Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuh, keta staat niet op de opiumwetlijst?

Huh, keta staat niet op de opiumwetlijst?

11 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
Blazing BananaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik bekeek vandaag voor de lol eens op lijst 1 en 2 van de opiumwet, maar ik kon daar ketamine helemaal niet op terugvinden. Betekent dat dat ketamine legaal is?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Netherlands #
Ketamine is treated as a medication and is not in List 1 or 2 in the Netherlands. (List 1 & 2, unofficial, Official Dutch Law)

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... _law.shtml

dus ja
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zal denk ik wel op die medicijnen-lijst staan, waar ook morfine en roofies enzo opstaan...
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je een voorschrift hebt is het legaal
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#5
maar als je een voorschrift hebt heb je de ket meestal niet bij je in gecrushte vorm in een mini envelopje.
Bovendien hoort die sleutel niet wit, en is je neus ook niet uit zichzelf wit geworden...
R
RobynLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaa dat was me ook al opgevallen, niet op de opiumlijst! en volgensmij kunnen ze het ook nog niet uit je urine halen, als je daar ooit op gecontroleerd wordt.
het is wel een geneesmiddel, dat mag je denk ik toch niet zomaar zonder recept op zak hebben (:
k
kabongaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketamine wordt in ziekehuizen gebruikt bij bepaalde operaties waar je wakker moet blijven maar geen pijn mag hebben een vriend van me moest dat hebben maar ik hoorde ook wel dat het bij kinderen gebruikt wordt en kankerpatienten maar keta op voorschrift mee krijgen denk ik niet tenzij je paarden hebt :grin:
j
jf.120Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom dan toch zo moeilijk verkrijgbaar (althans de laatste tijd, blijf me maar suf zoeken! :confused: ) Je zou zeggen als het geneesmiddel is dat t wat makkelijker ook in het wat zwartere circuit komt?

MIsschien eens aanleggen met een vrouwelijke dierenarts?
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketamine wordt nog maar heel weinig gebruikt, ook in de diergeneeskunde. Dat is waarschijnlijk de reden dat het moeilijk verkrijgbaar is.

en volgensmij kunnen ze het ook nog niet uit je urine halen, als je daar ooit op gecontroleerd wordt.
Klik om te vergroten...

Ketamine kan wel aangetoond worden. Het is tot 48 uur na inname nog aantoonbaar in urine.
B
BenthemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
jf.120 zei:
Waarom dan toch zo moeilijk verkrijgbaar (althans de laatste tijd, blijf me maar suf zoeken! :confused: ) Je zou zeggen als het geneesmiddel is dat t wat makkelijker ook in het wat zwartere circuit komt?

MIsschien eens aanleggen met een vrouwelijke dierenarts?
Klik om te vergroten...

Of de juiste mensen leren kennen:wink:
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#11
jf.120 zei:
Waarom dan toch zo moeilijk verkrijgbaar (althans de laatste tijd, blijf me maar suf zoeken! :confused: ) Je zou zeggen als het geneesmiddel is dat t wat makkelijker ook in het wat zwartere circuit komt?

MIsschien eens aanleggen met een vrouwelijke dierenarts?
Klik om te vergroten...

ik heb het idee dat het juist steeds populairder wordt in het uitgaan, maar dat kan aan mij liggen :mrgreen: De meeste keta wordt in India verduisterd, ingedampt en gesmokkeld.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
jf.120 zei:
Waarom dan toch zo moeilijk verkrijgbaar (althans de laatste tijd, blijf me maar suf zoeken! :confused: ) Je zou zeggen als het geneesmiddel is dat t wat makkelijker ook in het wat zwartere circuit komt?

MIsschien eens aanleggen met een vrouwelijke dierenarts?
Klik om te vergroten...
Het is niet zo makkelijk te maken dus het moet uit Indiase laboratoria komen, of inderdaad bij ene dierenarts ofzo vandaan maar daarvandaan kan je natuurlijk nooit genoeg verduisteren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."