Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuffelaar zei: In Limburg mocht al het snuifgerelateerde materiaal niet op de display van het standje liggen omdat het “aanzet tot gebruik”. Dat terwijl onze missie is om objectief en zonder oordeel schadebeperking aan te moedigen. Een luisterend oor bieden, raad geven... Mensen gebruiken sowieso. Klik om te vergroten... Dat weten Limburgers ook wel, ben er zelf opgegroeid, maar je moet het niet te letterlijk in beeld brengen, of al te expliciet benoemen, daar houden ze niet van. Daarentegen, als er ergens een jeneverfeestje is staan de ambulances al stand-by. Moet er voor de eerlijkheid bij zeggen dat ik een paar jaar geleden in een tent in Limburg was waar openlijk heel veel drugs gebruikt werden. De politie wist daar natuurlijk van maar die grepen nooit in als je je maar fatsoenlijk gedroeg op straat. Een grote bek opzetten is een echte afrader want dan gaat het mis."
"OtherShore zei: De uitdaging voor jou lijkt me eerder om het UWV ervan te overtuigen dat je niet kunt werken. Klik om te vergroten... Hier zou ik me ook op richten. In behandeling zijn is meestal voldoende, waarom precies.gaat ze niets aan, een antwoord als GGZ is voldoende. Volgende link gaat over bijstandsuitkering. Request Rejected"
"Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt. Enige logica kan ik niet ontdekken in het huidige voorstel."
"Had ik maar eerder... Als ik nou... Ik ken de vragen maar die brengen me nergens. Je hebt je best gedaan maar sommige dingen heb je niet in de hand. Zou hij het je kwalijk hebben genomen?"
"MET is inmiddels binnen. Zal wel in de afdeling 'wel besteld maar nooit gebruikt' terechtkomen. Herkenbaar voor iemand?"
"Heb ze mede door de lage LD-50 links laten liggen. Gevalletje; voegt het iets toe aan LSD? Maar daar ga ik dus nooit achter komen. Mocht je het nemen, doe je voorzichtig?"
"Snuffelaar zei: maar deze heb ik nog altijd niet volledig kunnen verwerken Klik om te vergroten... Dat klinkt interessant! Op welke gebieden?"
"Ken het alleen als Oostblok benzo. Lees net dat het een prodrug is en bromonordiazepam de werkzame stof is, dat komt me een stuk bekender voor. Laat intredende werking, wordt vaak minder gewaardeerd. Kan die 3 mg dosis ook niet plaatsen."
"Voor mijzelf geldt dat alcohol + benzo's een no-go is. Ooit eens Xaxax met wodka gecombineerd; het was een geweldig feestje maar kon me niks meer herinneren de dag erna. Maar goed, er zijn genoeg mensen die die twee combineren zonder problemen, dat moet iedereen maar voor zich uitmaken. Dan zou ik niet kiezen voor gidazepam omdat die pas laat gaat werken maar voor een andere, snel werkende benzo."
"ljuv zei: landelijke beleid Klik om te vergroten... In Belgie? LOL"