Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Capsules

3MMC Capsules

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is het verschil met snuiven en slikken?
Ik vind constant een snuif pakken enorm vervelend. Ik doe dat liefst ook niet in de groep, maar op de wc. En steeds naar de wc vind ik echt enorm irritant.

In capsules doen interesseert mij ook wel.
e
exhibitionLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!
Ik ben van plan om 3MMC capsules te maken. Ik ben een vrouw 1.73 en ongeveer 70kg. Ik ben redelijk ervaren met het snuiven 3MMC (op festivals). Hoeveel mg capsules zou ik maken? En na hoeveel uur, weer hoeveel mg bijnemen? Zelf dacht ik beginnen met 200mg, wat zouden jullie adviseren?
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
200mg zou je wel redelijk goed moeten zitten met je dosis. Raad wel aan eerst je 3m te laten testen. Cathinonen markt is zo vervuild dat kans groot is dat je een heel andere cathinone neemt waarvan de dosis misschien anders isScreenshot_20250810_122554_Chrome.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind zelf 150 mg voor een orale dosis voldoende, maar misschien is dat nog aan de 'lichte' kant.

200 mg lijkt me niet tè veel, maar dan ben je best wel onder invloed, zonder gewenning.
M
M@ud1403Lid
01-01-2024, 00:00
#5
exhibition zei:
Hoi!
Ik ben van plan om 3MMC capsules te maken. Ik ben een vrouw 1.73 en ongeveer 70kg. Ik ben redelijk ervaren met het snuiven 3MMC (op festivals). Hoeveel mg capsules zou ik maken? En na hoeveel uur, weer hoeveel mg bijnemen? Zelf dacht ik beginnen met 200mg, wat zouden jullie adviseren?
Klik om te vergroten...
Hey stuur me even een pb als je wil!
Kan ik je mijn ervaring delen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
M@ud1403 zei:
Hey stuur me even een pb als je wil!
Kan ik je mijn ervaring delen
Klik om te vergroten...
Deel het gewoon hier, het is een forum tenslotte..
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rosie zei:
Wat is het verschil met snuiven en slikken?
Ik vind constant een snuif pakken enorm vervelend. Ik doe dat liefst ook niet in de groep, maar op de wc. En steeds naar de wc vind ik echt enorm irritant.

In capsules doen interesseert mij ook wel.
Klik om te vergroten...
Oraal is 3-mmc over het algemeen wat euforischer en iets "vager". Ook is de werkingsduur langer dan bij snuiven. Je zult wel iets langer moeten wachten (ongeveer halfuur tot 3 kwartier) voordat je wat merkt na inname, bij snuiven is dit uiteraard sneller.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok wat euforischer klinkt wel nice. Vager weer niet. Haha. Al heb ik geen ervaring met 3mmc, maar 2mmc.
Ik krijg alleen naar 2mmc van dealers, al beweren ze dat het 3mmc is uiteraard.

Ik vond het juist wel nice dat ik niet zo vaag erbij stond zoals met mdma. Gewoon lekker losjes, dansjes doen, sociaal. Miste het euforische beetje. Maar das dan ook 2mmc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."