Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Stimulerende middelen combineren met anti-depressiva is altijd af te raden. Het mindert de werking van beide middelen. Draaimiddel zei: Dank! Geen nut dus om speed of een ander oppeppend middel te gebruiken? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Bupropion is een stimulerend antidepressiva. Het vertraagd echter wel de overdracht van de dopamine en noradrenaline receptoren, dit houd in dat je inderdaad wel meer zou moeten gebruiken als normaal als je het echt wil voelen. Met andere woorden, ja het werkt nogsteeds alleen de overdracht van deze stofjes in het brein die worden gereguleerd. Het vertraagd het effect, wat dus betekend het geleidelijker werkt. Persoonlijk heb ik zelf ook de medicatie Bupropion en ook een keer samen gemixt, mijn advies vanuit die ervaring is op de dag je gaat gebruiken niet in te nemen zodat je het toch wat ‘beter’ voelt. Over de negatieve effecten moet je het gewoon zien als 2 stimulerende middelen samen te gebruiken, wat dus resulteert in hogere hartslag, meer onrust, extra veel zweten enzovoort en bij speciafiek Bupropion vaak dus ook het geval meer gebruik als gepland wegens de soort van vertragende effecten."
"Zweevteev zei: Dat is onzin. Ik heb letterlijk wat jij beschrijft op voorschrift, namelijk mirtazapine i.c.m. dexamfetamine. Mirtazapine stimuleert de afgifte van noradrenaline en serotonine (NaSSA) in je brein en dexamfetamine stimuleert de neurotransmissie van noradrenaline en dopamine (NDRA), dus die twee versterken elkaars werking juist. Om te antwoorden op het originele bericht: ligt aan de amfetaminedosis en ook aan welke van de twee je eerst neemt als je van plan bent om een recreatief lage dosis te nemen, denk ik. Ik weet niet zeker of wat ik hierna zeg helemaal klopt, dus mocht iemand opmerken dat ik iets verkeerd zeg: corrigeer me als je wil! Amfetamine is een NDRA (noradrenaline-dopamine releasing agent) en bupropion is een NDRI (noradrenaline-dopamine reuptake inhibitor). NDRA's zorgen voor een extracellulaire concentratieverhoging van noradrenaline en dopamine en NDRI's zorgen ervoor dat de kanalen waar neurotransmitters een synaps in of uit gaan geblokkeerd worden, wat ervoor zorgt dat de intracellulaire concentratie van noradrenaline en dopamine stabiel blijft. In theorie zou dat dus betekenen dat het doen van een NDRI vóór een NDRA vrij nutteloos is, aangezien alle extra aanmaak van noradrenaline en dopamine nadien het bestemde, intracellulaire target niet kan bereiken, terwijl het doen van een NDRI na een NDRA juist voor synergie zorgt, omdat je dus eerst een grote stroom aan noradrenaline en dopamine hebt die de synapsen ingaan en het daarna voorkomen wordt dat die neurotransmitters kunnen ontsnappen uit de synapsen, doordat de kanalen geblokkeerd zijn door de NDRI. Echter is dosis ook wel een belangrijke factor en veel mensen zullen alsnog wel wat voelen, ook al hebben ze een RI vóór een RA gedaan. Ik weet niet welke dosis amfetamine even sterk zou zijn als bupropion in die zin, maar ik gok dat je met amfetamine al gauw die 300mg bupropion dusdanig zou overmeesteren dat het niet uitmaakt in welke volgorde je het doet, aangezien een dosis van 300mg bupropion niet heel veel is en amfetamine doorgaans niet o.b.v. een therapeutische dosis genuttigd wordt. Als je 2 psychoactieve stoffen hebt die wel volgens een therapeutische dosis genomen worden, dan maakt zo'n volgorde bij NDRA + NDRI wel wat meer uit, waarschijnlijk. Klik om te vergroten... Damn ja dit is nog wat speciafieker uitgelegd, maar klopt. Niice😂👍"
"Roekoezonderdoekoe zei: Neee, niet 1e keer ik doe echt al super lang research chemicals ook beide a-pihp en NEP. Voorheen heb ik ook de wel bekende andere dingen gedaan maar daarover gesproken is het inderdaad niet verstandig om mijn voorraad er doorheen te stampen, maar a-php ken ik en ook wat andere stimulans. Ik ken eigenlijk van alle categorieën wel de chemicals. Dissociatieve, stimulerende, cannabiode (weet niet hoe je dat schrijft), benzos en de psychedelics Klik om te vergroten... Ik kom gewoon wat telaat op dit platform hahah"
"Ik vroeg me trouwens nog af, heeft iemand een tip voor het vape hoesten te voorkomen want ik heb daar altijd last van de hele wolk in het pijpje dan ook weg blaast.. smh"
"Snuffelaar zei: Pfoeh wat een voorraad voor je eerste (?) keer? Raad beiden af maar als je echt gebruiken wil dan ben je beter af met snuiven. Maar ongeacht de roa kan dit leiden tot binge gedrag en verslaving. Vooral als we er nog wat nep tussen gooien. Vergeet niet dat er vaak ook een serieuze benzo afhankelijkheid bij komt te kijken. Klik om te vergroten... Benzo afhankelijkheid, sorry maar wat bedoel je die er bij komt kijken? Dat deze erbij naast nodig is voor slaap en een niet te snelle hartslag ect.. of bedoel je wat anders"
"SpeedPiet zei: heb jij bij NEP ook een zieke crash? ik had op koningsnacht rond de 200mg nep gesnoven maar toen het uitwerkte was ik ff mentaal dood Klik om te vergroten... Uuhm, yaa goeie vraag. Ik ben niet echt een verstandige gebruiker dus ik voel me altijd wel achteraf compleet gesloopt. Ik ben wel gestopt met echt vanalles door elkaar te mixen, ik kreeg echt extreem hartkloppingen enzo dus ja. Maar beter gewoon aan een middel als hoofd middel gebruiken als stimulans iedergeval."
