Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik word ook vaak misselijk van ketamine, en moet dan idd ook overgeven.. ik ben ook wagenziek.. ik heb ook wel eens gedacht dat het daar aan zou kunnen liggen. heb ook wel eens geprobeerd een reistablet in te nemen daarvoor, alleen dat hielp toch niet.. Bij mij ligt het niet aan eten, heb verschillende dingen daarmee uit geprobeerd, wel eten, lang van tevoren niet eten.. misschien trekt mn maag de keta gewoon niet, hij trekt wel meer niet. bv bommetje pep hoef ik niet te proberen......"
"gelukkig verdoofd keta best wel.. dus behalve een beetje misselijkheid voel ik me dan verder niet echt fucked up ofso (:"
"Even terug naar de ketamine.. Ik heb het zelf nog nooit geshot, wel gesnoven.. Wat zijn jullie ervaringen met shotten van keta? Ik ben wel benieuwd (:.."
"MIsschien kan iemand mij een tip geven... Ik had eerst een vriendje, en als hij drugs op had, of dronken was, dan duurde het nogal uh lang voordat hij klaar kwam. Nja soms kwam hij helemaal niet klaar. Ik dacht dan: mja volgensmij gaat het vandaag niet meer gebeuren. Na een tijdje heb ik dan echt geen zin meer. Hoe zeg je subtiel dat je geen zin meer hebt?"
"jaa dat was me ook al opgevallen, niet op de opiumlijst! en volgensmij kunnen ze het ook nog niet uit je urine halen, als je daar ooit op gecontroleerd wordt. het is wel een geneesmiddel, dat mag je denk ik toch niet zomaar zonder recept op zak hebben (:"
"Heeft er iemand nog een leuke smoes voor flunitrazepam (rohypnol) bij de dokter? In het weekend drogeer ik graag meisjes en neem ze dan mee naar huis, met flunitrazepam vergroot ik toch mijn kansen aanzienlijk....."
"Ik dacht dat ik ketamine had gekocht.. bleek het coke te zijn.. de eerste keer dat ik coke deed was dus perongeluk -_-'.."