Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wauw wat fascinerend en en indrukwekkend! En wat mooi dat je alles wat je geleerd hebt mooi hebt kunnen integreren in je dagelijkse leven! 06-03-2021 mag ik mijn eerste ceremonie bijwonen, ik kwam daarom ook op je verhaal uit! Ik ben er helemaal klaar voor🥰"
"Dopemonster zei: Green malay / Green maeng da Pas je wel op? Is een grote mannen drug Klik om te vergroten... Dat heb je goed gezegd, ik gebruik het nu al 3/4 jaar, en het sluipt erin.. de afkick is echt heftiger dan menig persoon zou verwachten van zo’n onschuldig kopje thee.. Het heeft me veel rust en voordelen geboden, maar de afkick is heftiger dan menig opiaat! Kijk er dus mee uit en gebruik het met mate! Vele mensen verkijken zich er op (net zoals ikzelf)"
"Zoraa zei: Hoeveel gram per dag gebruik je eigenlijk? En wat is de rede dat je dagelijks bent gaan gebruiken. Wat heb je gemerkt aan afkick? Klik om te vergroten... Ik gebruikte op top rond de 25 gram per dag, de reden van gebruik is dat een vriend van me met het goedje aan kwam jaren terug.. Met de gedachte dat het plantaardig is en geen kwaad kan, steeds meer en meer gaan gebruiken tot het een gewoonte is geworden.. de afkick is te vergelijken met die van opiaten, je lichaam stopt vrijwel helemaal met de dopamine aanmaak in je hersenen, en dan kan in het ergste geval 3-6 maanden duren voor het op de natuurlijke wijze weer op gang gebracht wordt. het is dat je een extreme leegte ervaart, geen motivatie, er alles aan doet om dat klote gevoel weg te krijgen (dus waar veel mensen dus weer zucht krijgen, en halen) Het is bij kratom gevaarlijk omdat weinig mensen de gevaren ervan inzien, omdat het toch ‘legaal’ is.."
"Zoraa zei: Wat goed van je! Respect Klik om te vergroten... Dankjewel! Ja voor mij had het geen meerwaarde meer op die hoeveelheden😜"
"Goedenavond! Vanavond ga ik 25-E NBOMe voor de eerste keer. Wél ervaring met 25i- NBOMe en LSD natuurlijk, maar ik vraag me af of iemand me wat kan vertellen over ervaringen en op welke dosering. (Ben wel wat gewend btw) Met vriendelijke groet, Roy."
"Thanx voor de reacties, het is uiteindelijk 1200ug geworden. Leuk tripje, moeite waard Maar volgende keer maar weer m’n vertrouwde lysergeenzuurdi-ethylamide zegeltje😊"
"Heeft iemand een ervaring met een langwerkende ‘euforische’ RC stim? Ben wat meer opzoek naar een langere werking dan bvb de cmc cathinonen etc😁"
"Kratom is een heel fijn goedje, maar ook zéér verslavend. Zelf vind ik de white vein het fijnste werken, je raakt er opgewekt door, en het is een goede moodlifter. Zelf heb ik het 2 jaar gebruikt, variërend van smorgens 4/5 gram in mijn warme chocomelk, tot 10 gram in de middag per dosering. De gewenste effecten zijn helaas van korte duur, na langdurig gebruik raak je er sneller geïrriteerd door, steeds meer nodig, en steeds minder gewenst effect. Mijn mening is, als je het wil doen; doe het af en toe (max 1/2x per week één gewenste dosering) dan zullen de positieve effecten beter stand houden. Verder doe ik het al lange tijd niet meer, en heb totaal geen afkickverschijnselen gehad, en de drang is met een kleine 2 weken volledig verdwenen. **Alhoewel ik andere (heftigere) verhalen lees, wil ik niet zeggen dat afkickverschijnselen bij hevig kratomgebruik altijd wegblijven.. dit is puur mijn ervaring van gebruik."
"Guacamaya zei: Er wordt gezegd dat het medicijn je precies toont wat je op dat moment nodig hebt. Als ik je één tip zou mogen geven dan zou ik zeggen: laat alles op je afkomen en biedt geen weerstand. Op het moment dat ik stopte met vechten werd ik er als het ware volledig ingezogen en beleefde ik de reis van mijn leven. Geniet ervan Roy en post zeker je ervaring hier hé. Ik kijk er al naar uit Klik om te vergroten... Thanx voor je reactie! Ik ben er al jaren mee bezig in mijn hoofd, en ben met mijn zus samen tot het besluit gekomen om naar een ceremonie te gaan (06-03). Betreft het ‘mezelf overgeven’ heb ik wel enige ervaring met LSD trips, die soms ook dieper gingen dan normaal haha, of het te vergelijken is? Daar ga ik achterkomen. Ik ga in ieder geval mijn best doen er een supermooie ervaring van te maken, waar ik een heleboel van kan leren! Natuurlijk ga ik ook een report typen hieronder, beloofd! Alleen heb ik er alleen maar gelezen, en nog nooit een getypt hehe, maar eens is de eerste keer! Misschien is het zo mooi, dat ik niet uitgetypt raak.. We shall see! Groeten, Roy."
"NiandraLades zei: Wat een mooi en duidelijk report. Wat een prachtige reis, zeg. Met een prachtige boodschap. Klinkt echt wel als een uniek, diep reinigend plantmedicijn. Heb je nog ervaring met andere psychedelica of plantmedicijnen, en zo ja, hoe zou je deze ervaring plaatsen tov de andere middelen? Ook ik heb mijn eerste ayahuasca ceremonie ingepland. Ik heb wel al ervaring met de wat zwaardere middelen waaronder DPT, DMT roken, 5-MeO-DMT... qua plantmedicijnen huachuma en paddo's. Maar toch vind ik het best wel spannend. Ik heb ook de horrorverhalen gehoord. Paniek... en het vele, vele kotsen terwijl je tegelijkertijd van de onderkant ook leeg loopt etc... Hoe waren de reizen van de andere mensen in jouw groep? Zijn er ook mensen heel slecht gegaan? En zou je het nog eens doen? Klik om te vergroten... 5-MeO- DMT, en gewone DMT heb ik ook verschillende keren gedaan, maar als ik het goed begrijp is ayahuasca ietwat milder, maar duurt 2 tot 8 uur, ipv 5 min. Wanneer ga je je ceremonie doen? Ik ga naar Capelle a/d ijssel. Ben benieuwd!"