"joolie-ah zei:
hallo,
ben op m'n 18de verslaafd geraakt aan heroine, heb ook jaren coke gebruikt en zoals de meeste gebruikers ook methadon.
als ik gewoon bruin had slikte ik geen methadon, de laatste jaren gebruikte ik ongeveer 2 en een halve gram per dag.
coke gebruik ik al een jaar of 10 niet meer en sinds mijn verjaardag 22 mei 2005 ook geen heroine meer, dat koste me niet eens veel moeite, ik was het leven kotszat en de kwaliteit was zo waardeloos geworden dat het me reuze meeviel!
ik slikte de 1ste week 40 pillen en zakte binnen een maand naar 10 pillen, ben heel lang op 5 pillen blijven hangen.
ondertussen ben ik 42 en mijn leven heeft dus voor een groot gedeelte in het teken gestaan van verslaving, ik ben ervan overtuigd dat als je iets echt wilt je een heel eind komt.
zover als nu ben ik nog nooit geweest, ik zit nu op anderhalve pil per dag en de laatste loodjes zijn zoals altijd het zwaarst, ik wil graag 22 mei( op mijn verjaardag) me weer helemaal fit voelen en pilvrij zijn, voor het eerst in mijn volwassen leven.
maar wat is wijsheid, nu gewoon niks meer slikken of ieder dag een kwart minder?
ik zal er toch doorheen moeten.
helemaal pilvrij zal ik nooit worden want ik slik ook citalopram, maar dat heeft een hele an dere reden en daar heb ik me bij neergelegd, bovendien word ik niet ziek als ik dat een x niet slik.
ben erg benieuwd naar de ervaringen van anderen.
Klik om te vergroten...
HALLO JOOLIE-AH,
iK BEN ZO;N 20 JAAR AAN HET PROBEREN GEWEEST OM TE STOPPEN,EN VIEL STEEDS WEER
TERUG,IK BEN NU BIJNA 38,EN VOOR DE TWEEDE KEER ONDER NARCOSE AFGEKICKT BIJ STICHTING MIROYA,(www.miroya.nl)LUKT MIJ NIET MEER ZELF NA 10 KEER TERUGVALLEN EN COLD TURKEY,
iK BEN NU BIJNA 6 WEKEN CLEAN,LEES MEER OVER DEZE ZAKEN EN TIPS OP DE TOPICS,ANGST VOOR,EN CLEAN BLIJVEN VAN REIZIGER,EN VAN BEGIN TOT EINDE ,ETC.
VEEL SUCCES EN STERKTE,GO FOR IT,HET IS ECHT DE MOEITE WAARD,,,IETS ZONDER MOEITE BEREIKT,IS ZELDEN DE MOEITE WAARD!!!!!! GROET DE REIZIGER"