Ik ben opzoek naar een alternatief voor speed omdat het duidelijk is dat ik onder invloed ben in tijden van gebruik in het bijzijn van mijn vriendin.
Kent een van jullie een middel dat geen ResearchChemical is ( heb daar namelijk al een post geplaatst) dat een lekkere upper geeft waarvan je niet kan zien dat je onder invloed bent en waar je niet de hoofdprijs voor betaald?
Cocaïne is te duur voor 2/3 weken dagelijks gebruik per maand dus dat is geen optie.
Geen lisdexamphetamine ( onmogelijk om aan te komen + krijg ik al voorgeschreven maar is gewoon verre van voldoende qua stimulatie en lichte euforie die ik zoek)
Zelfde geldt voor Ritalin en alle andere ADD/ADHD medicatie want
1. Daar kom je niet aan
2. Als je dat wel kan dan betaal je de hoofdprijs
3.Het belangrijkste : Het moet wat potenter zijn qua stimulatie en euforische kantjes.
Ja je kan veel pilletjes van ADD/ADHD medicatie slikken maar goedkoper dan cocaine kom je uiteindelijk niet uit.
Oh....... Dit.......... In mijn leven......... Heb ik in totaal......... in mijn schatting wel 24 uur geinvesteerd om een site of dergelijke te vinden om aan adderall te komen, maar tevergeefs.
Als ik in Amerika had gewoond dan had ik eraan kunnen komen omdat de Border Secuirity daar zo streng is en dus de mensen die het verkopen alleen binnenlands verkopen aan Amerikanen zelf. ''Sigh''
I need your help!
#3
Koffie.
#4
Zware krachttraining/Kickboksen. Zodra je die shizzle doet, dan maak je misschien genoeg dopamine aan om je enigszins verzadigt te voelen. Maar het blijft een saaie wereld voor niet gehersenspoelde mensen.
Ik lul maar wat, het ga je goed 🤗
#5
The higher the rise.. the harder the fall.
Dat geldt heel erg voor stimulerende middelen. What goes up, must come down. Nouja, wijze spreekwoorden wat dat betreft. Want waar je de hoofdprijs door betaalt is tolerantie die het gevolg is van kunstmatige overstimulatie; waar je die roes van krijgt. Door de tolerantie reageer je minder sterk op natuurlijke prikkels, met allerlei katerverschijnselen ten gevolge.
Ik denk ook niet dat ik heel erg zin heb om tips te geven hoe je drugsgebruik verborgen kan houden voor je vriendin. Lijkt mij niet zo'n goed idee namelijk. Maar wel fijn dat je er hier eerlijk over bent 😁
Misschien is het ook een optie om met de arts te overleggen om de dosis te verhogen. Hoewel die dat niet om recreatieve redenen gaat doen natuurlijk.
#6
Ben je drugsverslaafd? Dan hoef ik niet verder te vragen waarom je dagelijks wilt gebruiken en het voor je vriendin verbergt
Weet wel dat de waarheid sowieso een keertje boven water gaat komen en dat gaat je zeker je relatie kosten dus in principe is je relatie al lang verloren mocht je zo door gaan
Maar even ontopic: Ik raad je kratom aan dit is een fijne stimulant en een natuurlijk middel, het geeft een milde roes maar toch een goede euforie, je gaat er niet strak van staan en het is ook nauwelijks te merken dat je onder invloed bent
Tevens is het ook nog eens goedkoop, alleen belangrijk dat je kwaliteit product koopt via internet vendors en niet die troep uit de smartshop
Ook is het geen (hard)drug en wordt het eigenlijk als suppelement gelabeld dus zal je minder snel in de problemen komen bij je vriendin mocht ze erachter komen
#7
Je wilt heel hard gaan, maar je wilt dat niemand het aan je merkt (of in ieder geval je vriendin niet). Zoiets bestaat niet. Als je hard gaat gaan mensen het merken.
Oh, en hoe gaat het met stoppen trouwens? Je zou toch al gestopt zijn?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.