Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Hoop niet dat dat de bedoeling van @Reteketetketapret was..? Klik om te vergroten... Nee dat was niet de bedoeling"
"Spyro zei: Hoe gaat het..? Klik om te vergroten... Ik ben hersteld, ik heb een dag in bed gelegen met de huisarts gecontacteerd, het gaat nou weer goed gelukkig, het was echt niet me bedoeling dat het zo fout ging, ik had overdreven veel rugpijn en 3 stuks hielpen niet, en ergens ging er een knop om van "het zal wel goed komen", ik ben heel erg blij dat mijn vriendin erbij is geweest en wist wat ze moest doen anders was het misschien niet zo goed geëindigd maar ik heb de tramadols weg gegooid en ben er oprecht klaar mee"
"Rivalrie zei: 500mg is echt veel. Maximale per dag is volgens mij 300? In 1x 500 pakken is bijna zelfmoord. Klik om te vergroten... In korte tijd"
"Mrloverdj zei: Wat een waardeloze reactie. Eens met TO..beter om iets achter de hand te hebben.. dat wil toch niet zeggen dat TO bij de 1e minder positieve gedachte zichzelf lamlegt met benzo's Ik vind het een zeer verstandige keuze in huis te hebben. Net zoals. Dingen die bij mdma of xtc kunnen helpen. Elke drugs heeft ook risico's Er zijn mensen die veel slechter gaan dan goed voor je is. Mensen die dit ervaren , of zelfs mentaal afglijden kunnen dit ook niet altijd voorspellen. Jammer dat er bij sommige.een sfeer heerst dat dat je een pussy bent als je niet een bad trip uitzit. Ik dacht dat (Mentale) veiligheid en risicobeperking juist iets was wat bij DF hoog in het vaandel stond. Klik om te vergroten... Ja precies, en het was ook niet gelijk bij de eerste slechte gedachte maar het was al een tijdje bezig, we waren eerst buiten gaan lopen en daar voelde ik me super fijn om in het bos te lopen, maar het ging uit eindelijk regenen en daarvoor waren we dus na binnen gegaan maar eenmaal binnen begon ik echt duister te trippen en ik had niks meer o der controle kwa gedachtes en me vriendin kon ook niet veel doen, ze probeerde me te knuffelen en me te zeggen dat alles gewoon goed ging en dat ik me nergens voor zorgen om moest maken, maar uit eindelijk dacht ik dat alles tegen me was en dat ik niks kon vertrouwen dustoen bedachten we maar om me 20mg temazepam te geven en gelukkig werkt het"
"KleineGarnaal zei: Volgens mij is de kans groot dat je een convulsie (epileptische aanval) hebt gehad. Zeker omdat je zegt dat je ook "bloed hebt gespuugd". Al gecontroleerd of dat bloed toevallig van je tong kan komen, omdat je erop gebeten hebt? Het is in ieder geval algemeen bekend dat tramadol, zeker in hoge dosissen convulsies kan uitlokken. Klik om te vergroten... Was ook waarschijnlijk een epileptische aanval geweest, en ik heb die dag ook aan me tong gevoeld, maar het kwam ech niet van me tong af, ik heb na die ervaring ook nooit meer tramadol gedaan, ben er oprecht klaar mee"
"J0rrit zei: maar wat gebeurd r dan, weet iemand hoelang het duurt en of t de moeite waard is om us te doen? Klik om te vergroten... Gedaan, nu net, oprecht er komt rook uit, je voelt je anders maar het effect is het niet waard gewoon slikken die handel"
"Reteketetketapret zei: Gedaan, nu net, oprecht er komt rook uit, je voelt je anders maar het effect is het niet waard gewoon slikken die handel Klik om te vergroten... Even een toevoeging ik heb mdma gebruikt geen xtc pik"
"Reteketetketapret zei: Even een toevoeging ik heb mdma gebruikt geen xtc pik Klik om te vergroten... Pil*"
"Hoi, Ik had een vraag en wil het van iemand die er ervaring mee heeft horen, is het echt zo dat als je letterlijk 1x heroïne spuit dat je gelijk zwaar lichamelijk verslaafd bent of kun je na 1x spuiten erna gewoon je leven leiden. Ik vraag het voor iemand die ik ken want zei heeft een soort "bucket list" met drugs die ze wilt doen, en ze wou aankomende week naar mij thuis komen en eens heroïne proberen, en de dag daarna ook crack, maar ze doet zulke dingen letterlijk maar 1x, het enige dat ze vaker doet is jointjes roken maar daar stopt het ook. Maar ze wilt dus weten of het echt zo zwaar verslavend is om het 1x te spuiten, want als wel dan gaat ze het gewoon roken of snuiven (maar ik denk dat als spuiten niet gaat dat ze het gaat roken)"
"inner_search zei: Ligt aan je persoonlijkheid en hoeveel karakter je hebt. Ken er die het 1x Gedaan hebben en heel hun leven craving hebben maar het nooit meer aanraken. Maar ken er ook die hun kont verkopen voor een shot. Geld trouwens niet alleen voor heroïne maar voor veel drugs. Klik om te vergroten... Nee zeker heb je ook gelijk in, ik heb zelf wel eens gechineest maar heb er nooit een verslaving aan over gehouden, ik vond de oxyxodons veel erger want daarvan heb ik een zware tijd gehad na een tijdje, maar ik ga nooit wat spuiten (angst voor naalden) dus vandaar mijn vraag, ik zei haar ook dat ze beter kan roken maar ze wilt het ultieme effect En ik dacht van als ik het zelf niet weet kan ik altijd vragen aan de aardige mensen van het forum"