Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsanticonceptie & steroids

anticonceptie & steroids

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen,

ik heb een vraagje over steroiden waarop ik nergens anders op internet duidelijk antwoord kan vinden. Aangezien in dit subforum ook vragen worden gesteld over ephedrine ea hormoon substanties, leek me dit het meest gepast. Bodybuildfora ea gerelateerde sites hebben ook geen eenduidig antwoord. Wel nu mijn vraag.. in hoeverre beinvloeden anabole steroiden (boldenon)de anticonceptie en in het bijzonder de nuvaring? Zal hier de nuvaring minder werkzaam zijn en de kans op zwangerschap verhogen? Als iemand hier ervaring mee heeft of hier wel duidelijk informatie over heeft gevonden, hoor ik het graag.

Groetjes
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik neem aan dat je een vrouw bent? Waarom neem je dan in godsnaam anabole steroïden?
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom niet? Ik neem aan dat jij een vrouw bent? Waarom gebruik jij de pil?
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb gezien dat vrouwen aan de anabolen een klit krijgen van jewelste hehe, borsten worden kleiner.
Stoppen dus.
En als anabolen dit kunnen verstoren ze vanzelfsprekend meer, ook de anticonceptie en in het bijzonder de nuvaring?<---- al heb ik geen flauw idee wat dat is maar klinkt als :kots:
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#5
maikesapple zei:
Waarom niet?
Klik om te vergroten...
Omdat vrouwen geen spieren te hoeven hebben en vooral geen zwangerschapsproblemen ten gevolge van anabole steroïden.
maikesapple zei:
Waarom gebruik je de pil?
Klik om te vergroten...
Omdat ik nog reden heb om ze te gebruiken?
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahhaa oh my god wat een geweldig sneu forum! Iedereen slikt zich de wereld in allerlei chemicalien, slikt de pil 'omdat alles nog werkt' maar je bedoelt eigenlijk 'zodat ik ongestoord kan rond neuken met jan en alleman zonder me druk te maken over ev. zwangerschappen'.. lieve schat, dat is erger hormoongebruik dan dat jij je beseft! 'Dat vrouwen geen spieren hoeven hebben' is jouw, door voque en cosmo gevormde, mening en geen argument.
En dat de gemiddelde 15 jarige coke snuiver met de naam "snickers" de nuvaring niet kent.. jij bent blijkbaar de rocketscientist hier! hoe weet je toch al die waarheden over steroiden en vrouwen.. maar basseert de werking van de nuvaring op hoe de naam klinkt :grin: god damn.. you kids are pathetic :grin:
S
SNICKERSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je spieren wil hebben moet je pompen kut.

Goed vreten, een goed lifestyle, en pompen met die kilo,s dan he.
Persoonlijk zie ik het nut er niet van in dat een vrouw veel meer testosteron wil hebben, tenzij je proffesioneel bezig bent en je geld ermee verdient misschien?.
En ik vind wel dat je een meer mannelijke uitstraling krijgt, vind ik jammer, ma ieder zn eigen ding.
:beer:

Power to the hormone, Hormonen maken je wie je bent zowel inerlijk als uiterlijk!
Ik zoek al jaren een balans,
Zijn wie je bent is het ideaal, je wil niet tever van je zijn af staan, wordt het leven moeilijker van.
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#8
SNICKERS zei:
Als je spieren wil hebben moet je pompen kut.

Goed vreten, een goed lifestyle, en pompen met die kilo,s dan he.
Persoonlijk zie ik het nut er niet van in dat een vrouw veel meer testosteron wil hebben, tenzij je proffesioneel bezig bent en je geld ermee verdient misschien?.
En ik vind wel dat je een meer mannelijke uitstraling krijgt, vind ik jammer, ma ieder zn eigen ding.
:beer:

Power to the hormone, Hormonen maken je wie je bent zowel inerlijk als uiterlijk!
Ik zoek al jaren een balans,
Zijn wie je bent is het ideaal, je wil niet tever van je zijn af staan, wordt het leven moeilijker van.
Klik om te vergroten...

