Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, De kans dat het fout gaat is best klein maar mocht het zo zijn dan moet je je heel hard voor houde: "Dit gaat weer OVER, morge/later op de dag is het over!" etc. etc. Werkt bij mij altijd (en dit is nog waar ook trouwens je gaat niet dood ofzo dat is nog nooit gebeurt bij weed). Je wou ook een tip over roken? Je moet het in je mond hijze dan meteen daarna diep in ademe zorg er wel voor dat er geen rook verloren gaat na het hijze, dit kan best hard zijn voor de ongetrainde longe :P Verder die jongere op straat moet je gewoon negeren, wat je kan doen is in aan iets anders denken of gewoon een som bedenken en die uitrekene, niet aan kijken en door lopen, maar waarschijnlijk zullen ze je niets doen."
"Jeller zei: tja, wat is de definitie van harddrugs? Klik om te vergroten... Het verschill tussen soft- en harddrugs was toch de kans op verslaving, sterkte(en mogelijke schade), en de vorm van verslaving fysiek of mentaal. Hoe hoger hoe "harder". Volgens deze stelling zijn peuken en alcohol ook harddrugs, en wiet niet. Maja de meningen hier over verschillen nogal. Probeer maar eens aan een extremistische-christen wijs te maken dat er in zijn/haar geloof al eeuwen lang harddrugs word gebruikt terwijl dat een willekeurige stoner braaf softdrugs gebruikt.... :P"
"Deranged zei: Ik heb daar nog nooit van gehoord. Klik om te vergroten... matthijs zei: Tsja...je zult me maar moeten geloven. Klik om te vergroten... http://www.drugsinfo.nl/default14965.html?ThemeID=639 zei: We spreken van lichamelijke afhankelijkheid, als het lichaam protesteert wanneer met gebruik van een middel wordt gestopt (ontwenningsverschijnselen). Bij mensen die dagelijks veel hasj en weed gebruiken komt dit soms voor. Het gaat dan vooral om angst, gewichtsverlies, rusteloosheid en slapeloosheid Klik om te vergroten... Dit is een stukje uit het stuk over de verslaving aan wiet van www.drugsinfo.nl. Als je de site niet kent moet je hem even door kijken ik vind hem wel eerlijke en onpartijdige uitleg geven."
"Ik heb zelf ook wel eens zo iets, www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=5721"
"Ik heb leren blowen door eerst de rook in me mond te "hijzen" en daarna met de rook nog in me mond diep in te ademen. (Als je niet rookt, wat wel moet, is dat kut! maar zo leer je het wel). Ik blowe trouwens nog steeds zo. succes"
"Misschien komt het omdat je onderbewust ervan overtuigd/aangeleerd bent dat drugs slecht zijn? en omdat dat lsd de "brug" tussen bewustzijn en onderbewustzijn verkleint je daardoor geen zin meer krijgt. Best vaag als dit klopt want dan leer onderinvloed van drugs, uit je onderbewustzijn, je zelf aan, dat drugs slecht zijn :P"
"Lapzwans zei: je zou het misschien niet legaal mogen halen, maar ik zou het gewoon proberen, op mijn 14e liep ik ook welles de supermarkt in om bier te halen, en ik ben nu 17 en zit al een tyd lang vaak zat in verschillende shops, ik ben opzich redelijk lang en ben nog nooit om mijn id gevraagd, als ze het vragen, doe ik alsof ik em zoek, en zeg dat ik hem vergete ben, maarja ze hebbe hem nog nooit gevraagd Klik om te vergroten... Haha ik heb het zelfde, als ze om je idee vragen gewoon heel zelfverzekerd laten zien ze hebben meestal geen zin om het uit te rekenen. Safari hadden we laatst gehaald in de supermakrt tis niet eens zo vies, er is genoeg viezers, (blue curacou, petrivoksi ofzoiets , etc. ..) En het is lekker met 7up/sprite"
"sonjaahw zei: (schommelen ofzo) Klik om te vergroten... hahaha ik heb een paar keer stoned geschommeld als je dan helemaal achteruit gaat liggen met je hoofd ook naar achter doet. en de wereld dus op ze kop ziet lijkt het net een tekenfilm, vage shit.."