Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned. blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie"
"Mijn eerste joint was een paar dage geleden ofzo :P Op me 13e dus. Ik rook niet ofzo. maar ik kon het toch goed over me longe krijge en ik vond het ook niet vies ofzo. Ik was een beetje stoned. niet zo heel erg. Alleen het bleef wel heel lang hangen. de volgende dag was ik nog moe enzoo en van die oge die half ope staan je weet toch. :P"
"Ik haal ook altijd voorgedraaide.. maar denk je dat daar echt troep in zit ?"
"Gebruik alleen af en toe Wiet. het is geen verslaving."