Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Sinds enige tijd ben ik geïnteresseerd in truffels. Tot nu toe heb ik alleen wat wiet en xtc gebruikt, maar het lijkt me leuk om eens licht te trippen. Tijdens mijn research stuitte ik echter op iets wat mij tegenstrijdig lijkt. Op de site van Jellinek staat: 'Sinds december 2008 zijn paddenstoelen die psilocibe of psilocybinen bevatten verboden. Omdat sclerotia geen paddenstoelen zijn, vallen deze niet onder de opium wet. Sclerotia zijn dan ook vrij te koop in smartshops.' Toch zie ik dat veel truffels wel 'psilocybe' in hun naam hebben, zoals Psilocybe atlantis, Psilocybe tampanensis en Psilocybe galindoi. Kan iemand aan mij uitleggen waarom truffels legaal zijn, terwijl zij psilocybe in hun naam hebben en psilocybinen verboden zijn? Groetjes, Rakettenpret"
"Ahaa ik snap. Thanks"
"Leuke reports!! Ben erg benieuwd naar deze stof. Kan iemand mij uitleggen wat precies het verschil in werking is tussen 4-FMP en 6-APB? Ik weet dat 6-APB langer duurt, maar zijn er nog andere belangrijke verschillen?"
"Afgelopen zaterdag blauwe supermans! Eerste halfje kwam heel langzaam binnen, na een kwartje erbij was het echt BAM, ging super lekker. Na nog een kwartje en wat kruimelrestjes ging ik ineens erg hard en moest ik even nekken. Hele sterke pil, maar euforie kwam traag op gang en was na zo'n 1,5 uur weer een heel stuk minder. Was een geniale doch wazige avond, volgende keer proberen met wat minder"
"Vorige week blauwe supermans laten testen, bij het testcentrum waarschuwden ze voor deze ´zeer sterke´ pil. Stond in de database met een spreiding van 149-209, maar worden volgens die lui bijna allemaal getest op 180+. Zelf nog niet uitgeprobeerd!"
"Hoi allemaal, Binnenkort ga ik weer met een groep vrienden naar een leuk technofeestje en dan nemen wij ook een pilletje. Een van ons krijgt daar echter een heel wappie uiterlijk van, z'n ogen staan wagenwijd open en dan ziet er nogal freaky en onsympathiek uit (terwijl hij dan natuurlijk 1 brok liefde is ). Daarom wil hij graag een zonnebril op doen. Nu bedacht ik me dat veel zonnebrillen wel heel donker zijn en dat de (hopelijk) supergave lasershow daardoor minder goed te zien zou kunnen zijn. Hoe doen jullie dit? En heeft iemand een leuk adresje voor leuke partybrillen?"
"Wat een leuk report! Lekker overzichtelijk en ik leefde helemaal mee. Wel gek dat je het zo kort voelde, 150mg is voor zover ik heb gelezen best een redelijke dosis! Zelf ben ik ook erg benieuwd naar dit goedje, nu ik dit lees besef ik me dat ik het echt binnenkort moet proberen te krijgen!"
"Staan voor mij op de planning over 1,5 maand...... Duurt érg lang, zeker na het lezen van alle goede verhalen over deze apparaten!"
"Paarse Partyflocks! Ging erg lekker, al kan ik nog niet vergelijken. Over een paar weken een blauwe Superman proberen"
"Hm vreemd, ik hoor ook van veel mensen dat ze bij de inslag misselijk zijn, maar dat dit daarna over gaat. Ik denk dat het inderdaad zou kunnen dat wanneer ze iets bij had genomen, de leuke effecten de minder leuke waren gaan overheersen. Ik denk dat je met 45 mg een beetje op zo'n randje blijft hangen waar je dan niet overheen komt om het fijne xtc gevoel te gaan ervaren. Ik heb dezelfde lichaamsbouw als het meisje dat je omschrijft, en had bij een halve blauwe superman geen last van misselijkheid (weet dat dit heel erg verschilt per persoon, maargoed). Van 1,25 superman ging ik overigens wel over mijn nek, maar dat was gewoon te veel. Wel lastig dat ze nu niet zo'n goede ervaring heeft met d'r eerste keer een kwartje, dan is het misschien niet zo motiverend om de volgende keer meer te nemen! Of ze probeert de volgende keer gewoon weer een kwartje, misschien gaat het dan wel gewoon goed. Had ze wel bijvoorbeeld cola gedronken toen ze misselijk was? Kan ook helpen."