Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb al even niet meer gebruikt (half jaar ofzo), maar lees af en toe de topics op dit forum. Soms begin ik spontaan te rillen bij het lezen over xtc, van opwinding denk ik... Klinkt dit bekend, of moet ik me vragen stellen?"
"Ik heb 2 maanden geleden het laatst MDMA gebruikt, maar omdat ik merkte dat het effect minder was heb ik besloten om toch nog zeker een maand te wachten, liefst langer, tot de volgende keer. Ik heb wel gemerkt dat het uitgaan zonder MDMA een heel stuk saaier is geworden, daarom ga ik dit weekend waarschijnlijk nog eens coke proberen. Heeft dit een invloed op de wachttijd voor MDMA? Ben 'verliefd' op die drug, en wil het love-effect zo hard mogelijk voelen volgende keer. Blijf ik dan ook beter van de coke af?"
"Alcohol is nog altijd de zwaarste drug die ik ooit genomen heb. Zonder drugs (alcohol incl.) is uitgaan echt saaier dan met. Als je naar het gemiddeld alcoholverbruik op café kijkt op een zaterdagavond denk ik dat er velen zich hierin kunnen vinden."
"Hier worden wel veel onderwerpen tegelijk behandeld. Ik heb enkel nog maar alcohol/xtc/cannabis/coke gebruikt. Alcohol is de 'zwaarste' voor mij: - Van andere drugs ben ik nooit ziek (braken) geweest - Heb nooit blackouts gehad door andere drugs - Heb me nooit 'misdragen' door andere drugs - Heb nog nooit zo'n zware kater gehad van andere drugs - Qua verslaving kan alcohol ook wel tellen, check eender welke druginfosite...(en heel onze maatschappij is het zo gewoon dat we collectief verslaafd lijken aan alcohol)"
"Ik vind het raar dat alcohol niet wordt beschouwd als een drug als elke andere. Ik kan gerust zonder xtc of coke naar een feestje, maar het is best saai om de hele avond water of cola te drinken. Daarom drink ik sowieso een paar biertjes tot ik het voel. M.a.w.: ik heb alcohol (=drugs) nodig om het leuker te maken. Is inderdaad zielig, maar ik ben niet de enige"
"Dit is de Ideale periode van het jaar om eens 3 maanden NIETS te nemen, zelfs geen alcohol. Dan kun in de winter het feestje van je leven houden! Ik ben het in elk geval van plann"
"Ik heb afgelopen zomer verschillende keren xtc genomen (half juli 2 dagen snel achter elkaar, half augustus 3 dagen snel achter elkaar, en afgelopen vrijdag). De laatste keer viel erg tegen, genoeg genomen maar tolerantie was blijkbaar begonnen. Nu mijn vraag: ik zou nog een keer willen feesten zoals de eerste keer op mdma (nog geen jaar geleden). Hoe lang moet ik nu best wachten om dat verliefde gevoel weer volledig (bijna) zoals de eerste keer terug te krijgen?"
"Een paar maanden geheelonthouding (van ALLES) en proberen te sporten etc. Tegen januari herevalueren en kijken of je nog opnieuw wilt..."
"Bedankt, ik denk dat het ook helpt om er niet te hard naar uit te kijken. .."
"Heb net 2 pilletjes Zaldiar genomen (2X37g Tramadol, rest is paracetamol) en ben van de wereld. Betekent dit dat ik overgevoelig ben voor dit product? Lijkt wel zo als ik zie wat een recreatieve dosis is..."