Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik rook al sinds mijn 14 sigaretten en ik ben nu 20 en ik hev nooit dot probleem gehad dus... Als je rookt heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en dit is nu al een paar dagen weg en ik voel me niet slecht en de dokter zegt dat mijn keel in orde is heeft iemand dit probleem al eens gehad en gaat dit weg? Ik heb het niet over wiet maar alleen over sigaretten."
"Als je een sigarette rook dan heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en nu is dit weg bij mij al 4 dagen het is precies alsof ik licht in adem als ik rook snap je het nu?"
"Ik heb 2 dagen geleden truffels geprobeert 7g van een heel sterke soort sterkste in rotterdam 20 euro de 15g. Ik was helemaal 80% niet goed voorberijd en had veel stress en angst voor het inemen van de truffels. Ik at 7g en spoelde het wat door met water. Ervoor had ik wiet en hash gerookt en tijdens die 30-40 minuten na het inemen ook wiet en hash gerookt. Na 30-40 kwam al een klein effect en begon met niets te lachen had krokodillen tranen van het lachen. Dan ineens begon alles heel negatief te lijken alsof al het geluk weg was. Ik werd heel erg bang en had de indruk dat 3 vrienden die er bij waren, met mij heel erg in zaten en mij als een mislukkeling zagen. Ik werd heel erg angstig als of ik niks waard was. Ik vroeg aan mijn vrienden om weg te gaan ging naar het toilet en gaf alles over daarna werd ik heel misselijk en depressief en kon mijn gedachten niet verzetten. De volgende dag Was ik heel erg moe ,misselijk,angstaanvallen van dat ik zo zou blijven steken in de trip en dat het niet over gaat en negatief en heel erg in de war dit werd beter en beter de 2de dag. 3de dag voel ik mij nog steeds in de war en krijg nog steeds angstaanvallen dat ik ben blijven steken en vind niet egt veel intressen in wat ik vroeger leuk vond of graag deed eetlust is er ook niet al 2 dage Kan ik trouwens wiet of hash roken na een bad trip?"
"Mindless zei: Dieperliggende kwesties in de zin van dingen over jezelf en/of je leven die je liever niet wilt weten en dus hebt weggestopt. Psychedelica haalt dat naar boven. Hoelang die gedachten blijven komen ligt eraan hoeveel aandacht je ze geeft. Klik om te vergroten... ik denk dat het ook problemen zijn in mijn leven en stress ik denk ook dat ik een depressie heb want ik heb er al lang 1 maar met wiet en alcohol vergat ik dee of verspote ik deze maar nu rook ik wiet en ga er slecht van dus voila moet ik iets anders vinden maar ik weet niet wat"
"Mindless zei: Dieperliggende kwesties in de zin van dingen over jezelf en/of je leven die je liever niet wilt weten en dus hebt weggestopt. Psychedelica haalt dat naar boven. Hoelang die gedachten blijven komen ligt eraan hoeveel aandacht je ze geeft. Klik om te vergroten... en ben je 100% zeker dat deze negatieve gedachtes weg gaan als ik ze niet meer en meer bijvoed?"
"MeejheM zei: je kan cannabis roken na een bad trip, maar als je slim bent wacht je even tot je weer helemaal de oude bent. Klik om te vergroten... Dank je maar veel mensen hebben het me afgeraden tog bedankt voor jullie hulp !!!"
"Psychedelibee zei: Stop met de wiet of hasj, probeer een normaler slaap ritme aan te houden met max 8 uur slaap, eet gezond, ga sporten, zoek verdere afleiding en ga je vooral niet zo druk maken de hele tijd. Maar misschien wel het allerbelangrijkste, ga naar de huisarts en vertel wat er aan de hand is. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog. Klik om te vergroten... dank je voor de hulp maar kan je mij 100% zeker garanderen dat deze gedachtes verdwijnen met de tijd? hoelang kan dit duren?"
"Tekzor668 zei: Het is beter niets te gebruiken na een slechte ervaring en even de volledig heldere geest aan te houden. Eet en slaap/rust goed en het gaat snel over hoor. Als je in de toekomst nog psychedelica wil proberen bereid je dan goed voor. Zorg voor een goeie mindset, geen stressy gedachtengang, een vertrouwde plaats zonder chaos waar je geen verplichtingen hebt. En mss rook je best ook niets en geniet je enkel van de psychedelica op zijn eigen. Klik om te vergroten... Dank u voor de hulp echt heel aangenaam om te zien dat zelf mensen die mij niet kennen er zijn voor hulp heel erg bedankt ben al veeeeel beter mediteren hielp mij ook veel!"
"ElvenSpice zei: Saynotodrugs zei: ..Ik heb 2 dagen geleden truffels geprobeert.. ..Ik was helemaal 80% niet goed voorberijd en had veel stress en angst voor het inemen van de truffels.. Klik om te vergroten... Had je hiervoor al ervaring met psychedelica, en had je je al ingelezen over truffels? Het klinkt alsof dit je eerste keer is (zie quote), ik kan er natuurlijk ook naast zitten. Psychedelica is niet zo maar iets zoals wiet, het versterkt emoties erg en vooral in een vreemde omgeving die je niet kent kan dit soms tot bepaalde gedachten leiden. Daarom raad ik iedereen ook altijd aan (vooral voor de eerste keer psychedelica) om dit alleen te doen als je niks op de planning hebt staan, en een goede set en setting hebt. Wat is een goede set en setting? -Geen verplichtingen die dag, liefste die dag erna ook niet. -Alleen met mensen die weten dat je dit doet, geen ouders waar je je zorgen over hoeft te maken of kamer genoten. -Eerste keer is fijn om binnen te doen (trippen kan apart ervaren worden en openbare gelegenheden zijn daarom ook beter om te vermijden). In de natuur is ook erg mooi, waar je wel niet gestoord wordt door andere mensen. -Doe het met mensen die je vertrouwd (je hebt nu een slechte ervaring gehad, maar ik weet zeer zeker dat je vrienden bezorgd zijn als er iets met je gebeurd en zeker niet als een mislukkeling zien. Spreek hier dus ook over met je vrienden, wat jij hebt ervaren, hoe hun het vonden of zagen. Dit is erg belangrijk om je ervaring die je nu hebt gehad te integreren en te begrijpen!) -Neem ook niet als beginner extreme doseringen (halve portie is goed om mee te beginnen). -Het is erg leuk om films te kijken (voor de ervarene misschien iets minder interessant), creatief bezig te zijn, muziek te luisteren, of te filosoferen over van alles en nog wat! Het beste wat je kan doen is de komende tijd (minimaal 1 maanden) helemaal niet meer te blowen. Blowen kan dit weer lichtelijk triggeren dus doe dit ook alleen als je je echt goed voelt. Dat je een slechte ervaring hebt gehad komt niet alleen door psychedelica, maar omdat je je niet hebt ingelezen en al veel stress van te voren had + wellicht een onbekende plaats. Schuif dit ook niet op drugs af. Doe wat met deze info en probeer te begrijpen wat er fout ging, succes! Klik om te vergroten... Dank u voor de info ! En nu gaat het al veel beter met me precies of terug aan het komen ben van een lange reis dank u allemaal! Als iemand de zelfde problemen heeft na een bad trip vzn truffels zet rustige muziek op dat relaxeert en mediteer voor zo een 10 min per dag helpt mij heel goed!"
"Tekzor668 zei: Dat is raar, zijn jou sigaretten lichter dan? Klik om te vergroten... Neen"