#1
Hallo,
ik heb een vraagje over wietzaden.
thuis heb ik nog een 30tal zaadjes liggen die ik van iemand heb gekregen.
Maar een tijdje geleden had ik er een paar geplant maar nu blijkt mijn plantje mannelijk te zijn.
Nu mijn vraag: Zijn er mannelijke en vrouwelijke zaden, of is het 50/50 kans dat je mannelijk of vrouwlijke plant gaat hebben uit je zaad?
Miss rare vraag maar ja..![:)]()
Groetjes
ik heb een vraagje over wietzaden.
thuis heb ik nog een 30tal zaadjes liggen die ik van iemand heb gekregen.
Maar een tijdje geleden had ik er een paar geplant maar nu blijkt mijn plantje mannelijk te zijn.
Nu mijn vraag: Zijn er mannelijke en vrouwelijke zaden, of is het 50/50 kans dat je mannelijk of vrouwlijke plant gaat hebben uit je zaad?
Miss rare vraag maar ja..
Groetjes