"Ik heb wel eens 3F-A-PVP gedaan, ik vond het best wel tegen vallen eerlijk gezegd. Ik ga het nog wel beter testen in de toekomst maar tot zo ver waren de effecten met snuiven het beste. Redelijke rush, na stimulatie normaal (niet echt super speedy) en euforie matig meer op een manier qua fysieke euforie. Oh, en je krijgt er de echte flakka movements van, niet heel extreem gelukkig maar ze zijn er duidelijk op een bepaald punt wel. Van die flakka dansjes die je doet bij elke beweging die je maakt, controleerbaar maar nogsteeds wel een geforceerde uiting."
"Roekoezonderdoekoe zei: Ik heb wel eens 3F-A-PVP gedaan, ik vond het best wel tegen vallen eerlijk gezegd. Ik ga het nog wel beter testen in de toekomst maar tot zo ver waren de effecten met snuiven het beste. Redelijke rush, na stimulatie normaal (niet echt super speedy) en euforie matig meer op een manier qua fysieke euforie. Oh, en je krijgt er de echte flakka movements van, niet heel extreem gelukkig maar ze zijn er duidelijk op een bepaald punt wel. Van die flakka dansjes die je doet bij elke beweging die je maakt, controleerbaar maar nogsteeds wel een geforceerde uiting. Klik om te vergroten... Oh en stuff roken met een fluor verbinding valt over het algemeen vaak tegen, het is niet echt perce een verbinding bedoelt om te roken zegmaar. Volgens mij breekt het zelfs de werking van de stof af als je iets rookt met een fluor verbinding. Ik heb behoorlijk veel ervaring met stimulans, dissociatives, opium en synthetische cannabis (eigenlijk zelfs veelste veel, ik raad het ook zeker niet aan te veel stoffen uit te gaan proberen) Ps Pyros zijn echt inderdaad EXTREEM verslavend dus als je iets wil gebruiken waar je de rest van je leven last wil van blijven houden is dat het wel. Zelfde geldt ook met überhaupt een stimulant roken. Niet aan beginnen als je het nog nooit gedaan hebt zou ik zeggen."
"yiazmat zei: Door omstandigheden toch wat minder genomen en 25mg ipv 30mg. Op de dag zelf ging een goeie vriend ineens ruzie maken om niks terwijl k de dag ervoor nog druk bezig ben geweest m te helpen. Uiteraard voelde k me dus niet fijn en samen besproken met die gene wie k dit zoi doen en besloten t niet te doen, wil tenslotte niet nemen als k me kut voel. Uur later ofz had ie wel zn excuus aangeboden en begon toen toch te twijfelen. Uiteindelijk wel die flakka gedaan en zelf voor die tijd nog ff 2mmc (zou eerst nog een hoop andere dingen ervoor doen). Toen t uiteindelijk tijd was voelde k me nog steeds beetje apart en de nastimulatie van de mmc zat er nog duidelijk in dus had besloten ipv 30 voor 25mg te gaan. En moet zeggen had van alles ervan verw8 maar saai zat daar zeker niet bij 😅, na zon kwartiertje was k wat spraakzamer en voelde me oke waardoor k wel d8 het begint nu wel iets te doen maar d8 van het kan nu dus elk moment beginnen, nou na 3 kwartier bleek dat dus alles te zijn maar kwamen er wel flinke cravings, maar t waren dus ook echt cravings niet t impulsieve bijpakken wat je van aphip verw8, verder voelde k me in die tijd lui en ongemotiveerd terwijl je juist hoort dat het een lange nastimulatie hoort te hebben. Eerste half uur had k wel cravings om hiervan bij te pakken maar daarna ging t eigk over naar cravings voor een leukere euforische upper en had k eigk ni eens zin om aphip bij te pakken. Na ongeveer 1,5 uur van die cravings begon t wel geleidelijk af te zakken. Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅 Klik om te vergroten... Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan."
"Relmuis zei: Oh jammer, ik dacht die 3F variant. Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden. Persoonlijk sla ik die hele groep (pyrros) over, de voordelen lijken niet op te wegen tegen de nadelen en de effecten lijken me niet heel bijzonder. Klik om te vergroten... Het is niet echt super interessant, valt best erg tegen. Lees eerdere toevoeging van mij in deze chat."