Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paddo's het liefst in een veilige omgeving zoals thuis of een verlaten huis maar afgelopen weekend toevallig ook in een park (Wilhelminapark te Utrecht). Met xtc vind ik het heerlijk om te dansen en licht enz. dus dan zijn dansavonden en vooral dnb/dubstep perfect."
"24 Oktober: Therapy Sessions @ Club Poema te Utrecht Vette dnb."
"Ik snap wel waarom honden/katten bij de don'ts staan, maar ik vond het in mn trip echt heeerlijk om een kat te knuffelen, haha."
"In mn maag :P. Ik neem het meestal in voordat ik binnen ben, maar anders lijkt onderbroek me inderdaad de beste manier, ze gaan niet aan je ballen voelen..."
"Xtc"
"Yeaah breakcore is echt supervet, heb me wel vermaakt op Rebeltronics met Bong-Ra. Niet erg veel van de ephedra gemerkt, though... Maar geweldige muziek"