Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tof rapport Fenrir en heel herkenbaar! Heb 6-APB nu zelf in de afgelopen 3-4 jaar ook enkele malen gebruikt. Vaak op feestjes/festivals die wat langer duurden en ben nog steeds fan van het goedje. Alhoewel dosering wel wat lastiger is en de informatie hierover online sterk uiteenloopt. Met mijn 85kg houd ik ook vaak zo'n 130-140mg aan. Soms laat ik het hierbij, soms neem ik een klein beetje xtc bij na 3-4 uur. Over dat laatste moet ik wel opmerken dat het de ervaring veranderd. Waar 6 bij mij ook een tijdvertragend effect heeft, gaat de tijd juist extra snel voorbij (voor mijn gevoel) wanneer ik de xtc erbij heb genomen. Ook voel ik me veel zweveriger, terwijl het heldere van de 6 er ook nog is... Moeilijk uit te leggen. Met pasen naar Awake en dit goedje stond op de short-list om weer eens uit de kast te trekken, nu ik dit heb gelezen staat het denk ik bovenaan PS, Doornroosje is een zeer fijne tent voor een avondje techno! Alhoewel de nieuwe locatie niet de sfeer heeft van het oude, is het van alle gemakken voorzien, de mensen zeer chill en het geluid+licht gewoon goed. Kom er graag."
"Beetje late reactie @Fenrir Het bijnemen van een klein beetje xtc is voor mij wel een verlenging van de ervaring en niet per se veel meer wausheid. De scherpte van de 6 blijft toch een beetje hangen. Wat me wel enorm opvalt, is dat de tijd ineens véél sneller voorbij lijkt te gaan. Je moet het alleen niet overdrijven, want dan wordt het wel degelijk een grote dromerige ervaring. Ook leuk, maar moet je bedoeling zijn. Een keertje gehad en toen echt nog 4 uur geafterd, waarbij ik heerlijk kon liggen kroelen met goede vriendin. Allebei beetje aaien, brabbelen, maar niet kunnen slapen."
"Droog het gewoon op een bordje/spiegel. Dan is het lang houdbaar, ondanks dat sommige mensen van mening zijn dat het dan 'uitdroogt' of sterkte verlies, zijn dat toch echt fairytales."
"Mooie eerste ervaring! En inderdaad een mooi verhaal hoe je er uiteindelijk je vriend aan over hebt gehouden. Leuk dat jullie het ook samen nog steeds af en toe kunnen delen. Geniet er van!"
"Fijn dat je een leuke eerste ervaring hebt gehad! En kan me er helemaal in vinden dat het de eerste keer echt even ontdekken is van je gevoelens en ervaringen, terwijl de rest je als een raket voorbij schiet, omdat ze al weten wat er gaat gebeuren. Goed dat je zelf inziet dat het wel een beetje 'veel' was in totaal. Pillen van nu zijn gewoon heel sterk! Probeer desnoods je eerste dosis iets hoger 1/2 ipv 1/3, maar neem daarna minder bij. Die eerste dosis bepaalt toch een beetje de hoogte van je piek en als ik het zo lees, kun je dat wel aan. Dan zit je namelijk op ~120mg. Nu komt de periode waarop je steeds enthousiast terug denkt aan die nieuwe ervaring en je jezelf moet inhouden om het niet gelijk weer te doen Denk er maar aan dat je het voor jezelf het langst leuk houdt, als je netjes opspaart."
"Leuk report! Inderdaad flink lang geworden, maar toch met plezier door gelezen Wat je vertelt is heel herkenbaar. Zelf wissel ik ook wel eens een feestje af met pep om de xtc even uit te stellen / op te sparen. Het is een prima afwisseling, met iets andere ervaring. Zeker als de groep gemengd andere dingen zit. Vaak ga ik extra dingen regelen als ik dan aan de pep zit. Drinken halen, checken of iedereen lekker gaat, etc. Wat betreft je slapeloze nacht denk ik dat je iets te laat nog hebt bijgepakt. Bij pep kan je er vanuit gaan dat je sws 4-5uur na bijnemen niet slaapt. Dus dat je het laatste uurtje wat bijpakte, heeft je gekost. Ook al vind ik de rationale heel logisch en zou het mij ook kunnen overkomen haha."