Heeey snickertje....
Ik ben de vriend van maikesapple, en ik wil ff reageren op je heel erg domme mailtje.
Je doet net of je weet waar je het over hebt mannetje...
En je ziet het nut er niet van in om steroids te gebruiken tenzij je er geld mee verdient?
Wat is het nut van drugs gebruiken dan? Of je verdient daar ook je geld mee?
Heh , drugdealer ? mr Kingpin?
En wie noem je een kut??
Weet je wel tegen wie je het hebt loser?
Je bent zelf een drugsgebruiker, en je hebt vooroordelen over mensen die steroids gebruiken????
Sukkeltje, en je weet niet eens wat een nuvaring is, maar wel dat het bleeeh klinkt??
Hahahaha epic little 15 year old virgin.

En aan je gebrekkige nederlands is wel je intelligentie niveau in te schatten...

Ik ben zelf bodybuilder en gebruik al jaren steroiden, hgh, igf1 en insuline.
Ik begeleid atleten, en wilde weten over de combinatie steroids en anticonceptie omdat daar weinig over bekent is in de wetenschappelijke literatuur.
Ook omdat ik al een kind heb en er niet meer wil.
Ook aan alle mensen die zo dom reageren op de vraag van mijn vrouwtje geld hetzelfde, jullie zijn zelf allemaal drug users.
En dan wel commetaar leveren op iemand die zich goed informeren wil over het een en ander???
Stel hypocriete sukkels zijn jullie!!!!

En dan nog over de bijwerkingen die jullie zo goed schijnen te weten over steroids en andere ergogene en middelen.
Hahahahahaa jullie weten niet eens waar je het over hebt!
Een hoog testosteron gehalte in een vrouw ? Mijn vrouwtje gebruikt boldenbon undecylate, dat is een afgeleide van methandrostonolon.
Een veresterficeerde versie daarvan.
En dat is een afgeleide van het hormoon testosteron, en dus niet testo zelf!
Boldenon aromatiseert bijna niet en is mild androgeen. Daarom bijzonder geschikt voor vrouwelijke atleten.
En je moet eens weten wie er allemaal hormonen gebruiken om beter te presteren, alle atleten in alle takken van sport!!!
En kom me niet aan met doping controles die zijn zoo gemakkelijk te omzeilen!
En hgh , insuline, igf1, alle peptide hormonen in het algemeen kan je niet eens op testen nog.
Als je je hoofd erbij gebruikt kan je zeker vrouwelijk blijven en gebruiken.

Snickertje en alle andere narrow minded hypocriete losers op dit forum, doe es normaal en roep dingen alleen als je er verstand van hebt!

Een drugsforum noemen ze dit.....

xau xau,
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arenshi zei:
maikesapple zei:
Waarom niet?
Klik om te vergroten...
Omdat vrouwen geen spieren te hoeven hebben en vooral geen zwangerschapsproblemen ten gevolge van anabole steroïden.
maikesapple zei:
Waarom gebruik je de pil?
Klik om te vergroten...
Omdat ik nog reden heb om ze te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwangerschaps problemen door steroiden???
Please , de gewone "pil" zorgt voor meer problemen met zwangerschappen!
Die schopt je hele voortplantings cyclus in de war.
Waarom denk je dat sommige vrouwen niet eens zwanger worden terwijl ze al maanden of soms jaren gestopt zijn met de "pil"
Steroiden werken langs een ander hormonaal systeem als de Hormonen in de pil.
Steroiden werken door te reageren op de androgeen receptor.
Hormonen in de "pil" langs de progesteron en oestrogeen receptoren.

Je hebt reden om de "pil" te gebruiken??
Ja precies, wel neuken maar geen kinderen willen...
Je neemt dus hormonen om je lichaam voor de gek te houden en het zo constant dwingt het natuurlijke proces te onderdrukken.
Allen omdat je wel wil neuken en geen baby's wil, is dus voor je eigen lustgebruik.
Waarom dan iemand afkatten die hormonen gebruikt om zijn eigen lichaam te verbeteren??
Hypocriete persoon ben je!
Atleten gebruiken hormonen in kuurvorm en niet het hele jaar door, jaar in jaar uit.
Zoals vrouwen de pil gebruiken.
Ik zeg het weer je loopt als een dom schaap dingen te bleeeren waar je geen kennis over hebt.
Dom , heel dom!

