#1
In Juli dit jaar ga ik voor t eerst naar Awakenings Hilvarenbeek. Een leuk weekend waar ik erg veel zin in heb. Echter heb ik nu al 2x op mysteryland gekampeerd en daar heb ik beiden best veel drugs gebruikt op alle 3 de dagen. Ik vind dat nu een beetje zonde eerlijkgezegd omdat de zondag daardoor een beetje opgeofferd wordt. Ik heb enkele keren op een feest een microdosis 1p-lsd genomen en dat was leuk maar het gaf niet echt effect. Ook was dit zonder alcohol. Denk hierbij aan zo'n 10-15mic. Ik ben nu op een groot open terrein en ik zal wel wat biertjes hebben gedronken om net even een klein beetje tipsy te zijn. Ik durf ook wel iets meer te nemen nu. Ik heb ervaring tot 260microgram. Wat raden jullie aan qua maximale en minimale dosis? Ik zat eraan te denken dit op de vrijdag of zaterdag te doen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.