"Ik ben het enerzijds helemaal eens met de slechte gevolgen voor je lichaam en koppie door deze 2 middelen te combineren. Toch moet ik ook beamen mezelf hier wel eens schuldig aan te hebben gemaakt met groot plezier ten gevolge. Was een 6APB dosis van 125mg waarbij ik na een uurtje of 5 kreeg ik toch de bijneem neiging kreeg. Maatje had hetzelfde. Feest duurde nog 3 of 4 uur en toch de stoute schoenen aangetrokken. Gevolg was een enorm warme rush eroverheen Het vage viel best lang wel mee, misschien aan het einde wel en de trein terug nog steeds wel aardig wappie.. Was misschien niet slim, maar wel een leuke ervaring! Dus: Eigenlijk niet doen, maar mocht je het doen, doe een voorzichtige dosering x erachteraan. Het komt harder aan."
"Inmiddels zelf ongeveer 6 jaartjes vrolijk gebruiker, wel met mate. Het meeste uit de partyscene wel eens geprobeerd, maar nog steeds vind ik xtc nog wel een speciale drug. Natuurlijk is het niet meer exact hetzelfde als de eerste of tweede keer, maar nog steeds heerlijk en gelukshormoon. Merk wel dat ik mijn avonden op x nu bewuster uit kies: kleiner groepje, knus en intieme setting. Dan komt het veel beter tot zijn recht voor mij. Dan kan ik me er ook helemaal aan over geven en met de groep samensmelten. Op een grotere gelegenheid ga ik dan veel liever voor pep, omdat ik dan veel meer kan schakelen en socializen met iedereen. Denk dus echt dat je op lange termijn hier van kan genieten, zo lang je er 'verstandig' mee om gaat, niks forceert en je verwachtingen niet te hoog houd. Of liever gezegd, niet te geromantiseerd terug denkt aan die allereerste keren"
"Hi Newbiez, Alleen maar leuk om later in je leven nog iets nieuws en leuks te ontdekken! Daarnaast denk ik dat men er op latere leeftijd toch 'verantwoorder' en 'dankbaarder' mee om kan gaan. Men is zich meer bewust van alles er rondom heen. Iets wat jongeren (lees 16-20) vaak totaal niet bewust mee maken. Plus ze gaan vaker helemaal los in hun eerste gebruiksperiode. Fijn om te lezen dat jullie de do's and don't al kennen Wat betreft dosering, wordt vaak tussen de 1 en 2 mg per kilogram lichaamsgewicht aangeraden als ideale dosis. Daarbij komt nog dat de gemiddelde man iets meer kan hebben dan vrouw. Bovendien bepaalt je eerste dosering wel de 'high' van je trip. Neem je te weinig, zal extra blijven bijnemen je niet in hogere sferen brengen, enkel opgefokter en meer vaagheid. Dat gezegd hebbende, is en blijft het altijd een beetje persoonsgebonden wat een lekkere dosering voor iemand is. Probeer ergens binnen de 1 en 2x lichaamsgewicht te blijven (over de hele avond). Nu moet ik zelf bekennen dat ik op een feestje ook dikwijls daar wel net overheen ga, zeker met de sterkere pillen die in omloop zijn. Dan is 1 hele eigenlijk al teveel, maar als ik hem bij me heb, snoep ik hem toch snel wel op. Voel het zelf aan, het is denk ook afhankelijk van de setting, ga je het thuis gebruiken, buiten, op een feestje, etc. Hopelijk heb je hier wat aan en veel plezier samen"
"Wat ik me eigenlijk al een tijdje af vraag.. is inderdaad hoe mensen op het feest zelf aan ballonnen komen. Ik heb ze nog nooit met lachgas zien staan venden? Lijkt me ook niet helemaal volgens beleid. Zelf een cracker, patronnen en alles meenemen lijkt me daarentegen ook ver gaan?"