Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat heeft mijn moeder als ze een hijsje van een jointje neemt :P En ik had het de eerste keer dat ik puurpijpje rookte, maar de volgende hijs al meteen niet meer.. Ik zou niet precies weten hoe je het kan veranderen, maar je kan proberen om gewoon je reflex een beetje te onderdrukken en geconcentreerd je ademhaling te beheersen - hijsje, met je mond een beetje geopend inhaleren, rustig uitblazen - zo heb ik het destijds geleerd van een vriend (tot die tijd hijste ik aan een joint of sigaret alsof het een waterpijp was, geen fijn idee"
"Re: Vetel hier al je blow rituelen Ik heb zeker wel een soort van blowritueel Toen ik net begon met blowen was het echt 4 van de 7 dagen in de week, maar sinds de eerste keer dat ik 'm echt heel hard heb lopen spacen reserveer ik het echt als heel speciaal voor iedere zaterdag en speciale gelegenheden. Nu dus, mijn zaterdagse blowritueel: ik ga naar het park, en dan niet een doorsnee parkje maar echt een mooi groot park (park Sonsbeek), vlabij huis.. Eerst even chillen, altijd met sowieso 1 vriend of meer. Beetje sigaretje roken. Dan de voorpret: zakje wiet uit mijn sigarettenblikje halen, eerst even ruiken (voorpret), dan een mooie dosis in mijn grinder stoppen (en dat grinden vind ik al een heel ritueel opzich :P ), grinden, en in het doorzichtige plasticje van m'n grinder de wiet eruit tikken. Langzaam en voorzichtig in mijn puurpijpje stoppen, pijpkom tot aan de rand vol altijd. En dan heel rustig gaan roken. Dat doe ik dan zo'n 2 tot 4 keer (puurpijpje dus), zit wel wat tijd tussen, zeker als ik 'm fiks space. Zodra het wat minder word draai ik een mooie joint, oproken, zodat het weer helemaal terugkomt. En dat gaat dan uren zo door. En tussendoor: op een grote steen of in het gras liggen, oortjes in en op volle volume psychedelische rock draaien (35007, Monkey3, Ozric Tentacles, ..), ogen grootste deel van de tijd dicht en heerlijk op reis gaan door mezelf.."
"Ik krijg altijd kleine, superrode ogen. Als mijn vrienden of wie dan ook vraagt of ik geblowd heb, dan is mijn antwoord meestal een lachbui, en tevens gedraag ik me veel slomer, loop ik (vooral als ik een lekkere portie uit mijn puurpijpje heb gehad) nogal slecht, en zodra iemand met mij begint te praten... Antwoord ik heel sloom en zodra ik een antwoord op wat iemand zegt ga bedenken vergeet ik wat hij ook alweer gezegd had, om als ik dat besef ook meteen mijn reactie en het hele onderwerp te vergeten.. And I love it"
"Jointje met white widow, gisteren.."
"wietsmoker zei: Wietkruimels van coffeeshop 'Speakeasy' te Arnhem. Klik om te vergroten... Sorry voor het ietwat offtopic zijn, maarre: is de kruimelwiet van daar een beetje goed?"
"Altijd mooi om tripverslagen te lezen En geweldig dat het zo'n mooie ervaring is geworden! Over 2 weken ga ik ook, in het park, truffeltjes..Ben alleen nog niet helemaal uit over welke soort.."