Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat jij omschrijft klinkt erg bekend, het wordt ook wel een K-hole genoemd....Super creepy vind ik persoonlijk....Geen controle meer over je eigen gedachtes en niet weten wat echt is vond ik persoonlijk veel te veel op een bad trip lijken....1x nooit meer!"
"psychedelicoo zei: Als je dit goedje gaat Snuiven, weet je gelijk dat je cravings krijgt. Het lijkt alleen maar je dopamine te triggeren. Waarbij je na een half uur al weer moet hebben. Nu merk ikzelf bij slikken van 3mmc dat het veel meer euphorie opwekt. (dus wellicht meer serotonine release dan bij snuiven?) Ik ben geen wetenschapper natuurlijk. Maar uit me eigen testen merk ikzelf dat, Wil je geleidelijk je dopamine en je serotonine releasen. Dat 3mmc oraal te way to go is, wil je euphorie Deze verschillen merk ik. Op een dosering van max 250 mg 3mmc snuiven + helder in je hoofd, +fous waaar je u tegen zegt + geen stijve kaken +minder kater dan bij oraal (ik dan) - cravings! Na een half uur al - korte werkingsduur - onrustig - veel plassen - kater wat het niet waard is -gewoon nee Oraal 3mmc + euphorie 👌 + energy (je moet ineens heel veel gaan doen) +emphatie +gedachtenloop nieuwe ideeën - stijve kaken - veel plassen - droge mond - focus is minder (serotonine overhand)? - kater (weet niet of het dit het allemaal waard is) 🤔 Klik om te vergroten... Ben het helemaal met je eens. de orale versie is in het begin fantastisch maar als hij afneemt dan gaat het over in dat speedy gevoel met stijve kaken en de vaagheid is helaas weg. paar keer bijgenomen maar dan word het leuke gedeelte steeds minder heftig en de kaken gaan nog meer heen en weer, dat vind ik echt minder...."
"Ik ben een beetje met mijn eigen 'onderzoek' bezig naar de RC's! Jarenlang allerlei soorten drugs gebruikt met name Sos, vroeger heel veel xtc en dan echt dagelijks maar de kwaliteit die ze toen hadden hebben ze nu niet meer, overal zit speed in en dat vind ik op feesten niet zo erg maar thuis dus niet. Een kennis van vroeger kwam vorige week langs en had dus 3 mmc meegebracht en had er nog nooit van gehoord! Dus er ging wederom een nieuwe wereld voor me open....(Shit....) Dus toen ik het ging googelen viel ik van de ene verbazing in de andere want daar stonden opeens de RC sites.....Dat maakt het dus nog makkelijker wat niet altijd even goed is voor mij maar ik doe graag mee in het kader van Research...... Onderzoek gaat goed en de 3 mmc kristalbrokken waren top, alleen jammer dat het spacey gedeelte wat kort is. Zoals Someone21 al zei, die smile op je gezicht die zo chill voelt, alleen is de uitwerking niet zo heel lekker, te speedy en kramp in m'n kaken. Dus ik wil nu een nieuw onderzoek beginnen en als ik lees over al die scheikundige combi's dan moet ik nog heel wat research doen! Ik wil dus, als enige, niet hallucineren.....dat vind ik echt vreselijk. Beetje vaag zijn is prima maar zoals een K-hole of een 'Bad-trip' wil ik nooit meer meemaken. Misschien kan iemand mij op weg helpen met welke formule (zoals 6-APB) ik kan gaan experimenteren? Ik heb een hoge tolerantie want na 30 jaar ben je wel aan het een en ander gewend...Niets om trots op te zijn maar die Etizolam vond ik echt waardeloos, had er 10 op van 0.5 maar weinig tot geen effect. Dus nu opzoek naar een alternatief voor 3mmc of iets wat op 4mmc lijkt? Niet alles wordt goed omschreven dus al die scheikundige combinaties is nogal veel en zie soms door de bomen het bos niet meer.....(ook leuk hoor..) Ik kom hier al jaren hoor ben zeker geen newbie maar wil niet altijd posten vanwege een paar nare ervaringen en vond dat erg vervelend. (Ander profiel, die heb ik verwijderd en nu toch maar weer terug!) Fijne dag allemaal!"
"Ik heb echt een fantastische ervaring meegemaakt met 3 mmc in zuivere kristalbrokken, toen het vrij snel binnensloeg voelde ik het direct bij m'n ogen, zo lekker vaag en ook nog eens grappig. Het maakt wel degelijk uit in wat voor situatie jezelf begeeft. Als je continu gaat analyseren wat er nou gaat gebeuren dan stuur je het toch ook een klein beetje. Dat het snel uitwerkt kan je soms uitstellen door niet heel serieus te gaan doen en niet alleen zijn. Want dit versterkt je gemoedstoestand. Maar na een uur of 2 of 3 merkte ik dat ik weer redelijk zicht had en nam de euforie behoorlijk af. Dan wil je bijnemen maar het lijkt wel alsof de amfetamine toch de overhand neemt door die stijve kaken en weer redelijk bij zinnen. Kon in het begin niemand spreken want ik was heerlijk vaag maar niet zo erg dat het op trippen leek. Die stijve kaken en weer back to reality (letters dansen niet meer voor m'n ogen en je voelt alleen het oppeppende gedeelte. Wat ik dus de mindere kant vind. Ik wil echt nooit meer echt volledig trippen maar dit was ook niet vergelijkbaar maar we hadden gewoon lol en opeens ebt het weg waardoor je bij wil nemen. Slikken hoor niet snuiven. Dat werkt stukken beter. Ik zie zoveel termen voorbij komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik zie wel iets wat op mmc4 lijkt (wat verboden is) maar lijkt dat dan op elkaar want ze leggen niet precies uit wat het nou werkelijk met je doet. Ik zie zoveel combinaties dat ik twijfel of ik nog de langdurige eurforische kant kan ervaren want bij 3mmc vond ik het toch de amfetamine overheersen. Dus ik weet niet of ik het mag vragen maar hoe weten jullie wat al die letter en cijfer combi's zijn? Is 4 cmc vergelijkbaar met 4 mmc? HOe kom je daar achter? Alvast bedankt!"
"🐺PsyTekz zei: Ik heb niet verder gelezen dan dit. Als je dagelijks pillen geslikt hebt is dit normaal dat je de euforie niet meer ervaart en enkel amfetamine/speedy effecten waarneemt. Je hersenen zijn om het grofweg te zeggen verneukt door dagelijks gebruik. De XTC pillen tegenwoordig zijn enkel puur MDMA. Je moet al es "geluk" hebben als er amfetamine/speed in een pil zit. Klik om te vergroten... LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.) En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN"