Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had gister precies hetzelfde.. de 'normale' dosering had geen enkel effect. Maar na nog een dosering kwam het te komen. (Gelukkig maar sinds het mijn eerste GHB ervaring was en het al zonde van het geld vond )"
"lysergine25 zei: ik ken ook niemand die ze heeft gehad .... Jij wel Reennie is dat je eigen ervaring of komt dat van het net ? Klik om te vergroten... Eigen ervaring. Bij mij gebeurde het toen op de plaats kwam waar ik aan het trippen was. een paar leuke gedachtes flitste voorbij."
"Hallo, sorry als dit al een keer gepost is; A.s. vrijdag is het zo ver, mijn eerste Special K ervaring gaat gebeuren. een vriend en ik zijn een beetje aan het experimenteren met diverse drugs (GHB, MDMA, etc) gewoon voor de trip. Nu hebben we meerder keren MDMA gebruikt, geweldig spul en leuke hersen spinsels maar de dag erna is het afzien. hele dag in bed liggen en dan nog moe zijn als je om 18:00 wakker wordt. anyway, a.s. vrijdag gaan we keta gebruiken maar zaterdag middag moet ik gewoon werken en als ik net zo'n fysieke stemming heb als bij MDMA dan kan ik het wel vergeten kwa werk. Dus mijn vraag is, wat zijn de na-effecten van K? Is het een dag afzien of na een paar uurtjes slapen ben ik weer helemaal 100%? Thanks in advance."
"Ketaboy zei: Ik ben zelfs na erg veel ket na een uur of 6 weer geheel de oude. Paar uurtjes slaap en je hebt nergens last meer van, ik althans. Klik om te vergroten... bedankt voor de informatie, dat wordt dus groen licht voor keta a.s. vrijdag p.s. het word gewoon snuiven dus."
"TechNora zei: Veel plezier, en denk goed aan de dosering... van keta wil je echt niet teveel binnen hebben... (maar ook zeker niet te weinig ) Klik om te vergroten... we hebben 1 gram voor 2 man bestelt ik denk dat we de dosering regelen zoals hier beschreven staat. we gaan in ieder geval voor de K hole en hebben ook een sitter geregeld."
"Ja flashbacks bestaan wél, soms na een week (of meer) na gebruik krijg je wel eens een aardige flashback wat op zich wel grappig is en geen psychische problemen met zich meebrengt."
"nicotine, gewoon een sigaretje pakken als je honger hebt werkt wonderen. ik zou me niet op de drugs storten want daar heb je vaak meer nadelen als voordelen bij."
"meestal zeg ik gewoon dat ik teveel gezopen heb als mijn pupillen op half 11 staan."