Waarom niet? Ik neem aan dat jij een vrouw bent? Waarom gebruik jij de pil?

Omdat vrouwen geen spieren te hoeven hebben en vooral geen zwangerschapsproblemen ten gevolge van anabole steroïden.maikesapple zei:Waarom niet?
Omdat ik nog reden heb om ze te gebruiken?maikesapple zei:Waarom gebruik je de pil?

SNICKERS zei:Als je spieren wil hebben moet je pompen kut.
Goed vreten, een goed lifestyle, en pompen met die kilo,s dan he.
Persoonlijk zie ik het nut er niet van in dat een vrouw veel meer testosteron wil hebben, tenzij je proffesioneel bezig bent en je geld ermee verdient misschien?.
En ik vind wel dat je een meer mannelijke uitstraling krijgt, vind ik jammer, ma ieder zn eigen ding.
Power to the hormone, Hormonen maken je wie je bent zowel inerlijk als uiterlijk!
Ik zoek al jaren een balans,
Zijn wie je bent is het ideaal, je wil niet tever van je zijn af staan, wordt het leven moeilijker van.
Arenshi zei:Omdat vrouwen geen spieren te hoeven hebben en vooral geen zwangerschapsproblemen ten gevolge van anabole steroïden.maikesapple zei:Waarom niet?
Omdat ik nog reden heb om ze te gebruiken?maikesapple zei:Waarom gebruik je de pil?
maikesapple zei:Hallo allen,
ik heb een vraagje over steroiden waarop ik nergens anders op internet duidelijk antwoord kan vinden. Aangezien in dit subforum ook vragen worden gesteld over ephedrine ea hormoon substanties, leek me dit het meest gepast. Bodybuildfora ea gerelateerde sites hebben ook geen eenduidig antwoord. Wel nu mijn vraag.. in hoeverre beinvloeden anabole steroiden (boldenon)de anticonceptie en in het bijzonder de nuvaring? Zal hier de nuvaring minder werkzaam zijn en de kans op zwangerschap verhogen? Als iemand hier ervaring mee heeft of hier wel duidelijk informatie over heeft gevonden, hoor ik het graag.
Groetjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."