Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nu weer gelukkig bijna 2 weken vrij van de ketamine. Wat een extreme haat-liefde verhouding heb ik met ket. Nu ik erover typ krijg ik direct weer zin om t tot me te nemen. Heel gevaarlijk. Gelukkig niks in huis. Mede dankzij de nieuwe microdose journey die ik ben gestart sinds anderhalve week hou ik t aardig onder controle. Dankbaar dat ik elke dag weer eentje nuchter ben. T extreme ketamine gebruik sinds vorig jaar september (dat ik voor t allereerst het had gesnoven) heeft me nu al 2x een aantal dagen flinke blaaspijn gegeven. Verder ervaar ik dagelijks een dissociatief gevoel. Van een minimaal gevoel tot sommige dagen dat ik t gewoon niet meer trek. T gevoel dat de wereld niet echt is. Ik vergelijk t altijd alsof je in gta 5 in first person in een auto rijdt. Je zit niet in de situatie maar bekijkt t van een afstand. T is lastig uit te leggen. Ik maak me erge zorgen dat het nooit meer overgaat. Dat de ketamine permanent mijn gevoel van "grounding" kapot heeft gemaakt. Maar goed voor nu afgelopen 2 weken gaat t redelijk goed. Dus nogmaals erg dankbaar dat ik me sterk hou."
"Ik ben hier ook benieuwd naar. Heb een leuk feest in de arena 19 juli en ze willen hier het wereldrecord aantal lasers verbreken met intotaal 1000 stuks. Mooie gelegenheid om t wat op te krikken."
"Die wolk in je hoofd heeft vele namen. T is gewoon dat je hersenen de weg kwijt zijn en weer moeten herstellen. Sporten, gezond eten, minimaal 7uur diepe slaap. Voeding is de grootste rol. Ga is proberen echt alleen maar "whole"foods te eten. Geen bewerkte rotzooi. Slik elke dag bij je ontbijt visolie omega-3 met vitamine e. Die van de kruidvat zijn top. Offff maak shakes met gebroken lijnzaad. Grote lepel erin mieteren samen met spinazi blauwe bessen gember en half tot heel citroentje. Dat is echt een powershake. Drink dat elke dag en je brein zal je dankbaar zijn. Ik heb zelf namelijk vreselijk last van derealisatie. Verschilt van dag tot dag. Komt door mn ketamine misbruik, en omdat ik toen ik net xtc/mdma leerde ontdekken t op een gegeven moment 1x per elke 3weken tot maand deed. Gemiddeld 3.5-4x mn lichaamsgewicht in milligrammen. Heb t denk zo een jaar tot anderhalfjaar gedaan. Toen was de magie redelijk weg. Vanaf dat moment af en toe nog wel is mdma maar niet vaak. Echt wel de 3 maanden regel in acht gehouden. Ketamine heb ik wel zo nog is periodes van misbruik van. Pas daar dus ook mee op. Kortom: wat voor middel dan ook. T put je brein uit. Ket zorgt voor een erg dissociatief gevoel de gehele dag zonder dat je t genomen hebt. Dopamine slurpers zoals coke/speed/3mmc/3cmc/2mmc zorgen ervoor dat je reactie vermogen en korte termijngeheugen aangetast worden. Dus wees voorzichtig en neem maar max een paar keer per jaar een pilletje of een paar puntjes/lijntjes op een avond. Alleen bij speciale gelegenheden zoals feesten/festivals. Niet met uitgaan bijvoorbeeld. T is t gwn niet waard."
