Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"100mg 2C-i, poeder opgelost in water, oraal, (ik: man, 80kg) Ik heb zo’n drie weken geleden 2C-i genomen. Eerst 25mg en na ongeveer 3,5 uur nog 75mg. (Een paar weken daarvoor had ik voor het eerst 2C-i geprobeerd met een dosis van 10mg, maar had hiervan weinig effect.) Na de 25mg was het effect zeer duidelijk merkbaar, maar ik had alles nog redelijk onder controle; ik had wat visuals, niet overheersend, beetje patronen op muren e.d.. Ik heb hierna nog met mensen gepraat, wat redelijk goed mogelijk was. Het effect was licht euforisch en licht speedy en ik voelde ook een verhoogde verbondenheid met mensen. Maar toen de 75mg ging werken kon ik niet meer goed praten en waren de visuele effecten en de stromen van gedachten sterk overheersend. Ik weet nog dat ik de klok zag hangen maar dat het met geen mogelijkheid lukte om de tijd af te lezen. Het was geen angstig gevoel, geen bad trip, maar ik dacht wel dat ik dood ging. Ik was alleen op mijn kamer. Ik heb in gedachten afscheid genomen van alles dat ik op aarde heb. Ik keek om mij heen naar mijn kamer en was er van overtuigd dat ik al het materiële kwijt zou raken. Ik keek naar mijn lichaam en besefte mij dat ik dit niet meer zou hebben, dat ik nooit meer zou lopen, ademen, voelen, zien, etc. Alle dierbaren zijn in mijn gedachten voorbij gekomen. Ik voelde dankbaarheid voor de tijd die ik mee heb mogen maken en ik voelde intens verdriet dat ik van iedereen afscheid moest nemen. Het was sterk emotioneel en ik heb flink gehuild. Ik ben toen op bed gaan liggen met de overtuiging dat ik dood zou gaan. Na een paar uur werd ik heel geleidelijk helderder en kwam ook heel geleidelijk mijn besef van de werkelijkheid terug. Het voelde alsof ik uit de dood was opgestaan. Ik werd steeds sterker doordrongen van het feit dat ik leef en besta. Ik merkte dat ik helemaal bezweet in bed lag. Hoewel dit misschien klinkt als een heel negatieve ervaring, ervaar ik dit achteraf niet als negatief. Het is beter te vergelijken met een verdrietige film waarvan je moet huilen, maar die achteraf toch ook wel weer fijn is om gekeken te hebben. Het verschil met een film is dat ik niet naar de film keek, maar er in zat, als een droom, ondergedompeld in een andere realiteit. Toen het volledig uitgewerkt was voelde ik mij fysiek erg moe, maar ik kon nog een aantal uur niet slapen. De volgende dag voelde ik mij vrij normaal, fysiek en mentaal nog een beetje moe. Naderhand geen bijeffecten gemerkt. De ervaring heeft een flinke indruk op mij gemaakt. Ik wist vooraf dat 20mg een normale dosis is en 100mg een zeer hoge dosis is. Maar ik heb op verschillende plaatsen op internet gelezen dat meer mensen een 100+ dosis hadden gedaan en dat er geen enkele dode is gemeld bij 2C-i gebruik. Omdat de eerste 25mg goed beviel en ik behoefte had om iets intens te ervaren, heb ik 75mg bij genomen. De intense ervaring is in ieder geval gelukt . Maar 100mg is zeker niet voor herhaling vatbaar en raad ik iedereen af. Ik heb sinds deze ervaring geen 2C-i meer gebruikt. Ik sta er echter niet negatief tegenover, maar heb er ook geen drang naar. Misschien dat ik het ooit nog eens ga doen, maar dan wel 25mg."
"Einstein zei: Wat een ervaring, volkomen begrijpelijk dat je het rustig aan wilt doen. Wat dat betreft heb je een mooi onderschrift Klik om te vergroten... Ja, wat dat betreft heb ik mij even niet aan mijn eigen moralistische onderschrift gehouden."
