Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"urtinriZ zei: Vond het raar dat jullie zo veel alcohol namen, of viel dat wel mee? Klik om te vergroten... Ik snap dat hele gezanik van '' geen alcohol bij pillen nemen'' sowieso niet! Als ik pillen, kristallen neem drink ik er vrijwel altijd bij en k vind het heerlijk. K neem gewoon geen achterlijke hoeveelheden. Sowieso neem ik pillen altijd per halve.. nooit meer tegelijk en kristallen bouw ik ook gematigd op.. als ik teveel neem ga ik ''hard'' en dat vind ik geen fijn gevoel.. ietsje minder nemen en ik krijg een zwaar relaxed gevoel waar ik PERSOONLIJK <-- content mee ben, dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Als je voor de eerste keer een pilletje doet is t misschien handig om eerst uit te vogelen wat de drug met je doet voordat je er keihard bij gaat drinken, maar ik lees 1 smirnoff, 1 weggegeven biertje en talloze watertjes. Dit zou voor mijn doen heel netjes zijn :P:P Verder een leuk te lezen verhaal, lekker vol details.. qua schrijfstijl zou ik een paar keer extra op enter hebben gedrukt dat leest wat makkelijker weg, maar dat kan ook mijn katerkop zijn :P Tot slot zou ik ook wel willen weten welke DJ jij dan bent, maar anonimiteit is (zeker voor BN'ers) de kracht van het internet"
"Dat getuigd van een gezelig avondje! Als je het gevoel met een andere drug moet vergelijken, waarmee zou dat dan zijn? Ik spuug zelf ook niet op drugs maar hier heb ik nog nooit van gehoord... Is het een echte trip (hallucinaties enz..) of is het meer een emotieversterker?"
"hakim zei: Het is een soort 'energy rush' vergelijkbaar met die van MDMA, alleen is er nauwelijks sprake van de echte 'love feeling', en houd deze veel langer aan, kijk dus uit met bijpakken. Hallucineren doe je niet, maar de kleuren worden allemaal wel net wat intenser, you know . Je zou zeggen dat het dan een vervanger voor pep zou kunnen zijn, alleen krijg je hierbij ook de warme golven en tintelingen die je bij XTC/ MDMA ook hebt. En erg veel last van klemmende kaken/rollende ogen heb je niet. Dit maakt het eigenlijk de perfecte drug om te gebruiken op een feestje met bekenden :P. Maar ik moet zeggen dat ik zelf nog steeds de voorkeur geef aan XTC (als je met maten bent die dat ook gebruiken), want persoonlijk hou ik wel van het "leipe" gedeelte :P Klik om te vergroten... Hahahah ja als je geen ongegronde liefdesverklaringen aan al je vrienden hebt gedaan, dan was het geen echt avond heah!? haha thanks voor de uitleg, ik ga hem een keer testen!"
"Hmmmm om nu meteen allemaal voor ''homeopatisch-psycholoog'' te gaan spelen op basis van een stukje tekst van nog niet eens 500 woorden vind ik niet helemaal correct mensen. Op deze manier praten jullie freddie nog een psychose aan. Ik kan uit de tekst niet opmaken dat hij dingen heeft gezien die er in werkelijkheid niet zijn met uitzondering van de ''uittreding'' maar deze maak je soms ook weleens mee net voor je REM-slaap dus om dat nu meteen als hallucinatie te bestempelen gaat erg ver. Het kan namelijk ook gewoon een uit de hand gelopen paniek aanval zijn geweest, dit maak ik namelijk uit zijn tekst op: Jongetje (niet denigrerend hoor, puur observeren) rookt wiet Jongetje voelt zich op de rand van de werkelijkheid staan (goh goh das raar voor een substantie die met je dopaminereceptoren speelt) Jongetje behoudt graag de controle over zijn eigen lichaam (hiervanuitgaande neemt hij liever ook geen drugs welke hallucinaties veroorzaken of een psychedelisch effect hebben) Jongetje raakt in paniek Wiet versterkt de mindstate van jongetje Paniekaanval + versterkte mindstate = Een hoop narigheid, maar zeker geen psychose.. Helemaal als hij daarvoor èn daarna nooit last heeft gehad van psychoses. Psychoses kunnen er in een hoop vormen zijn .. je hebt ze van 2 seconden tot 2 maanden, dan zou iedereen die een keer een vervelende ervaring heeft gehad met wiet psychotisch zijn? Kom op mensen waar is de objectiviteit gebleven?1 @ Jongetje... zit ik een beetje in de buurt met mijn diagnose? Of zit je inmiddels aan de seroquel seroxat prozac en beta-blokkers?!"
