#1
Gewoon geen GHB doen
Dat zijn afkickverschijnselen die een verslaafde ervaart, als je niet verslaafd bent heb je dat echt niet.Hoe komt het dat GHB voor stuiptrekkingen zorgt? Je ziet dit namelijk ook bijna altijd terug op filmpjes van mensen die te veel GHB hebben genomen. Het is toch een kalmerend/rustgevend middel..?
Ik heb het hier maar over één slok. Ik snap niet dat mensen beweren dat je door GHB alléén niet overlijdElke stof is solo dodelijk bij een bepaalde hoeveelheid, zelfs water.
Dat zijn afkickverschijnselen die een verslaafde ervaart, als je niet verslaafd bent heb je dat echt niet.
Als ik genoeg ghb neem en richting het out gaan zit dan word ik toch echt wel spastisch.Elke stof is solo dodelijk bij een bepaalde hoeveelheid, zelfs water.
Dat zijn afkickverschijnselen die een verslaafde ervaart, als je niet verslaafd bent heb je dat echt niet.
Dit kan wel degelijk. Bij mijn eerste keer GHB kreeg ik ook stuiptrekkingen. Daarna nooit meer gehad, alleen met afkicken jaren later.Elke stof is solo dodelijk bij een bepaalde hoeveelheid, zelfs water.
Dat zijn afkickverschijnselen die een verslaafde ervaart, als je niet verslaafd bent heb je dat echt niet.
Dat denk ik dus wel. Ik heb het zelf ervaren (en nee, ik ben niet verslaafd) en in bijna alle gevallen van mensen die te veel GHB op hebben zie je die stuiptrekkingen terug, en de drang hebben om al je lichaamsdelen te bewegenDat zijn afkickverschijnselen die een verslaafde ervaart, als je niet verslaafd bent heb je dat echt niet
Spastisch inderdaad! Tering. Iemand die weet waarom dit vaak terugkomt bij te hard gaan?Als ik genoeg ghb neem en richting het out gaan zit dan word ik toch echt wel spastisch.
Ik wel, de gemiddelde druggebruiker gebruikt zonder nadenken en heeft nog nooit ook maar enig onderzoek gedaan naar de middelen die hij/zij gebruikt. Dus die kunnen wel van alles roepen.Ik snap niet dat mensen beweren dat je door GHB alléén niet overlijd
Je zit hier wel in t GHB sub hé vriendGewoon geen GHB doen
Schrijf het er daarom met KOEIENLETTERS op met watervaste stift.niet laten staan waar er risico is dat mensen dat überhaupt kunnen doen.
Ik heb dat 1 keer per ongeluk gedaan omdat ik dacht dat er water in een aa flesje zat. Dat was een flinke slok en ben toen wel ff weg geweest, als in out gegaan. De combinaties met andere downers maken het levensbedreigend maar als je maar genoeg neemt zal GHB zeker wel levensbedreigend kunnen zijn. Dat is met vrijwel alle drugs waar teveel van wordt genomen.Dag,
Stel; Iemand die geen idee heeft wat GHB is, maar het toch wilt proberen en neemt vervolgens een middelmatige slok GHB.
/ Of er is iemand die een middelmatige slok GHB in iemands drankje doet en het slachtoffer totaal geen idee heeft van hoe GHB smaakt.
Dan zou je na zo'n middelmatige slok GHB toch hartstikke dood zijn?!
Ik kan me de 2 bovenstaande scenario's nog wel voorstellen dat dit daadwerkelijk gebeurd.
Hoe kunnen veel mensen dan stellen dat je énkel en alleen door GHB niet overlijd?
(Nee jongens, ik ben niets van plan. Just curious)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."