Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA - hoe lang wachten?

MDMA - hoe lang wachten?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 maanden is de regel, geduld word beloont!
Dan kan het weer net als de eerste keer worden, hoewel je de eerste keer waarschijnlijk nooit meer kan overtreffen.
R
RidaDavLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt, ik denk dat het ook helpt om er niet te hard naar uit te kijken. ..
L
Lola2014Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer was zo intens, zo erg dat het bijna eng was! Dat insla moment althans.. Zweten van top tot teen ineens, wat wazig worden en zien, helemaal warm worden,je hart bijna horen kloppen ondanks de tyfusharde muziek, alles wordt intenser... Ohhhh wat een ervaring! Ik vond het de tweede keer daarom ook heel spannend om juist dat gevoel weer te krijgen, maar zo'n extreme inslag heb ik nadien nooit meer gehad. Nu slaat ie geleidelijker in en heb mijn lichaam wat dat betreft 'beter leren kennen'. Wat eigenlijk veel fijner is, naar mijn idee..
R
RidaDavLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb afgelopen zomer verschillende keren xtc genomen (half juli 2 dagen snel achter elkaar, half augustus 3 dagen snel achter elkaar, en afgelopen vrijdag). De laatste keer viel erg tegen, genoeg genomen maar tolerantie was blijkbaar begonnen. Nu mijn vraag: ik zou nog een keer willen feesten zoals de eerste keer op mdma (nog geen jaar geleden). Hoe lang moet ik nu best wachten om dat verliefde gevoel weer volledig (bijna) zoals de eerste keer terug te krijgen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."