Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietplantje groeit enkel in hoogte.

Wietplantje groeit enkel in hoogte.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat de sjeik voor een groot deel gelijk heeft, maar ik zou hem toch proberen wat bij te snoeien en hem gewoon wat tijd gunnen, als die plant fuckt is heb je toch niets te verliezen...
R
RubaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik heb thuis een mooi wietplantje staan, maar ik heb er een aantal problemen mee.

Mijn plantje groeit enkel in de hoogt, maar niet in de breedte. Mijn plantje is ongeveer 30cm groot. Ik kan effe geen foto van mij plantje hier zetten wegens technische problemen :flushed: ,maar ik zal de 'situatie' eens proberen te schetsen. Vanonder hangen 2 verrotte blaadjes, dan komt is er in de helft van mijn plant nog 2 takjes en vanboven nog eens 2 keer. Ja ik kan het echt niet goed uitleggen maar ik vind dat mijn plantje veel te kaal is.

Ik zou echt niet weten of dit normaal is of niet. Da blaadjes zien er heel mooi...

Bedankt
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat komt omdat je hem of op de vensterbank hebt staan, of een lamp gebruikt die helemaal niet geschikt voor wietplanten. Dat wordt niks dus. Ga je eerst een even goed inlezen zodat je weet waar je mee bezig bent, en probeer het in april buiten, of investeer in een degelijk kweekhok.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Ik denk dat de sjeik voor een groot deel gelijk heeft, maar ik zou hem toch proberen wat bij te snoeien en hem gewoon wat tijd gunnen, als die plant fuckt is heb je toch niets te verliezen...
Klik om te vergroten...

+1, zoek op op internet wat je kunt doen, er staan genoeg degelijke guides online
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
Ik denk dat de sjeik voor een groot deel gelijk heeft, maar ik zou hem toch proberen wat bij te snoeien en hem gewoon wat tijd gunnen, als die plant fuckt is heb je toch niets te verliezen...
Klik om te vergroten...

Zo te horen staat ze inderdaad voor het raam.
Dan kan je ''bijsnoeien'' wat je wilt, dat kan gewoon niets worden.

Staat ze onder een verkeerde lamp, dan zou je nog een binnenkweek op kunnen zetten en proberen te redden. Hoewel ik denk dat het niet echt de moeite zal zijn.

De Sjeik zei:
Ga je eerst een even goed inlezen zodat je weet waar je mee bezig bent
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."