Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJuist zaadjes gekregen.

Juist zaadjes gekregen.

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RubaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb juist 10 zaadjes gekregen voor mijn wietplantje.
ik weet niet welk soort het is maar ik weet wel dat het voor binne -en buitenkweek is :d

Maar he begint kouder te worde en de dag begint in te korte; Dus zou ik best mijn potten nog een maandje buite zetten en dan binnen als het kouder begint worde ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, wil je buiten kweken dan ben je véél te laat.
Zoals je zelf al zegt: De dagen worden korter, wat een indicatie voor de plant is om te gaan bloeien.

Zaai je ze nu buiten, komen ze waarschijnlijk boven en gaan ongeloofelijk strekken door te weinig zon. Daarna schieten ze meteen in bloei, waardoor je maar een heel miezerig klein plantje hebt.
Buiten oogsten gaat ook niet, aangezien na de 10-12 weken bloeitijd ( er staat misschien 8 weken, maar reken maar 10-12) al veel te laat is. Met toprot als grootste zorg.

Je wilt je plant binnen zetten? Bedoel je dan onder een lamp of gewoon achter de vensterbank?
1e optie: Gewoon nu meteen beginnen, niet eerst buiten zetten.
2e optie: Gewoon wachten tot mei, en dan je potten buiten zetten.
Ga NIET achter de vensterbank groeien, is echt de moeite en tijd niet waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."