Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wij worden inderdaad vergiftigt tegenwoordig, maar het draait hier om triljarden euro's, wat gaan wij met ons loontje van 50.000 euro per jaar doen? maar dit gaat allemaal veranderen. Over 10 jaar zal er wel al veel verandert zijn. Wij leven gewoon in een tussenperiode van de wetenschap, zij verklooien vanalles, over 10 of 20 jaar gaat dit alles uitkomen!"
"gebruiken ze keta om dieren in narcose te brengen voor een operatie? dan vind ik het raar dat het zo een milde oplossing is, tenzij er verschillende sterktes zijn, bijvoorbeeld die alleen door de dokters gebruikt worden sterker (en als het ervoor gebruikt wordt ) als pijnstiller bij mensen die dan inderdaad lichter is."
"ik heb nu 3 jaar geen joint aangeraakt, als ik nog maar een trekje neem kronkel ik helemaal ineen echt niet iets om het risico voor te wagen. Ik wil gewoon een warm gevoel, inzicht, vrij zijn, blij zijn."
"jo iedereen, Als ik vroeger een jointje rookte dan werd ik daar licht van en opgewekt, mijn problemen werden lichter en ik was positiever. Maar na een paar jaar blowen werd dat gevoel veranderd in paranoia en dat maakte natuurlijk alles erger. Welke drug zou ik kunnen gebruiken om meer positief te zijn en die op zich vrij weinig risico's met zich meebrengt ? groeten"
"mdma is inderdaad zalig! maar ik kan echt niet tegen de crash :P. Liever een drug waar je na de uitwerking ook nog goed van voelt."
"hmm misschien wel het proberen waard, terwijl ik wel al veel hasj gerookt heb hoor. Ik denk dat ik het gewoon ga laten. misschien keta?"
"man man ik was zo goed stoned vroeger"
"ik ben al 3 jaar gestopt"
"kun je dat in nederland krijgen?"
"ik kan poppy seed thee maken totaal geen ervaring met HD, waarschijnlijk wel is meegedraaid in men wietjes zonder ik het wist, de effecten varieerden.."