Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen keelhit meer

Geen keelhit meer

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tekzor668 zei:
Dat is raar, zijn jou sigaretten lichter dan?
Klik om te vergroten...
Neen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goeie reden om te stoppen... Je krijgt er toch niets voor terug, alleen kanker en een lege portemonnee :)
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik rook al sinds mijn 14 sigaretten en ik ben nu 20 en ik hev nooit dot probleem gehad dus...
Als je rookt heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en dit is nu al een paar dagen weg en ik voel me niet slecht en de dokter zegt dat mijn keel in orde is heeft iemand dit probleem al eens gehad en gaat dit weg? Ik heb het niet over wiet maar alleen over sigaretten.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Begrijp de vraag niet echt :-P wat is het gevoel dan ? :confused:
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je een sigarette rook dan heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en nu is dit weg bij mij al 4 dagen het is precies alsof ik licht in adem als ik rook snap je het nu?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is raar, zijn jou sigaretten lichter dan?
P
PlusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saynotodrugs zei:
Ik rook al sinds mijn 14 sigaretten en ik ben nu 20 en ik hev nooit dot probleem gehad dus...
Als je rookt heb je altijd een gevoel in je keel als je de rook in ademt en dit is nu al een paar dagen weg en ik voel me niet slecht en de dokter zegt dat mijn keel in orde is heeft iemand dit probleem al eens gehad en gaat dit weg? Ik heb het niet over wiet maar alleen over sigaretten.
Klik om te vergroten...

Ik weet wat je bedoelt, ik rook zelf altijd zware shag en heb dit ook wel is. Er gebeurt verder niks en er is niks aan de hand, gewoon ff geduld en ietsjes minder roken, en dat lege luchtgevoel zeg maar, is zo weer verdwenen. Ik heb dit soms aan het einde van de dag, als ik veel heb gerookt of veel heb geblowd, en vaak ook een combinatie daarvan.
Is zo voorbij, maak je geen zorgen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."