#1
Harstikke bedankt voor je reactie! Erg veel respect en dank!
Dat is niet te snel. Zeker niet op de hoeveelheid waar je nu op zit.Bedoel je elke dag met honderd mg minderen? Is dat niet te snel denkje? GIng dat in die andere gevallen ook om mensen die het dagelijks namen? Ik neem natuurlijk wel minder per dag maar welk elke dag al een hele tijd.. dankjewel nogmaals voor je antwoord
Blijf je wat updates geven aankomende tijd? 😊Harstikke bedankt voor je reactie! Erg veel respect en dank!
Na hoeveel uur kreeg jij de afkickverschijnselen ervan?Goedemorgen allemaal.
Enige tijd geleden (veelste laat) ben ik mijzelf pas echt is gaan inlezen In het middel phenibut. Ik ben hier dik een jaar geleden mee begonnen op aanraden van iemand, het zou je prestaties verbeteren en het zag er allemaal niet zo kwalijk uit. Hierbij heb ik vrijwel direct de maximaal aantal keren per week (3) overschreden en al snel nam ik het dagelijks of bijna dagelijks voornamelijk voor het slapen. De hoeveelheden lagen vaak rond de 0.5-1gram per dag. Nou was ik er een aantal maanden geleden doorheen en dacht ik bestel gewoon even niet. Toen pas, merkte ik dat ik heel slecht in slaap kwam en voelde me super klote. Dit is ook , hoe stom het ook klinkt pas het moment geweest dat ik mij goed ben gaan verdiepen in dit middel. Hier nogal van geschrokken en sindsdien d.m.v. Een goede vaste baan niet de mogelijkheid en ballen voor gehad om definitief mee te kappen. Ik zou er natuurlijk helemaal vanaf willen maar ik ben bang dat dat een vervelende klus gaat worden.
Ik lees reacties van mensen die zeggen dat dit maanden duurt, of mensen die zeggen dat de nasleep langer is.
Ik ben benieuwd of er iemand is die een soortgelijke ervaring met dit middel heeft en mij kan vertellen hoe het is om af te bouwen en hoe je dit het beste kan doen.
Dank alle voor de reacties alvast
Sjoerd is sinds de dag dat hij zijn account heeft aangemaakt hier nooit meer gezien dus de kans is klein dat je ooit een antwoord krijgt op je vraag.Na hoeveel uur kreeg jij de afkickverschijnselen ervan?
Zie nu pas dat je vaak ook maar 500 mg nam? Je zou cold turkey ook kunnen doen. Maar als je zo min mogelijk afkick wil zou ik toch afbouwen met 100 als je je daar fijner bij voelt.
Dan zou ik gewoon afbouwen met 100 iedere dag.Ik denk toch eerder richting de 1gram, maar wel een lange (1.5jaar) tijd bijna elke dag. ga inderdaad proberen iets af te bouwen. Heb jij zelf ervaring met de na effecten hiervan en hoelang dit duurt? Erg bedankt voor jouw reactie alvast!
Dan zou ik gewoon afbouwen met 100 iedere dag.
Ik merk zelf na meerdere malen per week Pheni te hebben gebruikt dat mijn dagen erna veel vlakker zijn kwa emoties.
Heb best veel onderzoek ernaar gedaan toen ik ermee begon. Met 100 per dag ben je er zo vanaf en dan zit je toch het mildst kwa afkick. Het zal echt wel wat weken aan kunnen houden totdat je weer helemaal jezelf bent. Maar dat is voor iedereen ook anders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."