Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD dosering festival

LSD dosering festival

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was voor plan het te doen maar toen kwam een vriend van me aan met 4HO-MET. Nog nooit eerder gedaan dus dachten we laten we dat maar proberen. Met zn 3en ieders 20mg genomen. Ik weeg 56 kilo, de 2 vrienden 80 en 100. Keihard getrippende, dacht dat ik al 4 uur onderweg was en leek me verstandig mee te blowen met iemand. (Ik kan niet zo goed tegen blowen). We waren nog maar 50 minuten onderweg. Vervolgens mega bad gegaan, flauwvallen etc. Gelukkig kon ik mezelf aardig bij mekaar rapen en was dit na anderhalf uur voorbij en kon ik weer genieten.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Sannetje
Blowen is helaas vaker de boosdoener 😬. Wat vond je van 4-HO-MET in festivalsetting? Lijkt mij ook leuk maar dan eerder op het einde van een feest, omdat het ook niet zo lang duurt.
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey hoi

Ik wil dit weekend op een meer daags festival LSD gebruiken op dag 2 (dag 1 is aankomst dag en ga ik niet te gek doen, alsin hoogstens 2 biertjes en een jointje).

Ik heb ervaring met 2cb, ook op feestjes is dat mijn favoriet, alleen duurt het wat te kort en krijg ik er zon ontzettende hoofdpijn van. Heb ook vaak truffels gedaan, altijd 15 gram. Heb 1 keer eerder in thuissetting LSD gedaan, hoeveel microgram weet ik niet, zal een of anderhalve zegel zijn geweest.

Ik heb hier geteste LSD liggen, 71 microgram.

Al mijn vrienden doen mdma/xtc/keta. Ik ben de enige die voor LSD wil gaan. Wat ik prima vind heb ook vaak als enige 2cb gedaan.

Hoe zou ik dit aanpakken? Halve zegel? Wat zijn jullie ervaringen?
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er heeft niemand gereageerd, zie ik. Heb je het nog gedaan, en hoe beviel het?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op festival doe ik atijd halve zegel of tussen de 80 en 100 micron. Maar ik ben een alpha mannetje van 72kg.

LSD is veel beter dan 2cb op festival!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."