Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 4C1D zei: powerplant van de sahara ! Klik om te vergroten... De Sahara op de Vleutenseweg in Utrecht? Ik dacht dat ze daar alleen assie verkochten..."
"Ice-o-lator bedoel je denk ik? Ik weet iig dat ze dat tegenwoordig bij de Zanzi in Utrecht hebben, maar denk dat je daar weinig aan hebt.."
"acidboy zei: timmaniac zei: ok hier komt ie: Krystal van de zanzi (aanrader) Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Zeker een aanrader."
"DreamerOfDreams zei: ik zit met het volgende probleem: ik blow nu een jaar of 4/5, gemiddeld 2/3 keer in de week. laatste maanden dagelijks door mijn langzaam maar zeker groeiende tabaksverslaving. Het dagelijks paffen werd mij rap teveel/chaotisch/met lichte psychotische trekjes (hebben we dat niet allemaal een beetje?) ik ben daardoor gestopt met tabak en rook nu automatisch minder wiet & hasj. ik probeer nu moedig om zoveel mogelijk met een pijpje te roken ondanks dat ik daarbij het helse genot van het 'joint roken' moet missen. het probleem is, als ik een tijd geen tabak meer gerookt heb voel ik mij slecht en depri. het lijkt een winterdip, maar in de zomer heb ik dat ook ondervonden, dat ik een tijd stop met blowen en pas als ik na lange tijd weer een paar trekjes neem van een joint dat ik dan wakker wordt, weer blij, zorgeloos en euforisch kan zijn, en weer veel zin krijg om vanalles te doen. ik leef dus met een haat liefdesverhouding met wiet & tabak, en ik vraag mij af waarom ik mij alleen goed kan voelen als ik rook, en waarom de afkick zo lang lijkt te duren. Het lijkt logisch dat een tabaks afkick de oorzaak is, maar andere dingen wijzen erop dat ik mij zonder wiet echt niet goed voel. Het is ook zo dat als ik geblowt heb dat ik mij de volgende ochtend zeer goed zal voelen (naast de gebruikelijke dufheid) als ik lange tijd stop met blowen (dat is naar mijn normen een week of 2 maar is ook al 2 maand geweest) vind ik het leven ook altijd een stuk oppervlakkiger, ik ben wel heel blij en joepie wat voel ik mij goed dat ik niet meer smoor en ik slaap beter en blabla maar als ik dan weer een joint rook dan heb ik het gevoel dat ik eindelijk weer wakker word en weer echt bewust lijk te zijn (ik overdrijf nu wel) dus mijn vraag: hoe zit het met lange termijn afkicken van wiet en tabak Klik om te vergroten... Ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal. Ik blow zelf ook (zeer) regelmatig en vind het altijd lastig om er mee te stoppen. Af en toe als ik t gevoel heb dat t weer iets te ver gaat of puur om financiele redenen las ik een 'pauze' in en stop ik een paar weekjes met smoken. Precies wat je zegt; je slaapt beter, droomt weer en voelt je idd gewoon goed omdat het je lukt niet meer te smoken. Maar ik blijf altijd het gevoel hebben dat er gewoon een 'belangrijk' iets ontbreekt in m'n leven als ik ben gestopt.. Op jouw vraag kan ik je niet echt een antwoord geven, want ik ben sinds ik hard smoke nooit langer dan 2 maanden gestopt.. Achjah.. ik steek er nog maar eentje op"
"Melanie1 zei: Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk Klik om te vergroten... Beter haal je dat ff weg"
"Amaranth zei: Sarz zei: Melanie1 zei: Haha, nouja. Ik ben naar ... geweest. Leuk om te weten dat ik het daar gewoon meekrijg eigelijk Klik om te vergroten... Beter haal je dat ff weg Klik om te vergroten... Nu staat het al in deze quotes Klik om te vergroten... Beter kijken"
"Ff een vraagje tussendoor; Minhavez wordt alleen op recept verkocht in Nederland, weet iemand hier hoe ik dr toch aan zou kunnen komen zonder naar Belgie te hoeven gaan??"
"Belgie is ook groot namelijk, groter dan Nederland zelfs . Klik om te vergroten... Wtf? Oppervlakte Nederland: 41.528 km² Oppervlakte Belgie: 30.528 km² ..."
"Na een paar seconden is alle THC al opgenomen door je longen dus waarom zou je 't 30 seconden in moeten houden"
"inferno33 zei: Jippie Ik denk dat drinken uiteindelijk de enige weg is:P of basen en spuiten, maar daar zou ik niet aan beginnen Klik om te vergroten... Ah jwel joh.. Wanneer gaan wij nou is een lekker crackpijpje roken ipv die saaie jonko's in tussenuur"