"Sublimo zei: LSD, ketamine, speed, alprazolam, flunitrazepam, tranxene, alcohol en nicotine. Klik om te vergroten... Lol, Ik zal ze even voor je op een rijtje zetten: ''Uppers" LSD Ketamine Speed Nicotine ''Downers'' Alprazolam Flunitrazepam Traxene Alcohol Dat zijn er precies 4 om 4, 2 betablockers (Alprazolam/Xanax en Traxene) die de werking van de ketamine en de LSD verminderen (met als vervelend neven-effect dat je er rustig van wordt, dus 2x zoveel speed moet gebruiken) 1 Slaapmiddel (flunitrazepam) Die was waarschijnlijk voor na de Speed Dan blijft er over Alcohol en Nicotine, een prima combinatie ... het versterkt de drang naar elkaar.. Jouw week had er dus als volgt uit moeten zien: Lekker zuipen en roken zoals normale studenten dat doen en niet drugs gebruiken om het drugs gebruiken, als je al die voorschrift rotzooi moet gebruiken om je angsten en slaapstoornissen in toom te houden, waarvoor doe je het dan?? (En dit zeg ik echt niet uit '' moraalridders-oogpunt'' maar uit puur verstand, 't feit dat t doordeweeks gebeurt zal me echt een rotzorg zijn) Maar goed na de wijze les van pappa zal hij ook maar even reageren op de vraag die je stelde. Gebruik niet meer doordeweeks, maar toen ik in m'n ''pillenfase'' zat deed ik rustig 2 uur voor het slapen gaan nog een halve (klinkt raar maar ik slaap heerlijk op 'M'), om de volgende dag om 6 uur op te staan en naar school te gaan."
"Wat een heerlijk verslag!! heb gewoon serieus een account aangemaakt om je dat te kunnen vertellen, ga zo ook maar wat kristallen verorberen :P heb er weer helemaal zin aan... top geschreven ook met tijden en belevenissen... ik zag het hele verhaal gewoon voor me! hulde!"
"Hahah is het goed of is het slecht dat weet ik niet.. maar k was vannacht om 12 uur jarig, las jouw verhaal voordat ik op pad ging en heb daardoor ook kristallen op de kop weten te tikken :P K had t zeker al 2 jaar niet meer gedaan, kinderdosis genomen, maar t was weer heerlijk! hehe ik gaat ff genieten van mijn verjaardagsbiertje! groet!"
"Vette shit!! Mijn verklaring op het hallucineren: A. Je hebt verschrikkelijke klotepillen gekocht en er zat van rattengif tot mCPP doorheen (maar dat geloof ik haast niet want je wilde de hele wereld knuffelen, wat weer wijst op een flinke dosis MDMA) B. Je hebt echt superpillen geregeld, hierdoor misschien voor je lichaamsgewicht een lichte overdosis binnen gekregen en daardoor ben je gaan hallucineren. Ik ga voor antwoord B! Wist zelf ook niet dat je van MDMA kon gaan trippen, tot ik een paar jaar geleden iets teveel had gesnoept.. haha t was de avond van mn leven! ''Ik zat in een are you affraid of the dark-trip'' ( Een kinderhorror programma wat ze vroeger bij telekids uitzonden.) Maar klinkt als een flink gezellige avond! Geniet maar junk met maten !"
"Heb zelf een tijdje paniekaanvallen gehad en dus van de doc. verschillende benzo's gehad. Alprazolam werkte het beste (gebruik het nu wel eens recreatief, wat een topmiddel!) Maar hier zit wel een addertje onder het gras... De ontwenningsverschijnselen zijn verschrikkelijk. Ik heb het 3 maanden lang bijna dagelijks gebruikt en heb er een volle maand (inclusief afbouwschema en het hele rattenplan) over gedaan om er schadevrij vanaf te komen. Dit terwijl ik op zich helemaal niet zo verslavingsgevoelig ben. Het feit dat ik het nu ook recreatief kan gebruiken getuigt daarvan. Ik neem aan dat jij deze medicatie ook krijgt voor een soortgelijk iets? Zo niet zeg het dan even. Het feit dat jij een angst ervaart en hierdoor naar de medicijnen grijpt is de grootste bottleneck. Uiteindelijk is ons brein zo geprogrammeerd dat het dat ook zonder medicijnen moet kunnen. Voordat ik verder ga wil ik eerst graag de reden weten dat je die meds krijgt voorgeschreven, kan hier namelijk wel een leuk verhaal gaan ophangen over angst- en paniekstoornissen, maar als je het gebruikt voor slaapproblemen heb je daar geen donder aan"
"uhm...? Tollerantie? misschien moet je het hele doosje nemen :P"