Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet kanna de goldrush variant en alcohol en tabak"
"Nek kusjes geven en diep aankijken speel met haar oor geen dank voor de tips"
"Mdma moet je dan hebben word je flink euforische van alleen wel een keer per 3 maanden trouwens een van me eerst poststs op dit forum dacht laat ik eens reageren op iets"
"Momenteel Marlboro gold pit shag uit Luxemburg 38 eu voor 300g normaal ook potten shag Marlboro maar zijn niet meer te betalen in Nederland gelukkig heb ik een maat die 1 keer in decmaand een pot voor me meeneemt"
"Max 2 dagen als ik zuinig doe maar ja ik hou dan ook echt van blowen😎"
"Kanna uc2"
"Don Draper zei: Camel Orange. Alleen die rook ik zelden 😂 Ik wissel van sigaretten merk af en toe. Op dit moment koop ik Camel Yellow pakken en West Silver potten Mijn eerste sigaret is Lucky Strike. Hield zo erg van Mad Men dat ik een Lucky Strike roker lang ben geweest. Helaas niet meer in potten echt te halen en als je het wel kan halen in een pak ofzo is het vaak oud. Hype is beetje over. Klik om te vergroten... Ik zelf koop altijd potten luckystrike tabak de meeste grote sigaren boeren verkopen hem wel is zelf een van de goedkoooste potten shag in de winkel"
"Applebandit smaakt zo alleen dan met alc een van me fafo drankjes"
"Zoete dingen eeten en drinken Aa drink bijvoorbeeld of een snicker wil nog wel eens helpen"