Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is heel herkenbaar. Hierom die ik geen xtc meer op festivals. Ik ga eigenlijk enkel naar hardcore- en (raw) hardstylefeesten. Met xtc ga ik dan altijd de muziek te agressief vinden, te hard, mensen kijken me naar aan. Ook trek ik helemaal in mezelf en komt er geen boe of bah meer uit me. Het gekste komt vaak in de bus terug. Ik verlies dan het vermogen om een muziekje als geheel te horen. In plaats daarvan hoor ik enkel iedere snare, drum, vocal, kick etc los van elkaar, waardoor het nergens meer naar klinkt."
"Ik heb dit ook! Vooral bij het thuis gebruiken van xtc. Vaak moet ik ook kokhalsen en soms een beetje braken. Maar dan weet ik vaak al hoelaat het is, want daarna kan ik bijpakken wat ik wil, effect is er niet."
"Vocht in belletjes in je crack. Kan ook oplosmiddel zijn van het brouwen. Dat verwarm je en dan spat dat uit elkaar."
"Geen gedestilleerd water! Dat reageert niet goed op je neusslijmvlies. Cellen in je neus blijven dan namelijk water opnemen en zullen kapot knappen. Gewoon kraanwater, klein beetje keukenzout. En de verhouding sos water.. tsja hoeveel wil je binnen krijgen ieder pompje?"