zit je wanneer je even niet gebruikt op dit forum. Of je liegt tegen jezelf dat je niet gebruikt, of omdat je niet gebruikt ben je aan het fantaseren over de drug mbv dit forum. Klik om te vergroten... Jup wie weet heb je een punt, zou zo maar kunnen. Dat is de reden dat ik dit topic destijds gestart ben. De 1 heeft er meer ervaring mee dan de ander, ervaring heet dat. Je bent niet bats van het ene op het andere moment verslaafd, dr hangt zoveel tussenin, en wat voor de 1 een verslaving is is het voor de ander niet, verslaving of slechte gewoonte? Is het wel een slechte gewoonte? Wie beslist dat hé ?! Maar je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben, misschien ook niet"
"Roze Olifant zei: Als je goed gelezen had dan had je eerder in het topic ook gezien dat mensen TS er meermaals op wijzen dat er sprake is van een beginnende verslaving, sowieso heeft zij dit zelf ook helemaal nooit ontkend. En op het forum zitten is natuurlijk niet perse ‘fantaseren over de drug’, hoe kom je daarbij? Het kan juist steun geven bij het minderen/stoppen. Klik om te vergroten... Dankjewel! Het geeft me vooral veel steun en nieuwe inzichten!"
"In een spuitje, eerste keer 3,5 ml, tweede keer 1,8, derde keer 1,8. Vrouw 66 kg. Wel wat gewend, hier ging ik altijd lekker op. Uiteraard ligt alles aan de sterkte van je G wat je gegeten hebt, hoe je je voelt. Gewoon altijd doseren met spuitje, tis troep er je overdoseert snel, zeker je tweede gift"
"Lysergine zei: Hoe wordt dat precies bijgehouden? En hoe zit dat bij anesthesisten? Ik neem aan dat zij regelmatig "multi-dose vials" gebruiken waarvan niet alles wordt gebruikt en er soms wat overblijft in de flacon. Klik om te vergroten... Ik werk bij de anesthesie op de operatiekamer. Al 16 jaar. En ik heb in die tijd 1 iemand 'gekend' die wat snoepte. Maar degene was na 3 weken dienst verband gepakt. Er is strenge controle op opiaten. Alles moet genoteerd worden, ook de aantal milliliters die je weg gooit. Tuurlijk kun je altijd wat mee nemen als je wilt. Ketanest/ propofol/dormicum zijn niet geregistreerd . Maar duurt misschien ook niet lang meer . We zijn allemaal verstandige en goed opgeleide mensen dus zijn wel wijzer. Natuurlijk zal er altijd iemand tussen zitten die gebruikt . Maar ik denk over het algemeen dat we allemaal ontzettend trots en blij zijn op onze baan en op de hoogte zijn van alle nadelige effecten dat we wel heel onnozel moeten zijn willen we zooi stelen."
"Omdat 4-fmp nu echt niet meer te krijgen is moeten we het wel doen met 4-fma. Graag zou ik ervaringen willen horen van mensen die beide geprobeerd hebben. En wat de duidelijke verschillen zijn in beleving. Mensen die bij voorhand niet weten wat überhaupt het verschil is tussen deze 2 hoeven niet te reageren. Wil graag alleen reacties van mensen die daadwerkelijk weten wat ze gebruikt hebben! Thanx"
"4 fma Verschillende xtc pillen Sos Pep Mdma kristallen Alcohol GHB"
"Nu 9 dagen niks gebruikt! Poeh... ben ik al heel blij mee. Ik wil drugs gewoon alleen gebruiken op feestjes. Wat me dus ook lange tijd gelukt is, tot dat ene moment van thuis gebruik. Verraderlijk spulletje hoor dat pep. Zeker als je het snuift. Slikken is minder verslavend omdat je hoofd de link niet legt tussen het moment van slikken en tijden later het fijne gevoel. Snuiven is daarnaast stuk verslavender . Je schuift en vrijwel direct voel je je 'goed ' Je hoofd is niet gek en legt die link meteen. En dat is dus funest. Ik ga iig tot komend weekend niks gebruiken, dan zit ik op 2 weken, tuurlijk wil ik tot mijn volgende feestje niks gebruiken. Maar als ik in mijn hoofd kleinere stapjes maak, merk ik dat ik dat beter volhoud. Dus vandaag dag 9 op naar 2 weken. Om dan naar 3 weken te gaan. Etc etc."
"IkHoefGeenCokeAlsIkPepsi zei: Lijkt me een heel verstandig idee om tot je volgende feest niks te gebruiken. Geeft veel vertrouwen als dat lukt. Succes! Was het je gelukt om ervan af te blijven (op je afgelopen feestje na) sinds je originele post? Ik heb zelf kort geleden voor het eerst speed gebruikt en ben het zeker van plan om vaker te gaan doen, maar ik ben wel van plan om ook om de zoveel tijd gewoon een lange periode niks te gebruiken, o.a. om te kijken hoe makkelijk/moeilijk dat is. Daarna kan je dan denk ik bewuster afwegen of je gebruik nog acceptabel/recreatief is of dat je er iets aan moet veranderen. Klik om te vergroten... Ik kan alleen maar zeggen: pas op jongen! Tis heerlijk spul maar een echte sluipmoordenaar. Succes met uitvogelen wat voor jou werkt!"
"Mother of an angel zei: Hoi er staat wel nieuwbie bij mijn naam maar in de middelen ben ik dat zeker niet. Maar ik herken mezelf in jouw verhaal, eerst op 'n feestje of party. Nu ben ik 45 en gebruik bijna elke dag speed. Ga een x per week 20 euro halen en doe daar precies een week mee. Niemand heeft iets in de gaten en ik ben hierdoor minder futloos en deprie. Maar dat is nu juist het probleem, ik functioneer denk ik alleen met. Huishouden afspraken etc. Maar als 't er niet is lig ik futloos in een rommelig huis op de bank. Probeer 't echt als recreatie middel te gebruiken. Ik heb wel adhd en autisme dus wordt er ook rustig en minder chaotisch van, maar dat kan ook een smoesje zijn. Liefs An Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie! Mijn speedissue gaat de ene keer beter dan de andere keer. Soms gebruik ik het 3 keer in de week waarvan bijvoorbeeld 2 stapavonden en een keer op een woensdagochtend omdat ik het niet laten kan en omdat het zo makkelijk het huis schoonmaakt.... verder functioneer ik prima. Werk/ gezin/ sport/ vrienden. Maar ik wil het zeker nog steeds afbouwen naar alleen weekend gebruik en dan het liefst naar 1 keer in de 3 of 4 weken.... pfff ik vind het nog wel steeds een lastig dingetje hoor ... merk toch stiekem ook wel dat ik soms wat meer depri ben. . en weet niet goed of hey het speedgebruik is. Of dat het komt door problemen die af en toe weer opspelen in familiare sfeer..."