Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze olifant zei: Het is relatief zeldzaam maar mensen kunnen net als voor iedere andere stof of medicijn 'allergisch' zijn voor MDMA, waarmee ik bedoel dat ze de stof niet goed of slechts traag kunnen metaboliseren. In dat specifieke geval leidt een lage dosis al tot een vergiftiging, die met wat pech heel ernstig is. Er zijn een of meerdere specifieke enzymen in de lever die gerelateerd zijn aan het omzetten van medicijnen/drugs in het lichaam en gedacht wordt (tenzij deze info inmiddels achterhaald is, correct me if I'm wrong) dat het deel van de bevolking dat een tekort heeft aan dit enzym/deze enzymen deze abnormale reactie laat zien op - onder andere - MDMA. Heb gelezen dat deze mensen dus inderdaad ook eerder oververhit raken na MDMA-gebruik. In theorie kan voor zo iemand een dosis die iemand anders veilig kan nemen dodelijk zijn, al zal dat bij het ruime merendeel van de sterfgevallen niet de oorzaak zijn. Maar het is mogelijk, daarom wordt in principe ook aangeraden om eerst een allergietest te doen, dus de allereerste keer maar een heel klein beetje MDMA te nemen. Maar ja, hoeveel mensen doen dat precies... Klik om te vergroten... Dit klopt helemaal er zijn maar weinig mensen die door hun voeten zakken van 10mg pep. Dat is mij dus al gebeurd. Ik weet 100% zeker dat mijn lichaam er niets van moet hebben."
"Roze olifant zei: Echt waar? 10 mg? Ik vrees dat ik daar amper iets van zou merken. Wat gebeurde er dan precies? Wel goed om er op een lage dosis achter te komen dat je overgevoelig bent voordat je aan het ‘echte werk’ begonnen bent... Klik om te vergroten... Bij 2x 30mg heb ik uren lang plat gelegen van Hartkloppingen. Dat ik dacht dat ik dood ging Misschien klinkt vreemd in de oren voor mensen maar reactie op speed klopt niet"
"Roze olifant zei: Wat versta je precies onder hartkloppingen, want een sterk verhoogde hartslag is in principe wel gewoon een bij pep Klik om te vergroten... Nee ik kan ook niet opstaan meer dus val echt neer van de hartkloppingen en dan keer op keer. Moet ook plat op mijn borst gaan liggen uren achter elkaar met de benen op de grond en mijn borst plat op de bank. Probeer ik op te staan lukt dat niet meer. Klap ik dus zo neer door de kloppingen. Wil naar de w.c. maar red het niet want elke keer als ik opsta dan trek ik dat niet en per direct weer in die houding moet gaaan liggen. Snap je. Later die 10mg gesnoven die 2x 30mg was oraal. Zelfde verhaal wel wat korter maar een heel gevecht. Was er zo van geschrokken dat ik het geeneens meer zou durven proberen. Vreemde reactie terwijl ik wel dagen wakker kan blijven en verschillende soorten andere drugs kan gebruiken."
"Rayyar zei: Heb je wel eens een hartonderzoek laten doen? Mogelijk heb je een zwak hart. Toch goed te weten ivm de toekomst. Klik om te vergroten... Ja thanks heb ik laten doen allemaal toen ik met de misbruik van de lachgas veel bij het ziekenhuis was geweest en mijn hart was gezond. Het klopte allemaal. Roze olifant zei: In bovenstaand geval echter lijkt het me inderdaad ook eerder noodzaak dan aanbevolen dat er een onderzoek plaats moet vinden, voor Rebell met andere drugs aan de slag gaat... Klik om te vergroten... Ik heb wel een hoge bloeddruk dat heeft er ook mee te maken dat ik veels te veel zout binnen krijg door elke keer GHB te binchen. Voor de rest ervaar ik deze problemen dus niet met andere drug. Als ik coke heb gehad die met cafeïne is versneden dan ga ik daar erg fout op. Elk lichaam is anders en reageerd anders op bepaalde stoffen. En ben ook wel benieuwd of iemand mijn verhaal herkent als diegene pep gebruikt."
"De Dunne zei: Heb ik ook aangeschaft. Ook echt interessant om het te meten voor, tijdens en na een drug. Zo merkte ik dat mijn hartslag bij mdma helemaal niet zo stijgt zoals ik dacht te voelen. Is even een uitgave voor een goede maar echt handig. Klik om te vergroten... Ik gebruik de Samsung Health app en kan iig meten met mijn telefoon hoe mijn hartslag is. Super handig is dat. Het is met de nieuwste telefoon en heeft een goede meter. Hij houd ook automatisch bij hoe lang je hebt geslapen en hoeveel je wandelt per dag. Hou dat de laasten tijd allemaal bij. Rayyar zei: Zou zelfs een reden zijn super gezond te gaan leven. Klik om te vergroten... Naast mijn drugs gebruik leef ik super gezond en kook veel eten vul alle vitaminen aan met suplementen. En ben bewust van wat ik eet en wat ik binnen krijg. Het is dus puur bij het pep gebruik. Daarom dacht ik ook aan een allergischereactie dat het opwekt."
"De Dunne zei: Toch is een app altijd minder accuraat dan een daar voor bedoelde meter. Zo een app is een redelijke indicatie maar niet top. Klik om te vergroten... Die techniek is zeer geavanceerd. Bij de nieuwe toestellen gaat nog verder en kan hij de zuurstof ook meten. Kijk maar hoe dicht dat bij elkaar komt en daar zit dan 10 minuten tussen."
"Lytje pole zei: In de nasleep van de 3-MeO en diazepam van de week toevallig wel gevreeën, wat erg prettig was maar geen echte seks omdat mijn penis half slap bleef ondanks de intentie. Klik om te vergroten... Dan zal ik er een blauwe in gooien. Viagra. Ik doe dat dan met GHB maar daar hielt jij niet van toch? Dan gaat hij wel staan"
"F.E.A.R. zei: seroquel Klik om te vergroten... Ik gebruik 400mg soms je hebt ook 800mg. Gooi hem maar er in dan zul je zien of je gaat slapen."
"F.E.A.R. zei: Ik heb geregeld zulke doseringen genomen. Slaperig word ik zeker, maar mijn slaap blijft slecht. Ik word vaak wakker in de nacht en val moeilijk in slaap. Klik om te vergroten... Heftig man nog niet eerder over gehoord! Dat je daar niet van kan slapen dan weet ik het ook niet meer.."
"acht.zes zei: Dank voor de link, we hebben zowaar een onderzoek waar het resultaat was dat rijgedrag niet veranderd met een joint achter je kiezen. Ik sta er niet van te kijken in ieder geval. Klik om te vergroten... Hehe eindelijk zijn ee het eens werd eens tijd"