#1
Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.
150 mg is denk ik wel een goede dosis. Ik zou het snuiven achterwege laten en 2 uur later nog eens 150 mg nemen en het daarbij laten. Het werkt nu eenmaal niet zo lang. Na bijnemen is het effect haast weer hetzelfde, dat vind ik er fijn aan. Ik heb het ook wel eens gesnoven, maar dat vond ik een stuk minder lekker.
Als het is uitgewerkt, kan ik juist wel goed slapen, beter dan na mdma. Ik heb dan ook geen benzo nodig. Ik slaap ook vaster dan na mdma. Probeer het een keer zonder benzo.
Toevallig heb ik laatst ook Etizolam besteld, vond het wel lekker! 1 mg was voor mij voldoende.
Veel plezier!
150 mg is denk ik wel een goede dosis. Ik zou het snuiven achterwege laten en 2 uur later nog eens 150 mg nemen en het daarbij laten. Het werkt nu eenmaal niet zo lang. Na bijnemen is het effect haast weer hetzelfde, dat vind ik er fijn aan. Ik heb het ook wel eens gesnoven, maar dat vond ik een stuk minder lekker.
Als het is uitgewerkt, kan ik juist wel goed slapen, beter dan na mdma. Ik heb dan ook geen benzo nodig. Ik slaap ook vaster dan na mdma. Probeer het een keer zonder benzo.
Toevallig heb ik laatst ook Etizolam besteld, vond het wel lekker! 1 mg was voor mij voldoende.
Veel plezier!
