#1
Nee is van tijdje geleden... maar het was wel op een randje... begrijp je... en nochtans was er veel aanbeveling van 4mmc....Crash op dit moment? 4-mmc rommelt met je serotonine en daar kun je zeker een crash van krijgen. Bijpakken gaat je hier in principe niet volledig vanaf brengen. Buikpijn kan wel is optreden bij gebruik ik heb dit zelf ook wel eens. Heb je veel gedronken tijdens? Je geeft aan niet stil gezeten te hebben waardoor je ook het een ander aan vocht bent verloren.
Ik ga je niet aanraden nog andere drugs te gebruiken maar nu goed voor jezelf te zorgen, slapen en het verder uitzitten.