Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenazepam

Phenazepam

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
ResearchRATLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien dat hij verkeerd staat maar aangezien het nog altijd een RC is dacht ik dat het slecht zou staan in het Farmaceutishe Drugs afdeling .

Phenazepam :
Volledige naam :7-bromo- 5-(2-chlorophenyl)- 1,3-dihydro- 2H- 1,4-benzodiazepin- 2-one
CAS:51753-57-2

Voorlopig nog een legale RC benzo die naar mijn mening sterk op clonazepam ! Voor mij is 0,5 mg vergelijkbaar met een 10mg diazepam sterk spul dus.

Heeft er nog iemand ervaringen met deze RC gehad ?

Mijn mening over deze RC:Zeker de moeite waard aangezien het de enige niet op voorschrift benzo is die ik ken en redelijk goedkoop is.Ook vind ik zijn werking zeer prettig .Echter kan het toch net niet tippen aan diazepam.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiervan heb ik een sample in aankomst :)

Heb er vanalles over gelezen, en wat ik er uit begrepen heb is vooral: De mensen die uitgaan van de theorie waarschuwen gebruikers voor doomsday-scenario's waar ze minimaal 3 dagen lang plat liggen, maar gebruikers vergelijken het inderdaad met clonazepam.

Dosis zou 0,5 - 3mg per dag zijn. 10 zou het absolute maximum zijn, en 20 ongetwijfeld te veel.

Is ontwikkeld in de soviet unie, en geproduceerd door rusland ofzo ?

Ik ben benieuwd, als ik er ervaring mee op heb gedaan zet ik het hier neer. Intussen zijn natuurlijk alle reacties welkom
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verplaatst naar juiste subfora.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je uitleggen waarom je Mod bent geworden? Ik had hiervoor nog wel respect voor je.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
vork zei:
Kun je uitleggen waarom je Mod bent geworden? Ik had hiervoor nog wel respect voor je.
Klik om te vergroten...

Hoezo nu niet meer dan? :( Ben niets veranderd verder..
Als ik hulp kan bieden doe ik het graag, en ik mocht helpen, dus de kans aangenomen.
Veroordeel me niet ben gewoon een df'er net zoals iedereen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."