Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo Fury (6 APB) Trip

Benzo Fury (6 APB) Trip

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
hakimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello y'all!
Ik ben eergisteren een dagje in het Friese Sneek geweest voor de SneekWeek. Hier heb ik tijdens het stappen de RC 6-APB, beter bekend als "Benzo Fury" geprobeerd. Ik heb het al eens eerder uitgeprobeerd alleen toen had ik met mijn stomme kop al wat andere dingetjes naar binnen gewerkt dus kon ik toen de uitwerking niet waarheidsgetrouw beschrijven.
Ik had die avond gewoon gepland als een leuk avondje stappen dus een echt trip report voorzien van tijdslijn kan ik jullie helaas (nog) niet geven. Ik ben echt wel van plan dit over 2 weken weer te doen samen met een goede vriend van me die ik heb weten te enthousiasmeren, dus tegen die tijd zal ik een volwaardig trip report op het forum plaatsen! Tot die tijd heb ik het volgende mee te delen.

Ik heb enkele dagen geleden een envelop binnengekregen met daarin een zakje met lichtbruin poeder. Het zakje bevatte volgens het opschrift 125 mg 6-APB poeder. Er zaten wat grotere stukjes tussen maar over het geheel zou je zeker kunnen zeggen dat het geschikt is voor nasaal gebruik (Het was verre van klonterig). Afgelopen zondagavond heb ik rond een uurtje of 11, twee aardige lijnen gesnoven (een weegschaal had ik niet bij me, maar de ingenomen hoeveelheid omvatte ca. 3/5 van het zakje). Het spul brandde flink ik mijn neus, en ik moest er zelfs even van hoesten! Ik heb al ervaringen met Speed en Coke, daar heb ik nooit last maar dit viel me wel even iets zwaarder. Van tevoren heb ik overigens een hasj jointje gerookt en 2 glaasjes whiskey cola gedronken. Rond een uurtje of 12 begon het goedje te werken. Aanvankelijk dacht ik om half 12 al iets te merken, alleen was dat naar mijn mening meer een placebo omdat ik ook gewoon heel erg veel zin had om te stappen . Maar rond een uurtje of 12 begon het dan toch echt, en waren warme golven toch duidelijk aanwezig. Een tintelend gevoel, enigszins vergelijkbaar aan wat je krijgt van MDMA was vooral aanwezig in mijn vingertoppen, handen en borst. Uitademen was iets wat ik als zeer plezant ervoer en de dames bleven mij dan ook vragen waarom ik zo aan het "zuchten" was .