"Laat ik eens terugkomen op het topic: Ik ben man en val denk ik 80% op vrouwen en 20% op mannen. Met stimulerende drugs als XTC en Speed merk ik dat ik dat die verhouding meer 50%/50% wordt. De onbewust aangeleerde remmingen vallen hierdoor van mij af. Geldt dit ook voor jullie? Ik ben trouwens nieuw hier. Hallo allemaal"
"haha panty's Moet ik ook maar eens proberen Wat ik mij afvraag: Wat is je echte karakter? Voor de hand liggend is; hoe je bent als je geen drugs hebt gebruikt. Of komt je echte karakter pas naar boven als je je niets aantrekt van alle remmingen die je door je omgeving worden opgelegd en dus als je onder invloed bent van iets zoals XTC?"
"Ik ben hier nieuw op dit forum. Hallo Ik heb een vraagje; Ik zag in de forumregels dat je geen informatie mag geven betreffende verkoop(punten) van drugs. Ik vraag mij alleen af of dit ook voor legale drugs geld? Ik verwacht dat deze regel hiervoor niet geld. Ik mag toch zeggen dat ze bij de aldi goedkoop paracetamol verkopen en bij de koffieshop op de hoek lekkere wiet? Ik veracht dat hierom ook gewoon mag worden gezegd waar 4-FMP/ N-eye-Zzz te bestellen is. Gezien dit ook gewoon legaal is. Toch zie ik in dit forum niemand een linkje geeft naar een site waar je het kunt bestellen. Vanwaar is dit?"
"Pak Suiker zei: Ten eerste: het is niet "legaal" Ten tweede: al zet iemand hier de website van een vendor neer, dan ben je een stapje dichterbij de officieele titel "illegaal". Dus doe maar even niet oké? Goede contacten kom je tegen, al vindt je niet gemakkelijk een source voor drugs heeft dat wellicht een reden. Klik om te vergroten... Ik denk wel dat het nog legaal is, gezien dat het nieuw is op de markt dat er nog geen wetten zijn verzonnen om het te verbieden, toch? Maar wat je zegt kan ik goed inkomen, als verkooppunten overal bekend zijn, zal het sneller een hype worden en dus ook sneller verboden worden. Net zoals het gegaan is met alle andere drugs die goed werkten. Ik heb namenlijk genoeg smartshop-rommel uitgeprobeert, maar 5 op de 10 keer doet het niks, 4 op de 10 keer moet je kotsen en krijg je hoofdpijn, en 1 op de 10 keer dan werkt het goed. Maar als iets goed werkt dan wordt het altijd verboden: Ephedra Methylone (Explosion), en nu ook de paddo's. Ik gebruik hierom al een aantal jaar alleen illegale drugs. Geen rare kruidenmengseltjes uit de smartshop meer voor mij. Gezien 4-FMP volgens de reacties in dit forum echt lijkt te werken, ben ik hierin wel geïnteresseerd geraakt. De reden dat ik zelf geen bestelpunten van dit soort middeltjes ken is dat de meeste van mijn vrienden heel braaf zijn en niks gebruiken. Die ik ken die wel eens wat gebruiken zijn nogal 'honkvast' en hebben dus geen behoefte aan nieuwigheden..."
"Psychedelica en oppeppende middelen zijn zo verschillend dat de voordelen en nadelen moeilijk met elkaar te vergelijken zijn. Ik merk dat mensen die vooral ervaring hebben met één van deze beide groepen vaak afwijzend tegenover de andere groep staan. Mijn ouders zeiden vroeger: als je het niet hebt geproefd dan kan je ook niet zeggen dat je het niet lust..."
