Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een uitgeslapen kanarie zingt stukken vrolijker haha, das duidelijk Dat jij er wintersportbruin bijloopt kon ik niet weten natuurlijk. Als ik slaaptekort oploop begint het toch behoorlijk te hangen en te trekken zo rondom mijn ogen...en....ik word asgrauw Zie er dan echt uit als een wandelende zombie. Mooi is dan anders Je ps-je stelt me weer gerust, want wat jij daar schrijft had ik gedacht...het zou toch niet dat....ben blij dat die nitratjes werken, dat scheelt weer een hoop ellende voor later! Zing maar lekker vandaag en knal ze maar eens goed voor hun kop op de thai-boxing class"
"Een van mijn beste vrienden zit al jaren aan de Naltrexon. Het "grappige" van het middel is dat als hij toch alcohol neemt hij er vrijwel ogenblikkelijk van moet overgeven en hij het dus wel uit zijn hoofd zet om naar de fles te grijpen....hoewel hij toch af en toe weer probeert of het toch kan...nee dus Hij dronk altijd zoveel dat hij uiteindelijk grote zwarte gaten in zijn geheugen kreeg, dus daags na een slemppartij kon hij zich niets meer herinneren. Zo is hij bij de Jellinek terechtgekomen en die hebben hem de Naltrexon voorgeschreven. Kon hij meteen ook iedere week zijn urine inleveren omdat hij ook nog eens veel te veel blowde.. Over doseringen weet ik niets en ik heb het hem ook nooit gevraagd. Ik zou je gewoon over je angst heenzetten en naar een verslavingsarts of huisarts gaan. Die zitten er tenslotte niet om je te veroordelen, maar om je te helpen. Dat is hun vak. Je gezondheid vaart er ook nog eens wel bij, want je schrijft zelf al dat je dit niet gaat overleven. Het is nooit te laat, voordat het echt te laat is... De appel is zuur, maar er toch in bijten levert je waarschijnlijk veel op! Ik wens je heel veel sterkte en succes! Kop op!"
"Hoi AT, Klote voor je dat je weer zo'n terugval had. Maar goed dat er oxazepam is! En dat je het genomen hebt. Maak je niet zo druk over "normaal", want een normaal mens ben ik nog niet tegengekomen in mijn leven. En....dat ben ik zelf ook niet eerlijk gezegd. Pillen dienen de mens indien noodzakelijk! Jij gebruikt ze op die manier, dus is er voor mij niets aan de hand. Ik hoop echt voor je dat je van die wanen af kunt komen. Dat lijkt mij geen pretje om mee te moeten leven. Maar goed, daarvoor loop je al bij de psychiater. Die dingen kosten gewoon tijd en die moet je er ook maar voor uittrekken. Je bent goed bezig, maak je geen zorgen. Come on!"
"Helemaal eens met donaldduck en splifftail. Antipsychotica zijn zware medicijnen voor mensen met zware geestelijke aandoeningen. Een psychose is niet niks. Experimenteren daarmee lijkt mij daarom al levensgevaarlijk zonder regelmatige controles door een arts. Je kunt er ook afwijkingen aan je bewegingsapparaat van krijgen: tardieve dyskenesie genaamd. Ik zou dus óók de antipsychotica maar van je lijstje schrappen."
"Miss J zei: emiel zei: leg een klein blolletje spreeksel op je had van ongeveer 1cm bij 1cm, en blijf dan rondjes vrijven over je eikel Klik om te vergroten... wtf? Klik om te vergroten... Heel goed Miss J Ik dacht dat ik homo was, maar dit slaat alles: een masturbatiehandleiding om de handel wakker te prikkelen ....get a life! Je kunt gewoon niet pissen omdat je je er zo druk overmaakt, dat is alles :P Bewaar die ronddraaiende bewegingen maar voor een andere keer, er staan nog meer mensen in de rij te wachten"
"Als je het gewoon eens wilt proberen - en dat zeg je zelf - moet je het ook gewoon doen. Ik zou niet bang zijn voor de gevolgen, want zo heavy is mdma nou ook weer niet. Waarschijnlijk zul je je met een goede pil erg lekker voelen. Wel even laten testen. Ik nam zelf meestal een halve (in de tijd dat de pillen nog echt goed waren) en ik pakte maar zelden die andere halve erbij...vond het effect dan prima. Slik al langer geen xtc meer vanwege de waardeloze kwaliteit momenteel. Een kwartje zou ik niet doen, want dat is hetzelfde als een Haags bakje koffie...en dat is vaak ook net geen echt bakje koffie. Als je van een jointje para wordt dan zal je merken dat dit bij xtc niet zo is. Het is meer een relaxte en vriendelijke roes en je zult merken dat het niet te vergelijken is met de roes van een jointje. Veel helderder."
"ExceptionalInsight zei: Relativeren is je antwoord, angst bestaat niet. Klik om te vergroten... Ja precies, maar of AT daar nu wat mee opschiet? AT, sorry dat ik het zeg, maar waar ben je nu mee bezig? Waarom kun je niet licht hyperventilerend omdat je dat gedempt hebt met een benzo'tje naar een feestje waar je gewoon eens geen drugs gebruikt en lekker een spa'tje drinkt? Ik zie werkelijk niet in dat je in jouw toestand ook nog eens MDMA wil nemen. Als ik je vader was, had ik je een draai om je oren gegeven! En een goeie ook! Denk eens goed na, adem tien keer rustig diep in en uit en kijk dan zelf even wat verstandig is in jouw "geval". Wedden dat je zelf op het goede antwoord komt?"
"Benzo's op zich helpen je hart niet naar de tyfus. Dat zijn downers, die gooien je systeem plat, dus je lijf draait gewoon een tandje lager, zeg maar op de relax-stand. Als je er dan een upper tegenaan gooit (MDMA) dan krijgt je hart het zwaar te verduren. Je lijf "weet" niet meer wat het moet doen, want krijgt van beide middelen tegengestelde signalen. Ik dacht dat jij dit als vast DF-lid wel zou weten, dus bij dezen mijn virtuele draai om je oren , want die tien keer diep in en uitademen hebben je kennelijk niet geholpen."
"Gewoon voor kwaliteit gaan als je de centen ervoor hebt. Beter 1 goede pil dan 3 matige. Goedkoop is duurkoop."
"ArieKanariE zei: vanavond maar twee nemen Klik om te vergroten... Zo is het maar net! En ik hoop voor je dat die 4 uurtjes slaap er dan acht worden... Jezus man, ik schrik als ik lees hoe weinig jij de laatste tijd geslapen hebt....dat een mens dan nog leeft...gelukkig wel zo te merken Laten we maar hopen dat de nitrazepam wat rimpeltjes en walletjes gaat wegstrijken toi toi!"