Toen we om half 1 door de menigte op straat liepen had ik even een kut momentje, ik raakte de groep kwijt en moest ze gaan zoeken. Het was moeilijk druk in Sneek, en ik had het gevoel alsof veel mensen het doorhadden, en dit gaf mij een onaangenaam gevoel. Ik wilde uit de drukte en rustig met mijn vrienden chillen. Toen na een kwartier zoeken vond ik de groep weer, en toen was ik weer even tot rust gekomen. De warme golven waren nu nog iets intenser aanwezig, en voelde toen helemaal oke en welkom, ook tegenover vreemden voelde ik mij niet ongemakkelijk.
Mijn vriendin (die ervan wist) wees me er wel op dat ik wel erg veel last had van Volle Maan (grote doppen). Rond 1 uur was mijn hele lichaam doordrenkt met warme golven, alleen was mijn geest nog helemaal scherp. Ik had niet de enorme drang om te praten, maar dit ging gewoon vanzelf en werd door anderen heel goed ontvangen. Ik merkte dan ook dat ik veel aandacht kreeg van dames maar aangezien mijn vriendin erbij was kon ik er niet echt productief mee omgaan:P. Van MDMA en XTC kun je soms een beetje gaan raaskallen, en iedereen complimenten geven en zoals op dit forum zo leuk werd beschreven "alle wereldproblemen weten op te lossen in 3 minuten". Hier had ik echter totaal geen last van, de combinatie van het heerlijke, zweverige, warme gevoel en mijn heldere geest vormde een soort super zelfverzekerheid, een soort instant charisma zou ik het bijna noemen. Om half 2 had ik de rest van het zakje opgelikt, wat echt onwijs ranzig was. Niet zo ranzig als MDMA gelukkig want dat is gewoon echt de goorheid zelve. Ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat het nodig was omdat ik geen enkel moment het idee heb gehad dat het gevoel afnam. Het komt wel een beetje in pieken. Soms val je even een klein beetje terug, maar je komt net zo snel weer op je top. Slapen was uiteindelijk niet gelukt. Het gevoel bleef aanhouden tot 7 uur 's ochtends
Ik heb tijdens het feest ook gewoon bier gedronken, en mij viel op hoe dom mensen van drank worden. Ik voelde me stiekem ook wel een beetje beter of zo dan de rest.
De dag erna voelde ik me wel klote, maar dit kan ook komen door gebrek aan slaap. Ik heb nu goed bij geslapen en voel me weer kiplekker. Dit baarde me wel een beetje zorgen omdat ik me behoorlijk kut kan voelen na een avondje spacen op X of M. En dit heb ik altijd fijn gevonden omdat ik hierdoor het maar heel af en toe gebruik. Alleen weet ik dus niet of dit goedje op je serotonine voorraad werkt. Misschien dat ik me over een paar dagen echt kut ga voelen maar daar zal ik dan een update over geven. Tot nu toe moeten jullie het hiermee doen, en ik zal jullie op de hoogte houden als ik weet wanneer het "officiele" trip report online komt te staan

Peace, Pace, Space out
R
RADZLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat getuigd van een gezelig avondje! Als je het gevoel met een andere drug moet vergelijken, waarmee zou dat dan zijn? Ik spuug zelf ook niet op drugs maar hier heb ik nog nooit van gehoord... Is het een echte trip (hallucinaties enz..) of is het meer een emotieversterker?
h
hakimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een soort 'energy rush' vergelijkbaar met die van MDMA, alleen is er nauwelijks sprake van de echte 'love feeling', en houd deze veel langer aan, kijk dus uit met bijpakken. Hallucineren doe je niet, maar de kleuren worden allemaal wel net wat intenser, you know :wink:. Je zou zeggen dat het dan een vervanger voor pep zou kunnen zijn, alleen krijg je hierbij ook de warme golven en tintelingen die je bij XTC/ MDMA ook hebt. En erg veel last van klemmende kaken/rollende ogen heb je niet. Dit maakt het eigenlijk de perfecte drug om te gebruiken op een feestje met bekenden :P. Maar ik moet zeggen dat ik zelf nog steeds de voorkeur geef aan XTC (als je met maten bent die dat ook gebruiken), want persoonlijk hou ik wel van het "leipe" gedeelte :P
R
RADZLid
01-01-2024, 00:00
#4
hakim zei:
Het is een soort 'energy rush' vergelijkbaar met die van MDMA, alleen is er nauwelijks sprake van de echte 'love feeling', en houd deze veel langer aan, kijk dus uit met bijpakken. Hallucineren doe je niet, maar de kleuren worden allemaal wel net wat intenser, you know :wink:. Je zou zeggen dat het dan een vervanger voor pep zou kunnen zijn, alleen krijg je hierbij ook de warme golven en tintelingen die je bij XTC/ MDMA ook hebt. En erg veel last van klemmende kaken/rollende ogen heb je niet. Dit maakt het eigenlijk de perfecte drug om te gebruiken op een feestje met bekenden :P. Maar ik moet zeggen dat ik zelf nog steeds de voorkeur geef aan XTC (als je met maten bent die dat ook gebruiken), want persoonlijk hou ik wel van het "leipe" gedeelte :P
Klik om te vergroten...


Hahahah ja als je geen ongegronde liefdesverklaringen aan al je vrienden hebt gedaan, dan was het geen echt avond heah!? haha thanks voor de uitleg, ik ga hem een keer testen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."