Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@TechnoChicken mmm klinkt leuk en een goed idee voor een eerste keer trip middel. De setting is thuishaven, aangezien je techno chicken heet zal je wel weten wat dat is neem ik aan? Ik heb voorkeur aan gebruiken op feestjes ipv thuis. Thuis ben ik me veel te bewust van alles en ga ik te hard nadenken en maak ik mezelf gek. Vind het fijn op een feestje met lieve mensen om me heen en een idee van dat ik genoeg afleiding heb als ik even niet zo lekker ga. En op de een of andere manier stelt het me heel erg gerust dat er ehbo aanwezig is mocht ik een teen breken. Ik ga zeker nadenken of ik dit wil gaan doen!"
"Hey hoi Ik wil dit weekend op een meer daags festival LSD gebruiken op dag 2 (dag 1 is aankomst dag en ga ik niet te gek doen, alsin hoogstens 2 biertjes en een jointje). Ik heb ervaring met 2cb, ook op feestjes is dat mijn favoriet, alleen duurt het wat te kort en krijg ik er zon ontzettende hoofdpijn van. Heb ook vaak truffels gedaan, altijd 15 gram. Heb 1 keer eerder in thuissetting LSD gedaan, hoeveel microgram weet ik niet, zal een of anderhalve zegel zijn geweest. Ik heb hier geteste LSD liggen, 71 microgram. Al mijn vrienden doen mdma/xtc/keta. Ik ben de enige die voor LSD wil gaan. Wat ik prima vind heb ook vaak als enige 2cb gedaan. Hoe zou ik dit aanpakken? Halve zegel? Wat zijn jullie ervaringen?"
"Ik was voor plan het te doen maar toen kwam een vriend van me aan met 4HO-MET. Nog nooit eerder gedaan dus dachten we laten we dat maar proberen. Met zn 3en ieders 20mg genomen. Ik weeg 56 kilo, de 2 vrienden 80 en 100. Keihard getrippende, dacht dat ik al 4 uur onderweg was en leek me verstandig mee te blowen met iemand. (Ik kan niet zo goed tegen blowen). We waren nog maar 50 minuten onderweg. Vervolgens mega bad gegaan, flauwvallen etc. Gelukkig kon ik mezelf aardig bij mekaar rapen en was dit na anderhalf uur voorbij en kon ik weer genieten."
"En? Hoe was het? Wil overmorgen LSD gebruiken op Wildeburg. Hoeveel heb je gebruikt?"
"Dus xtc met keta heet een kitty trip?"
"Ik ben met wat vrienden op sziget. En t valt ons tot nu toe een beetje tegen. Hebben jullie nog tips van leuke dingen die je in budapest kan doen? Of iets leuks op sziget?"
"Cool. Ja wij zijn met zn 5en maar we lopen groot en deels met en 3en of 2en haha. Willen jullie even lachen om wat ze hier vragen voor Coke? Een dealer sprak mij aan of ik een gram wou kopen voor * modknip geen prijzen noemen *. * modknip * En zo'n jongen had 50 xtc pillen verkocht voor * modknip *. ABSURD"
"Sorry ! Ik dacht dat je alleen niet verkopen enzo mocht. Wou alleen een voorbeeld geven van hoe het hier was. Oeps !"
"Techno !!!!!!!! Op zeezout bijvoorbeeld hebben ze ook vaak een beetje funky disco achtige techno, super super super fijn! Seth Zwartsh is ook enorm adembenemend om live te zien. Ik was afgelopen oud en nieuw bij drift nieuwjaarsdans en daar was een live optreden van 2 mannen die techno beats maakten, 1 op de piano en de ander op drums. Ge wel dig!"
"Wow. Na het lezen van deze post wil ik het toch wel graag een keer proberen ! Ik gebruik meestal xtc, ook wel is coke en speed gedaan. Nog nooit trip middelen gebruikt. Wellis gehallucineerd op xtc, wat ik als prettig ervaren heb. Maar echt trippen lijkt me toch wat heftig.. Is het een gek idee om een kleine dosis 2cb te nemen op een techno feestje om net dat leuke randje te krijgen zonder dat je de controle over de werkelijkheid kwijt bent? Ik neem aan dat je met je mindset de trip super goed kan sturen ben hier ook niet bang voor. Maar is het mogelijk een lichte dosering te nemen waardoor je alleen de vrolijkheid en grappigheid voelt en misschien wat mooie kleuren en geluiden idk. Ik wil alleen niet gaan tot paarse kabouters zien ofso.. Ik wil het een beetje onschuldig houden. En zou ik dit dan kunnen combineren met cafeïne om me wat energie te geven? Of speed? Ik zoek naar een soort vervanger voor xtc wanneer ik 2 maanden moet wachten elke keer. Speed valt me een beetje tegen, maar echt ziek hard trippen en geen controle over mezelf zie ik ook niet zitten.. Help?"