En alleen omdat jij vind dat vrouwen geen spieren mogen hebben is maikesaplle in jou ogen dom bezig?
Wat een kortzichtig en dom mens ben jij zeg!
Wat denk je wel niet, de arrogantie!
Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is en hetzelfde denkt, anders was het maar een saaie wereld!
Ik dacht dat een drugsforum open minded people lokte, I was wrong apparently....

Ben blij dat mensen in mijn directe omgeving anders zijn, jezus wat een domme lui hier!
Ik hoop dat er nog wat leuke reactie komen van wat intelligentere mensen!

Arenshi, je moet duidelijk nog geestelijk volwassen worden,
ik heb medelijden met mensen zoals jij, zo kortzichtig en small minded.
Zo leer je nooit es iets in het leven.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk je dat je op een drugsforum je antwoord zult vinden? Ik zelf denk het niet, steroids is dan wel een drug, maar zover ik weet geeft het mentaal of lichamelijk geen effecten waar een gebruiker op zit te wachten.

Beter stel je de vraag op http://forum.dutchbodybuilding.com/ Hier heb je subforums over anabole steroïden en ook een speciaal voor vrouwen. De kans dat je daar je antwoord zult vinden lijkt me veel groter.
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#11
maikesapple zei:
Hallo allen,

ik heb een vraagje over steroiden waarop ik nergens anders op internet duidelijk antwoord kan vinden. Aangezien in dit subforum ook vragen worden gesteld over ephedrine ea hormoon substanties, leek me dit het meest gepast. Bodybuildfora ea gerelateerde sites hebben ook geen eenduidig antwoord. Wel nu mijn vraag.. in hoeverre beinvloeden anabole steroiden (boldenon)de anticonceptie en in het bijzonder de nuvaring? Zal hier de nuvaring minder werkzaam zijn en de kans op zwangerschap verhogen? Als iemand hier ervaring mee heeft of hier wel duidelijk informatie over heeft gevonden, hoor ik het graag.

Groetjes
Klik om te vergroten...

Zoals ik al eerder zei....
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn excuses, heb erover gelezen. Maar als ze het daar niet weten lijkt het me sterk dat ze het hier weten. Tenminste ik ken hier geen bodybuilders en ook niemand die hier steroiden gebruikt (heeft).
m
maikesappleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vragen staan vrij zeggen ze altijd. Er zijn hier genoeg die relatief veel over de chemische werking van middelen weten in het lichaam.. vandaar mijn vraag op dit board. Ik ben er inmiddels al uit, maar negatieve reacties over mijn persoonlijke gebruik vind ik een slechte ontwikkeling op een forum als deze, zoals mijn vriend ook al zei. Laat iedereen lekker z'n eigen ding doen, ik val toch zelf ook geen mensen aan die vragen hoe ze de lekkerste ghb in hun eigen keuken kunnen brouwen?!
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb niet alles gelezen, maar WTF. Fucking trieste reacties hier. Ik dacht dat dit een redelijk openminded forum is. En teksten dat je moet pompen als je spieren wil hebben... Verdiep je er eerst maar eens in. Van louter steroiden ga je niet groeien. Het is slechts een effectief hulpmidddel als je al keihard traint. De synergie tussen die twee gaat je spieren geven.

En mensen, doe even normaal. Ze stelt een vraag, en wilt daar antwoord op. punt. Ze zit toch niet op dit soort bullshit te wachten, en ze is ook niemand verantwoording schuldig. Soms lijkt het op dit babyforum wel alsof je onder elke post een soort disclaimer met zetten in de trant van:

"gelieve slechts antwoord op mijn vraag te geven, niet met ongevraagde adviezen komen. Ik weet dat het slecht is blablabla..."

wankers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."