Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had een vraagje over Salvia, is het eigenlijk lichamelijk of mentaal schadelijk ? want ik lees wel eens dingen dat als je paddo's of lsd op jonge leeftijd neemt dat het dan de kans op schizofrenie en paranoia vergroot, want ik ben 16 jaar en ik zou get graag een keertje proberen, voor de rest geen ervaring met andere drugs naast wiet."
"Ja, de stof die erin zit is hetzelfde, alleen minder aanwezig. Het effect is daarom ook iets milder maar alsnog leuk"
"Het is niet echt een liedje maar ontzettend lekker om op de spacen, beste ambient liedje dat ik ooit heb gehoord, ik was meteen verkocht, Adam Nickey - Perfect Destiny ( Ambient Mix) Echt mensen, luisteren !"
"Ik vraag mij af, Hoeveel van jullie gasten blowen er dagelijks en hoeveel dan? Hoe combineren jullie het met het dagelijks leven ? Gewoon benieuwd"
"Hoi medetrippers We spacen hem in middels al heel hard. Maarja, laten we beginnen bij het begin. We hebben ieder 15 gram Mushrocks (truffels) genomen, om 10 uur. Beide hebben we helemaal niets gegeten dus het sloeg echt al in na een kwartier. Hier even wat informatie Wie: Ik en R Wat: 15 gram Mushrocks pp Waar: thuis Ok lets begin"
"we zijn net het parkie in gegaan. dit was echt heel mooi haha, schrijven is echt moeilijk. De letters komen ook echt veel later aan op het scherm dan dat ik ze tik. Het is mooi weer dus in het parkie was het echt heel mooi, alles lijkt een beetje oranje. De bomen vormen ook een geheel aan spinnenwebben, zo lijkt het. Ik zit nu op de bank maar heb echt geen energie. Ik heb nog helemaal niets gegeten. En de truffels heb ik al uitgekotst haha:P Ik heb al 4 keer truffels op en de vorige keren waren ze niet heel vies maar deze keer echt extreem nasty. We zitten nu lekker dubstep te luisteren. Het is net alsof we op een party zitten."
"Hoe maak je een poll"
"Ik vraag mij dus af. In hoeverre verschilt het gevoel wat je krijgt van MDMA poeder met gewone XTC pillen? Ik heb dit weekend 1,5 pilletje gebruikt die getest waren op 136 mg pure mdma voor de rest niks en ik ging hier al heel hard op. En is het eigenlijk nog wel leuk dan zo'n hoge dosis? wat is het verschil qua gevoel? not here to judge!"
"Plimu zei: epic fail beetje gehad met wiet ''tripreports'' Klik om te vergroten... Angramar Temenos zei: Klinkt als een leuke ervaring, maar ik zou het echt zonde vinden om op een goede goa geen LSD te nemen Klik om te vergroten... Ik word echt zo moe van mensen die vinden dat je alleen maar een leuke ervaring kan hebben als je lsd of andere sterkere drugs neemt. Als hij wiet prettiger vind mag hij toch ook gewoon zijn ervaringen delen? daar is dit forum toch voor. Als hij goed schrijft is het toch al genoeg? Mooi geschreven report, kon me in sommige dingen wel vinden !"
"haha"