Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sint Oedenrode ja dat ken ik wel. iig, je kunt altijd je leven nog omgooien. Als je nog een beetje verstand hebt kan het altijd. Neem de stap en het is nooit te laat. Heel veel sterkte!!"
"Bo02 zei: Ganja_man_040 zei: @ pink crystal shock (voorgedraaide 10 euro Klik om te vergroten... Hoe was die? Ik zie hem altijd op de menukaart staan maar vind hem veel te duur :P Klik om te vergroten... Facking goeie, iniedengeval na mijn mening. In 1 woord WOW, we hadden er 1 met zn 3e op. Iedereen was gewoon Kei en Kei stoned."
"Over de muziek: Van dit nummer werd ik weer wat beter toen ik Purple Rain ophad. Wel wat sneller maar echt chill: http://www.youtube.com/watch?v=QV8eiSA4vqc 'Deadmau5 - Ghosts n Stuff' Heeeerlijk."
"Purple Rain heb ik ook ooit gedaan. Het was een rare ervaring en had 1 bakje op, (hoeveel gram weet ik echt niet meer). Ik had het ook veel en veels te snel gegeten. Daardoor klapte het al vrij snel in en had ik 'm eigenlijk te hard. We waren binnen in een hok waar we meestal zaten met wat vrienden. Toen ik het voelde had ik al geen macht over mezelf terwijl ik dat wel wou. Ik ben buiten tegen een muurtje aan gaan zitten en heb daar zo'n 4 uur lang gezeten. Steeds kwam er wel iemand kijken of het wel goed ging. Toen begon ik me misselijk te voelen, ik liep door de poort en heb achter de tuin staan de kotsen, als ik naar links keek zag ik bomen en takken en bladeren, bewegen van links naar rechts, het leek net een schommelschip. Ik ben meteen weer terug gegaan omdat ik helemaal gek werd. Ik kon naar binnen kijken als ik wou, dan moest ik me eigen omdraaien en door een gat kijken, dan kon ik nog vrij veel zien. Ik zag iedereen draaien en vlekken, overal. Ik kon er niet meer tegen er keek gelijk weer weg. Toen ben ik met 1 iemand een stukje gaan lopen over een industrieterrein en het was lekker weer, lekker met een vestje aan. Toen is het uit gaan werken en ben ik na 5u weer naar binnen gegaan. We hebben nog een beetje 'ge-aftered'. Een beetje na kletsen over hoe iedereen 'm had. Het was toch een bijzondere ervaring en heel misschien dat ik het nog 'ns ga doen."