Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volledig met de rest eens, gewoon laten testen dan weet je het zeker. Als ik puur subjectief en op eigen ervaring zou oordelen, ik heb de (gelukkig maar) weinige paar keren dat ik meth gedaan heb lange tijd geleden de laatste keer wel pervetin (meth uit de oostblok) gehad, of zo werd het toch geadverteerd. En die had een ietwat minder doordringende dan amph maar gaf toch een naar amfetamine gelijkende geur af. De eerste 2x had ik eerder geurloze kristallen die me tijdens het fijn kappen wat deden denken aan het fijn kappen van ketamine kristallen qua structuur (deze waren ook het sterkst denk ik) 12u rush van 0.1 nadat ik al een nachtje doorhad gehaald op reguliere amph... Je vertellen dat je het beter niet doet is de goeie raad maar soite dat is off topic, en als je het echt wil doen ga je het hoogstwaarschijnlijk ook gewoon doen. Maar net zoals ik het tegen aanraden van anderen het in het verleden ook gewoon wou proberen, en als ik me goed herinner 3x genuttigd heb, let er toch maar mee op dit goedje heeft me lang genoeg geestelijk in de ban gehouden en me overhaalt het nog eens te doen... en dan nog eens. Is nu wel zeker anderhalf jaar terug de laatste keer, en ik heb wel genoeg gelult"
"ik doe mijn best zei: hoe is dat,wat doet dat met jouw dan. Klik om te vergroten... Vraag het me ook af, heb zo een enorme doos met 150mg capsules liggen, maar weet dus niet hoe die er getaakt zijn, en wat ik met dat spul moet, haha het enige wat ik ervan weet is dat het iets tegen zenuwpijn enzo is."
"rustig en eerlijk open kaart spelen, ik herken mezelf in jouw verhaal... Met enige verschil dat ik dit 3x gedaan heb zonder het te vertellen aan mijn wederhelft. Het zieligste en ergste hieraan vond ik dat ik me tijdens het gebruik en na het gebruik dagenlang super rot voelde dat ik dit verzwegen had omdat ze dit echt niet verdiende. Ik had toen uiteindelijk alles opgebiecht en ze was uiteraard teleurgesteld en verdrietig,boos. Niet om het feit dat ik gebruikt had maar om het feit dat ik hier niet eerlijk over was. Maar ze heeft me vergeven omdat ze onvoorwaardelijk van me houd (zelf al weet ik dat ik haar vertrouwen geschaad heb en dit tijd nodig had dat ze me terug 100% zou vertrouwen). Maar nu voel ik me 1000x beter bij het feit elke keer ik iets inneem haar hier van op de hoogte breng en ik er niet meer hoef schijnheilig over te doen. Dit gedrag van me kwam overigens voort uit het feit dat ik in een vorige relatie belogen en bedrogen werd en zelf ook alles stiekem moest doen en dus ook beliegen en bedriegen."
"PsyTekZ zei: Wiet kan je dagelijks gebruiken maar is niet aan te raden. Op langdurige basis verliest het de fun en heb je zonder dat jij dat beseft een verslaving aan je been Klik om te vergroten... Ben het eens dat de fun er met dagelijks gebruik snel af is i.v.m. Tolerantie, maar ik heb nooit zelf ondervonden verslaafd te kunnen worden aan wiet, ook niet geestelijk zelf na jaren gebruik. Als men wiet op is neem ik hier gewoon vrede mee tot weken soms maanden later er nog eens iets binnenwaait"
"Ik heb me al geïnformeerd over de mogelijke risico’s, waaronder ik wel te verstaan heb gekregen dat er misschien een risico is op serotonine syndroom bij gelijktijdig gebruik van amfetaminen en trazadone, maar deze Info is vrij vaag en omslachtig. Het zit eigenlijk zo, ik gebruik hoogstens 2-3 x per jaar pep en dan ook meestal in één avond/nacht met een bommetje en 1-2 kleine lijntjes. Nu ben ik al een hele tijd van de Benzodiazepines afgeraakt, en zou ik anders als ik daar nog iets van overhad in het medicijn kastje al snel een bromazepam of valium geslikt hebben om te kunnen slapen, maar helaas. Ik hoef geen preek te horen van neem geen pep als je wil slapen, daar heb ik verder niets aan. Mijn vraag is uitsluitend gericht naar de combinatie van trazadone en speed, minimum 8uren na de laatste dosis pep 50of100 mg trazadone om gemakkelijker te kunnen inslapen. Safe of toch beter niet ? Of raden jullie me aan dit toch niet te doen en men pep trip Gewoon nog tot deze avond uit te zitten, zoja verklaar dan graag waarom ? Bedankt !"
"acht.zes zei: Zou ik niet doen als ik jou was. De combinatie is niet zo veilig heb ik begrepen in een ander topic, en na 8 a 10 uur zit er nog wel wat speed in je lichaam. Klik om te vergroten... Ja, inderdaad halfwaardetijd is rond de 10-20 uren, en moet ik nog eens bijnemen dat ik zeer gevoelig ben voor amfetaminen en het bij mij dusdanig 24-40 uur minimum wakker zijn is."
"ilovehasjandweed zei: Jezus ik heb dat nou ook weer niet, wel dat ik na 24 uur nog schoteltjes heb, gaat dat nog weg want het freakt me the fuck.out Klik om te vergroten... Normaal gezien is dit volledig weg na eens goed te slapen"
"*Cannabis *tramadol/oxycontin/heroïne (2x gebruikt en het er bij kunnen houden) *Speed/methamfetaminen, gelukkig maar halve gram, dit was zowat de enige drug die ik ingenomen heb die echt zo een zware impact had dat ik gelukkig niet meer als een halve gram had of ik zat met een gevaarlijke verslaving. *cocaine *ketamine *mdma *lsd/dmt/truffels/2cb *benzos (3 jaar dagelijks, gelukkig al 4 maanden volledig gestopt)"
"GoldenGrow zei: was je withdrawal heftig, ik ga nu 2 maanden benzo gebruiken. Klik om te vergroten... Heb het toch wel redelijk zwaar gehad, heb kunnen afbouwen met prazepam en diazepam. En ben 2x hervallen in men oude gewoontes, tot ik enkel nog maar eens stuk of 6 bromazepams 12mg had. Heb dit afgebouwd van 12mg dagelijks bromazepam naar 8-6-3. Het zwaarste was de overgevoeligheid voor emoties, drukte, licht enzovoort. Slapen was ook een totale ramp, maar daar heeft trazadone, een volgens de arts niet verslavend slaapmiddel gelukkig toch bij geholpen. 2 maanden zou haalbaar moeten zijn, afhankelijk van je dagelijkse dosis zou ik toch aanraden niet gold turkey te stoppen met benzos, ik heb die zooi zwaar onderschat !"
"pelgrim zei: Ook Scopolamine oftewel Datura een no go zone. Google eens en je weet genoeg, wat een scary toestanden zeg. Klik om te vergroten... pelgrim zei: Ook Scopolamine oftewel Datura een no go zone. Google eens en je weet genoeg, wat een scary toestanden zeg. Klik om te vergroten... In drugslab heeft Nellie dit ingenomen voor informatieve doeleinden, deze drug zou mitst je een ceremonie meester liefst, of een ervaren trip siter die je 200 % kan vertrouwen bij hebt voor deze ongeveer 8 durende heftige trip."