Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTabakvervanger

Tabakvervanger

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mwa, heel lekker is het niet, maar te roken is het wel. Als je eens wat anders wil roken kun je beter eens een puurpijpje roken. Grote kans dat je daarna niet meer anders wil.
A
Anthony VLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kent iemand een goede vervanger voor gewone tabak (sigaretten of sjek)
niet dat ik wil stoppen met roken of zo, wil gewoon eens iets nieuws proberen maar wel nog altijd lekker relaxed een jointje kunnen roken :stoned:

heb al wat rondgezocht en ben wel al een paar keer "Greengo" tegengekomen, maar weet niet of dit echt lekker smaakt
iemand hier ervaring mee? :confused:
R
RuskiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een tijdje lang ook gezocht naar een vervanging voor nicotine, tot ik een schoolgenootje tegenkwam die me iets had aangeboden wat ik nog nooit had gezien: Snuiftabak

Het ziet eruit als bruine speed, verfrist je neus en voldoet je nicotine verslaving. Hij haalt het uit luxemburg maar ik ben er zeker van dat je het ook ergens in nederland te kopen is.

Ruski~
s
sinslordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuiftabak klinkt niet echt gezond.

Wat voor stoffen zitten erin en hoe hebben ze de stof nicotine daar in gekregen?


Je hebt verder van die Groote bruine bladeren waar je wiet in kan doen en dat schijnt beter tezijn dan die zogenaamde tabak vervangers.

als je op youtube typ: Filemon blowen, dan 2e filmpje dat ie in jamaica is,
Zieje die neegerts het roken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."