"Speed is over het algemeen goed te combineren met downers. Ik ben het met bovenstaande reacties eens; speed is lekker om te combineren met GHB of wiet. Wiet met speed is een combinatie die in mijn ervaringen altijd goed uitpakt. Vooral bij GHB is het belangrijk voorzichtig te zijn met de dosis: Omdat deze twee middelen elkaars werking DEELS compenseren, voelt het dat je van beide meer kan nemen. Maar als één van de beide middelen uitgewerkt raakt, kan het effect van de andere sterker worden dan gewenst. Een tip als je speed met GHB combineert: neem niet meer van elk dan je normaal zou doen als je één van de middelen zou gebruiken. Over combineren met alcohol ben ik vrij neutraal, ik vind het niet zo veel toevoegen. Je kan wel meer drinken omdat speed het gevoel van dronken worden wat verbergt, maar de kater zal er hierom niet minder om zijn! Over het combineren met andere uppers (coke, xtc, cafeïne) ben ik van mening dat je beter één van deze middelen kunt kiezen die je het leukst vind; er is hier geen synergie. Als je uppers combineert is het verstandig om minder dan een normale dosis (bijv; van elk een halve dosis) te nemen, omdat je de effecten van uppers bij gecombineerd gebruik bij elkaar op kunt tellen. Speed met psychedelica heb ik (voor zover ik weet ) nooit gedaan, maar ik verwacht dat de kans op een onrustige- of bad trip toeneemt. Ik denk dat het moeilijk is om speed iets toe te laten voegen aan een psychedelische trip. (Ik baseer dit op wat ik hierover heb gelezen) Benzo's (=Benzodiazepines) vind ik zeer geschikt om het vervelende na-effect van speed te verhelpen: Dat je na een avond uitgaan 's ochtends om 10 uur nog in je bed naar het plafond ligt te staren met een hartslag van rond de 100 en een continue stroom van gedachten en beelden die door je hoofd schieten. Van de Benzo's heb ik oxazepam en flunitrazepam geprobeerd. Deze laatste werkt erg goed als je na speedgebruik in een fijne ontspannen roes in slaap wilt vallen EN de volgende dag weer redelijk fris op wilt staan. Oxazepam werkt meer mentaal rustgevend en flunitrazepam, is naast mentaal, ook fysiek rustgevend, dus flunitrazepam vind ik geschikter bij speedgebruik. (dit is alleen gebaseerd op mijn ervaring) Met name bij het gebruik van methamphetamine is flunitrazepam zeer geschikt, omdat meth nog een langere nawerking heeft dan 'gewone' Nederlandse speed. Deze twee middelen voelen echt als elkaars antagonisten van alle minder fijne bij-effecten. De roes die dan ontstaat, is heel erg fijn. Mijn conclusie: Goede combi’s Speed + Wiet = lekker Speed + Benzo's = erg lekker, ook handig om te kunnen slapen Speed + GHB = lekker (maar dosis niet te hoog) Matige combi’s Speed + Alcohol = Voegt niet zo veel toe. Speed + (Coke, XTC, etc.) = Voor mensen die niet weten wat ze willen Slechte combi’s Speed + Psychedelica = Lijkt mij niet verstandig (maar geen ervaring mee)"
"Heb hiermee een paar ervaringen. En het is elke keer echt goed bevallen. Je kunt echt helemaal in elkaar 'wegsmelten'. Voor zowel sex als paddo's afzonderlijk is het belangrijk dat je je op je gemak voelt bij de persoon waarmee je 'het' doet. Als je deze twee dingen combineert is dit logischerwijs nog sterker van belang. Ik raad iedereen aan om zowel sex als paddo's beide eerder met een persoon uitgeprobeerd te hebben, voor deze te combineren Gezichten worden vaak eerder monsterlijk dan aantrekkelijk. Omdat het aangezicht van een monster nogal afschrikwekkend kan werken, is het een idee om het met het licht uit te doen. Je ziet genoeg mooie dingen met het licht uit Ga niet van te voren vaststellen dat je sex gaat hebben. ALs iemand het gevoel heeft dat er iets moet gebeuren en hij/zij hier niet helemaal lekker bij voelt, dan kan dit resulteren in een bad trip. Zeker als de ander dan toch aan gaat dringen. Als het allemaal goed voelt dan kan zo'n ervaring echt een verrijking zijn."
"heb er zelf vorig week deze via ebay gekocht: http://cgi.ebay.com/100g-x-0-01g-Digita ... 240%3A1318 (als de link niet meer werkt kan je op ebay ook gewoon zoeken naar "digital scale 0.01g") het dingetje koste maar $9,80 (ongeveer 8 euro) (inclusief verzendkosten) Weegt tot 100g en is 0,01g nauwkeurig Heb em net thuis en het werkt prima. Bedenk mij nu wel dat ik ook nog een kalibreer gewichtje nodig heb. Dus heb net deze ook besteld: http://cgi.ebay.com/100g-Calibration-We ... otohosting (als de link niet meer werkt kan je op ebay ook gewoon zoeken naar "100g Calibration Weight") Hoe die chinezen het kunnen maken voor die prijs vind ik toch wel een klein wonder."