Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack knetter niet

Crack knetter niet

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dampiej85Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemanf mij aldjeblieft een andqoord geven
D
Dampiej85Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net balletje gehaald bij andere dealer,maar deze knetter totaal niet.

Is dat een goed teken of niet?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga geen crack roken please
D
Dampiej85Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dampiej85 zei:
Ik heb net balletje gehaald bij andere dealer,maar deze knetter totaal niet.

Is dat een goed teken of niet?
Klik om te vergroten...
Het voelt wel ok.

Vraag me alleen af waarom deze totaal niet knettert.

Iemand een idee?
D
Dampiej85Lid
01-01-2024, 00:00
#5
GoldenGrow zei:
ga geen crack roken please
Klik om te vergroten...
Ik wil er ook vanaf heel graag. Ben ook bezig met hulp.

Maar ik ben erg benieuqd waarom deze niet knettert.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uh. Als het werkt en je voelt je er goed bij zou ik er gewoon van gaan genieten. Als je het zeker wil weten kan je de crack laten testen bij een testcentrum maar dat kost je 100/150 Mg wat je moet inleveren.

Geniet er van maar pas op dat je niet hooked raakt. Het is duur spul met een korte werkingstijd en veel craving. Best gevaarlijk dus. Je kan er ook van gaan tweaken. Dat zijn gedachten die je maar moeilijk kan loslaten. Bijvoorbeeld de vraag of het spul van je nieuwe dealer wel goed is. Als je gaat tweaken denk ik dat het wel goed is.

Sommige crack smelt en spettert, andere knettert en weer andere kan gewoon verdampen zonder amok te maken. Het hoeft niets te zeggen over de kwaliteit.

Als je het zeker wil weten kan je het dus laten testen.
H
HeuvellandLid
01-01-2024, 00:00
#7
GoldenGrow zei:
ga geen crack roken please
Klik om te vergroten...
Ik rook ook regelmatig een base. Maar ik ben niet dagelijks in staat om een bolletje te kopen. Hoogstens 1x per week. De rest van de week mis ik het niet, en kan ik er gewoon over praten zonder ook maar een seconde "zucht" naar het spul te krijgen.
P
Pedro10Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dampiej85 zei:
Kan iemanf mij aldjeblieft een andqoord geven
Klik om te vergroten...
Ja ligt eraan hoe je het rookt op pijp of folie
R
RobuitenschedeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vocht in belletjes in je crack. Kan ook oplosmiddel zijn van het brouwen. Dat verwarm je en dan spat dat uit elkaar.
E
Enter username hereLid
01-01-2024, 00:00
#10
Crack heet niet voor niks zo, afgeleid van crackling

Base die niet knettert is of kaarsvet of waspoeder..
W
Wesley87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Of freebase .. die nieuwe dealers vinden alles hetzelfde
30% of 80% maakt allemaal niet ui..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."