"Piet Zahut zei: Nog een weekje wachten 🤪 Klik om te vergroten... Leuke line-up. Ken iemand die heen gaat. Veel plezier"
"Holletikker zei: Voor degene die benieuwd zijn hoe ik het uiteindelijk heb gedaan en beleefd. Ik ben begonnen met 40-45 eerst dosis. Deze kwam rustig op, ik kon lekker bij mijn eigen energie blijven en trok me niet zo terug als ik anders doe. Tweede dosis van 25 twee uur later genomen en dit ging hetzelfde. Heerlijk van de muziek genoten en ik was veel meer aanspreekbaar en veel minder met mijn zonnebril gelopen hahaha. Qua timing kwam het alleen niet helemaal lekker uit, want een uur voor het einde was het "uitgewerkt". Ik had nog een dosis bij van 25 maar heb bewust toen gekozen om die niet te nemen omdat ik me wel prima voelde en niet weer die Come up wilde ervaren. Ook vooraf wat drankjes gedaan wat ook hielp dat ik meer ontspannen was. En voor degene die er in geloven: ik heb reiki 2 en heb de week vooraf mijn capsules behandeld en mezelf en op de dag zelf goed geaard. Ik geloof dat dit ook een goede bijdrage heeft gedaan 🙃. Less is echt more in mijn geval Klik om te vergroten... Ik was benieuwd wat is je data? Lengte gewicht geslacht leeftijd. Dat is allemaal wel belangrijk op de aantal mg die je neemt. Vooral gewicht. Die 3maanden vuistregel samen met de 1 tot 1.5mg per kg lichaamsgewicht is gekomen vanuit het boek van de geniale man Alexander Shlugin. PIKHAL. Ik ben zelf altijd iemand van mijn groep waarmee ik feest die zich t meest inleest, weet wat r gebeurt in t brein. Als ik aan de Xtc/MDMA ga maak ik me altijd schuldig aan deze vuistregel dat ik m niet na-leef maar ik weet wel wat ik tot me neem. Ikzelf weeg +/-80kg en neem altijd zo 75mg mdma per dosis. Ik begin gewoon niet te vroeg zodat ik tot t einde lekker uit mn plaat kan gaan. Ik slik meestal 4 keer een stuk pil waarvan er dus 75mg+/- per stuk inzit. Ik laat ook altijd pillen testen want alleen dan weet je hoeveel je neemt. De eerste dosis doe ik altijd net een iets groter stukje als startdosis dus zeg 80/85mg en daarna dus enkele 75mg boosters. Echt max 3 keer daarna nog wat slikken want t heeft eig al geen zin meer om een 4e keer wat te slikken, ik verleng dan meer de "roll". Mensen die 7-8-9keer wat slikken op een avond bereiken dr niks mee. Hooguit langer strak staan. Zo leuk is dat nou ook weer niet."
"Holletikker zei: Dat werd overigens ook verteld voor ik aan reiki begon maar dat is wel de reden waarom bij mij die 1 tot 1,5x lichaamsgewicht niet meer opgaat in ieder geval. Klik om te vergroten... Des te beter alleen maar toch dat je minder gebruikt."
"Ik merk vaak dat als ik mdma neem, dat ik me dan op t eind van de avond wat leeg/uitgedroogd kan voelen van vocht. Ik heb thuis elektrolyt-tabletten. Hierin zit echter ook 80mg caffeine per tablet. Ik zou dan elk uur een kwart tablet oplossen in mijn flesje water en hiervan kleine slokjes nemen over het uur heen verdeeld. Elk uur zou ik dan 20mg caffeine binnen krijgen. Is caffeine gevaarlijk als je aan de mdma zit? Verstoort dit het euforische en energieke mdma gevoel? Eventueel andere risico's?"
"JeetjeMineetje zei: Is een isotone drankje niet makkelijker? Want dat is kant-en-klaar en kan je zo halen bij veel supermarkten. Wanneer ik net van een feest kom haal ik voor terugreis (ben met de trein) bij een treinstation vaak zo'n flesje bij bijv. een AH-To-Go. Werkt in mijn ervaring goed. Klik om te vergroten... Nee echt voor tijdens het feest zelf zo nu en dan een stukje bruistablet opdrinken. Zo blijf je gewoon je stoffen aanvullen en ga je niet uitgedroogd raken."
"JeetjeMineetje zei: Is dat wel praktisch: Op een dansvloer rotzooien met een glas water en een bruistabletje? Lepeltje er bij om te roeren? Welke bruistabletten kan je aanraden? Klik om te vergroten... Ja hoor. Gewoon in een zakje mee smokkelen en per uur dus een kwart tabletje in mn flesje. Dopje erop en even goed schudden. Ik kan absoluut tijdens stimulanten gebruik (of t nou coke, speed, mdma of cathinone is) niet eten dus ik moet mn zout en andere stoffen binnen krijgen via dit. Ik heb t wel is eerder gedaan en t scheelt een hoop hoofdpijn. Letterlijk."
"MyLittlePonyPack zei: Vandaag 2 weken niet geblowt 💪 Maar lijkt wel alsof het steeds moeilijker wordt ipv makkelijker. Echt steeds vaker cravings juist😫 Klik om te vergroten... Hoe is t je vandaag afgegaan?"