#1
gered van een slechte trip door een goed liedje ![:)]()
Sol zei:Volgende keer pak ik weer dolphins want dat is meer “mijn” trip.
KoxBox zei:Sol zei:Volgende keer pak ik weer dolphins want dat is meer “mijn” trip.
Niet overmoedig worden en denken dat je van een andere soort niet slecht kan gaan.
KoxBox zei:Dat is net wat ik bedoel. Het is niet omdat de vorige keer mild was dat het altijd zo zal zijn.
Neem 7/10 keer zal dat wel zo zijn, maar je zou soms nog kunnen verschieten. Het blijft een natuurproduct, ik wil je nu niet bang maken ofzo maar zoals ik al zei je mag echt niet te overmoedig worden.
Maar het is goed dat je je aan die porties houdt (die natuurlijk maar een richtlijn zijn), mocht je willen opbouwen is het inderdaad geen slecht idee om de truffels te nemen waarbij je je goed voelt. Neem dan gewoon telkens 5g bij als je de vorige trip te mild vond.

Ready zei:Purple Rain heb ik ook ooit gedaan.
Het was een rare ervaring en had 1 bakje op, (hoeveel gram weet ik echt niet meer).
Ik had het ook veel en veels te snel gegeten.
Daardoor klapte het al vrij snel in en had ik 'm eigenlijk te hard.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."